Mikä teidän mielestä on kaikkien aikojen paras euroviisu?
Mulle paras on Italian I Treni Di Tozeur ja pakko sanoa, että myöskin Norjan Nocturne oli kaunis. Sori, tähän tuli nyt kaksi, joten jos joku muukin on sitä mieltä, ettei pysty yhtä nimeämään, niin antakaa mennä vain!!!
Tottakai Lordi oli myös hyvä, koska kerrankin saatiin voitto Suomelle ja tykkään siitäkin. Se on vähän erilainen, kuin nämä ns. perinteisemmät.
Kaikkien aikojen paras?
12
594
Vastaukset
- Retku
Poupee de cire,vai mites se vahanukke nimi ny menikään?
- merininni
2v.sitten Turkin voittobiisi oli mielestäni tosi kaunis ja erilainen...en vaan muista minkä niminen se oli
- vvvvvvvvvvvvvn
oiskohan ollu toi Sertab Erene - everyway that i can
jos se nyt noin kirjotettiin
Kaikkien aikojen paras euroviisu on tietenkin Vaterloo. Abba esitti sen 1974. Se toi ensimmäisen voiton pohjoismaihin. Elikä Ruotsi oli pohjoismaista eka euroviisu voittaja.
- sptunik
Itseasiassa Tanska oli ensimmäinen pohjoismainen voittaja...dansevise ja vuosi oli 1963?
Abban waterloo on munkin suosikki toinen on Charlotte Nilsonin take me to your heaven
- Sorbee
1993 eli In Your Eyes.
- Felix the Kat
Hard rock tietysti ;-). Mutta tuo Ranskan edustaja joskus muinoin sijoittui muistaakseni viidenneksi, mutta siitä tuli ikivihreä, josta on tehty yli 300 levytystä. Parhasta päästä esim. rock-/jazzkitaristi Jeff Beckin insrumentaalitulkinta.
- nmnm
Vanilla Ninja - Cool Vibes on yks parhaimmista vaikkei se finaalissa ihan täydellisesti mennytkään
Toivottavasti tänävuonna pääsisivät Helsinkiin ja voittaisivat - biisistä
..siinä oli sellaista syvyyttä mihin harvoin törmää. Ja Abban Waterloo on hyvä kanssa.
- joukkoon
Sen esitti se irkku johnny logan...
- Boom
http://www.keithm.utvinternet.ie/videos/UK69.wmv
Tää vuodelta 1969. Vanhanaikainen kappale, joka ei nykyään sais yhtään pistettä mutta silloin voitti. Mulle silti ykkönen. Lulu ol niin sexy. Nykyviisut ei nappaa. Lordin biisi oli kyllä hyvä. - Eikä tässä kaikki
Itävalta Nur ein lied
Italia I treni di tozeur
Sveitsi Io senza te
Itävalta Die zeit ist einsam
Serbia & Montenegro Lane Moje
Luxenburg Un baiser vole
Ei näitä voi laittaa paremmuusjärjestykseen, koska se riippuu päivästä ja fiiliksestä mikä on paras. Mut nää kaikki ainakin on hyviä mun mielestä. Niitä ois varmaan muitakin, mut nämä tuli ensin mieleen. Melodisuus painaa aika paljon mun vaa-assa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .724184Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503075Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323020Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3922105Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101206Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111183- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291024- 611012
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111963