Näinpähän tällaisen kaunottaren Vantaalla ajelemassa. Mikä mikä, siis hieno peli mutta onko näitä tuotu Suomeen virallisesti siis ja mikä on hintaluokka tuollaisella ?
Lancia Thesis
10
3861
Vastaukset
- jessee
täällä jo riesaksi asti. Turussa näin viime kesänä kolme samaan aikaa. Mustan, punaisen ja sinisen..
- // //
Muutama yksilö on maahan tuotu, virallista maahantuontia Lancialla ei Thesiksen aikana ole ollut, vaan Kappa oli viimeinen myyntimalli joskus 90-luvulla.
Hintahaarukkaa on vaikea antaa, mutta liikutaan varmaankin samassa luokassa udempien Alfan 166:n kanssa. Thesis toki aikanaan (vielä) hankalampi myytävä. Mutta ei kai noita autoja myytäväksi osteta. Paitsi jotain Mersuja.- kuin 166
Tietääkseni Thesis on yhtä kokoluokkaa suurempi auto kuin Alfa 166 ja paljonkin kalliimpi.
- r1150r
Ko. hintaan on kaupiteltu ´02 mallista Thesistä 3-litran koneella ja varsin kattavalla varustelulla. Veroton hinta 20000€. Auto ei vielä Suomessa.
- jessee
näkyy nyt olevan 2002 v6 hintaan 21000 Eeroa, ei pahan hintainen!
- r1150r
jessee kirjoitti:
... oli tuo relu 20, Veroineen tuo mainitsemani.
- r1150r
r1150r kirjoitti:
... oli tuo relu 20, Veroineen tuo mainitsemani.
Otan takaisin edellisen kun kysesssä olikin eri auto. Eli 21 ei kuulosta todellakaan pahalta mutta siihen nähden tuo 34 on jo suorastaan paljon. Tuo 21 näyttää oikeastaan siltä, että autosta halutaan eroon.
- Johannes999
jessee kirjoitti:
Se vaan on niin että Suomessa ollaan hirveen ennakkoluuloisia. Mersu, bemari, tojota ym. tuttu on arvossaan. Mutta kun niissä harvinaisemmissa saattaa saada halvemmalla erikoisen auton/harrrastuksen - väliäkö sillä? Ei autoilun tarvii olla niin totista, halvemmillakin voi ajaa
- elina
ei ole tuotu sellaisia suomeen
- bemarimies
Läntisen Valkoisenlähteentieltä kun käännyt Koivukyläntielle, niin johan pitäisi näkyä. Saamarin ruma auto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986118KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495555Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222757Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042026Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181583seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241494Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1361459