Mikä teidän mielestä on kaikkien aikojen paras euroviisu?
Mulle paras on Italian I Treni Di Tozeur ja pakko sanoa, että myöskin Norjan Nocturne oli kaunis. Sori, tähän tuli nyt kaksi, joten jos joku muukin on sitä mieltä, ettei pysty yhtä nimeämään, niin antakaa mennä vain!!!
Tottakai Lordi oli myös hyvä, koska kerrankin saatiin voitto Suomelle ja tykkään siitäkin. Se on vähän erilainen, kuin nämä ns. perinteisemmät.
Kaikkien aikojen paras?
12
650
Vastaukset
- Retku
Poupee de cire,vai mites se vahanukke nimi ny menikään?
- merininni
2v.sitten Turkin voittobiisi oli mielestäni tosi kaunis ja erilainen...en vaan muista minkä niminen se oli
- vvvvvvvvvvvvvn
oiskohan ollu toi Sertab Erene - everyway that i can
jos se nyt noin kirjotettiin
Kaikkien aikojen paras euroviisu on tietenkin Vaterloo. Abba esitti sen 1974. Se toi ensimmäisen voiton pohjoismaihin. Elikä Ruotsi oli pohjoismaista eka euroviisu voittaja.
- sptunik
Itseasiassa Tanska oli ensimmäinen pohjoismainen voittaja...dansevise ja vuosi oli 1963?
Abban waterloo on munkin suosikki toinen on Charlotte Nilsonin take me to your heaven
- Sorbee
1993 eli In Your Eyes.
- Felix the Kat
Hard rock tietysti ;-). Mutta tuo Ranskan edustaja joskus muinoin sijoittui muistaakseni viidenneksi, mutta siitä tuli ikivihreä, josta on tehty yli 300 levytystä. Parhasta päästä esim. rock-/jazzkitaristi Jeff Beckin insrumentaalitulkinta.
- nmnm
Vanilla Ninja - Cool Vibes on yks parhaimmista vaikkei se finaalissa ihan täydellisesti mennytkään
Toivottavasti tänävuonna pääsisivät Helsinkiin ja voittaisivat - biisistä
..siinä oli sellaista syvyyttä mihin harvoin törmää. Ja Abban Waterloo on hyvä kanssa.
- joukkoon
Sen esitti se irkku johnny logan...
- Boom
http://www.keithm.utvinternet.ie/videos/UK69.wmv
Tää vuodelta 1969. Vanhanaikainen kappale, joka ei nykyään sais yhtään pistettä mutta silloin voitti. Mulle silti ykkönen. Lulu ol niin sexy. Nykyviisut ei nappaa. Lordin biisi oli kyllä hyvä. - Eikä tässä kaikki
Itävalta Nur ein lied
Italia I treni di tozeur
Sveitsi Io senza te
Itävalta Die zeit ist einsam
Serbia & Montenegro Lane Moje
Luxenburg Un baiser vole
Ei näitä voi laittaa paremmuusjärjestykseen, koska se riippuu päivästä ja fiiliksestä mikä on paras. Mut nää kaikki ainakin on hyviä mun mielestä. Niitä ois varmaan muitakin, mut nämä tuli ensin mieleen. Melodisuus painaa aika paljon mun vaa-assa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 137987
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49599Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514