Mikä on tavallisen vanhan naisen kohtalo?

Nimetön

Miehet etsivät kumppania, jos etsivät, ikähaarukassa 30-50 v vaikka ovat itse jo yli tai lähemmäs 60 v. Mitä silloin haetaan?? Olen itse ollut mukana n. kaksi viikkoa ja tässä alkaa olla sama tuntu kun ennen lavatansseissa. Vastakkain seisovat miesten ja naisten rivit. Nuorimmat ja näteimmät haetaan ensin - mutta hyväksyvätkö nämä nuorimat ja näteimmät vanhan ystävän? Ne tavalliset, uskollisimmat ja sopeutuvammat jäävät reunalle istumaan..

19

4254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeilla!

      Olen itse nuori mutta tiedän erään pariskunnan joka tapasi juuri tämän palvelun kautta. Ja lähes eläkeiässä molemmat joten ei tämä ole pelkästään nuorille tarkoitettu.

    • -N27v

      olen kokeillut vanhempaa miesta, kun nuorekkaaksi peilikuvaansa kuvaili mutta ei, ei napannut... siis ei todellakaan!

      Olisi varmaan kaikkien kannalta parempi jos oltaisiin totuudenmukaisia ja suunnilleen saman"vanhuisten" kanssa.

    • N49

      Minäkin yritin löytää profiileista miesystävää, ikäistäni...järkevää, mutta huumorintajuista. Taisi olla peräti 2 vuotta verkot vesissä. Yrityksiä oli monentasoisia, pariin oli jonkinlaista ihastumistakin. Yksi huiputti siviilisäätynsä, yksi sen että olikin samana kesänä eronnut avoliitosta, minä tapasimme. Se "suhde" kaatuikin siihen, että eron taistot olivat hänellä kesken. En olisi päästänyt häntä niin lähelle, jos olisin todellisen tilanteen tiennyt.

      Yksi jo itse yli 50, ja rehellisesti sanottuna ulkoisesti jo papparoitunut, piti aina jonain "juttuna" ikäeroa. Hänelle oli tärkeää kaikki ulkoisen statuksen merkit, nuorempi nainenkin kuului niihin. Tosin meille ei ero tullut "vanhuuteni" vuoksi, vaan hänen epämääräisen taustansa vuoksi, minkä oli salannut. En koskaan raaskinut kertoa hänelle, että itselläni oli yli 10 vuotta nuorempi mies ystävänä, en vain ikäeron vuoksi ajatellut voivani muuttaa sen suhteen laatua.

      Minulle on jäänyt ikäisistäni 50:stä miehistä vaikutelma, että he eivät uskalla olla omia itsejään, naiselle pitää pelata, peitellä ja esittää jotain. He etsivät sitä ns. kunnollista (mitä se sitten lieneekin jo tässä vaiheessa), nuorempaa (eivät tosin kaikki), tietyn tyyppistä norminaista. he eivät vain oivalla sitä, että ovatkohan itsekään kovin normimiehiä (juuri vasta eronneita, alko-ongelmaisia, ennen aikojaankin rupsahtaneita). Viisikymppiset miehet ajattelevat, että elämä on hanskassa, jos he ovat työssä, muuta ei lasketa : )

      Yritin, vilpittömästi yritin rakentaa siltoja. Katsoin sormien läpi puutteita, ajattelin että ihminen on tärkein. Näin eivät ikäiseni miehet ajattele. Olen nostanut ns. kädet pystyyn: poistin profiilini.

      Minulla on tämä itseäni nuorempi ystävä. Hänetkin olen tavannut vuosia sitten netin kautta, sattumalla chatistä. olen päättänyt olla yhtä "rohkea" kuin ikäiseni mies"kollegat", eli uskaltaudun suhteeseen nuoremman kanssa. pitäisikö tuota alkaa vallan leventelemään hänellä. minulla on niin ja niin paljon nuorempi mies? : )

      No, en tee niin. Hän näkee minut ulkoisen yli. Netissä oloni ei siis aivan hukkaan ole mennyt.

      Jään ihmettelemään ikäisiäni miehiä. Eivät he onnellisia ole. Jotenkin minusta tuntuu, että taidettiin olla marsista ja venuksesta. En kokenut tulleeni ymmärretyksi ikäisessäni seurassa. yritin kumminkin ymmärtää ja pääst'ä sisään.

      • Nainen 60v.

        Olen samaa mieltä kanssasi, että 50-60v. miehet ovat "rupsahtaneita", erektio-ongelmaisia sekä useimmat alko-ongelmaisiakin. Eihän viriili ja nuorekas nainen sellaista miestä halua.

        Itselläni on jo 3 vuotta ollut itseäni 15v. nuorempi miesystävä ihanana seuralaisena ja rakastajana. ;) Enkä vaihtaisi!


      • N49
        Nainen 60v. kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kanssasi, että 50-60v. miehet ovat "rupsahtaneita", erektio-ongelmaisia sekä useimmat alko-ongelmaisiakin. Eihän viriili ja nuorekas nainen sellaista miestä halua.

        Itselläni on jo 3 vuotta ollut itseäni 15v. nuorempi miesystävä ihanana seuralaisena ja rakastajana. ;) Enkä vaihtaisi!

        En tiedä, miten tämä minulle on ollut niin vaikea asia hyväksyä, että päästäisin sydämeeni yli 10 vuotta nuoremman miehen. olin pitkään niin, että en häneen yhteyttä pitänyt muuten kuin vastasin hänen viestittelyihinsä. olemme kumminkin tunteneet jo ehkä 4 vuotta. Jossain vaiheessa ajattelin, että OK pidetään ystävänä, mutta ei intiimiä. olen "odottanut", että hän löytäisi jonkun tai minä löytäisin jonkun. Yritetty on. On kai se kumminkin lapsellista ajatella, että ikäero olisi liian suuri kynnys. Enemmän se minulle on. Vaikka minua sanotaan nuoremman näköiseksi kuin olen (naisetkin), mutta kyllä se ikäero meistä näkyy. Minun on vaikea sulattaa sitä, että näyttäisin vanhemmalta kuin mies : ) Siksikin olen ehkä epätoivoisestikin yrittänyt löytää ikäistäni miestä täältä nettitreffeistä. Minua ei miehen rypyt haittaa, ja koettu on että on niitä viriilejäkin joukossa : )....mutta en ymmärrä heidän kiemuroitaan ja pelaamisiaan. Uskon, että "mieskulttuurissa" voi olla jokin ihmeellinen rajapyykki 40:sten ja 50:sten välillä. Nuoremmat miehet uskaltavat olla enemmän, mitä ovat, eikä heillä ole niin outoja ajatuksia siitä, millaisia naisten tulisi olla.

        Onhan noita love-storyja aina ollut niinkin päin, että nainen on vanhempi. Kun se omalle kohdalle kolahtaa, se vain on turhamaiselle naiselle kova paikka purtavaksi. Miehiä ei näytä surettavan, vaikka olisivat millaisia papparaisia, etsivät jopa 20 vuotta itseään nuorempaa...etsimällä etsien : ). Saisipa miehisen itsetunnon.


      • Vihreä
        N49 kirjoitti:

        En tiedä, miten tämä minulle on ollut niin vaikea asia hyväksyä, että päästäisin sydämeeni yli 10 vuotta nuoremman miehen. olin pitkään niin, että en häneen yhteyttä pitänyt muuten kuin vastasin hänen viestittelyihinsä. olemme kumminkin tunteneet jo ehkä 4 vuotta. Jossain vaiheessa ajattelin, että OK pidetään ystävänä, mutta ei intiimiä. olen "odottanut", että hän löytäisi jonkun tai minä löytäisin jonkun. Yritetty on. On kai se kumminkin lapsellista ajatella, että ikäero olisi liian suuri kynnys. Enemmän se minulle on. Vaikka minua sanotaan nuoremman näköiseksi kuin olen (naisetkin), mutta kyllä se ikäero meistä näkyy. Minun on vaikea sulattaa sitä, että näyttäisin vanhemmalta kuin mies : ) Siksikin olen ehkä epätoivoisestikin yrittänyt löytää ikäistäni miestä täältä nettitreffeistä. Minua ei miehen rypyt haittaa, ja koettu on että on niitä viriilejäkin joukossa : )....mutta en ymmärrä heidän kiemuroitaan ja pelaamisiaan. Uskon, että "mieskulttuurissa" voi olla jokin ihmeellinen rajapyykki 40:sten ja 50:sten välillä. Nuoremmat miehet uskaltavat olla enemmän, mitä ovat, eikä heillä ole niin outoja ajatuksia siitä, millaisia naisten tulisi olla.

        Onhan noita love-storyja aina ollut niinkin päin, että nainen on vanhempi. Kun se omalle kohdalle kolahtaa, se vain on turhamaiselle naiselle kova paikka purtavaksi. Miehiä ei näytä surettavan, vaikka olisivat millaisia papparaisia, etsivät jopa 20 vuotta itseään nuorempaa...etsimällä etsien : ). Saisipa miehisen itsetunnon.

        Minäkin haluaisin nuoremman. Ja mukavan.


      • Nainen27
        N49 kirjoitti:

        En tiedä, miten tämä minulle on ollut niin vaikea asia hyväksyä, että päästäisin sydämeeni yli 10 vuotta nuoremman miehen. olin pitkään niin, että en häneen yhteyttä pitänyt muuten kuin vastasin hänen viestittelyihinsä. olemme kumminkin tunteneet jo ehkä 4 vuotta. Jossain vaiheessa ajattelin, että OK pidetään ystävänä, mutta ei intiimiä. olen "odottanut", että hän löytäisi jonkun tai minä löytäisin jonkun. Yritetty on. On kai se kumminkin lapsellista ajatella, että ikäero olisi liian suuri kynnys. Enemmän se minulle on. Vaikka minua sanotaan nuoremman näköiseksi kuin olen (naisetkin), mutta kyllä se ikäero meistä näkyy. Minun on vaikea sulattaa sitä, että näyttäisin vanhemmalta kuin mies : ) Siksikin olen ehkä epätoivoisestikin yrittänyt löytää ikäistäni miestä täältä nettitreffeistä. Minua ei miehen rypyt haittaa, ja koettu on että on niitä viriilejäkin joukossa : )....mutta en ymmärrä heidän kiemuroitaan ja pelaamisiaan. Uskon, että "mieskulttuurissa" voi olla jokin ihmeellinen rajapyykki 40:sten ja 50:sten välillä. Nuoremmat miehet uskaltavat olla enemmän, mitä ovat, eikä heillä ole niin outoja ajatuksia siitä, millaisia naisten tulisi olla.

        Onhan noita love-storyja aina ollut niinkin päin, että nainen on vanhempi. Kun se omalle kohdalle kolahtaa, se vain on turhamaiselle naiselle kova paikka purtavaksi. Miehiä ei näytä surettavan, vaikka olisivat millaisia papparaisia, etsivät jopa 20 vuotta itseään nuorempaa...etsimällä etsien : ). Saisipa miehisen itsetunnon.

        Se ei ole juttu eikä mikään nykyaikana joku kymmenen vuoden ikäero. Ehkä ennen on ajateltu, että mies voi olla vanhempi, nainen ei, mutta kyllä se nykyään on AIVAN sama kumpi on vanhempi kumpi nuorempi. Voitko kuvitella että joku 49v. mies sanoisi "ei, en voi olla 39v. kanssa kun hän on liian nuori minulle". Näin ei käy, mutta vieläkin kuulee samanlaisia kommentteja naisilta. Herää ja nauti elämästäsi, eletään tasa-arvon aikaa!


      • N49
        Nainen27 kirjoitti:

        Se ei ole juttu eikä mikään nykyaikana joku kymmenen vuoden ikäero. Ehkä ennen on ajateltu, että mies voi olla vanhempi, nainen ei, mutta kyllä se nykyään on AIVAN sama kumpi on vanhempi kumpi nuorempi. Voitko kuvitella että joku 49v. mies sanoisi "ei, en voi olla 39v. kanssa kun hän on liian nuori minulle". Näin ei käy, mutta vieläkin kuulee samanlaisia kommentteja naisilta. Herää ja nauti elämästäsi, eletään tasa-arvon aikaa!

        No minä olenkin nyt tässä päättänyt antaa tälle meidän jutulle mahdollisuuden. Olet oikeassa, että aika pahvi...juu : ))))

        Mutta on tässä sellaisia juttuja ollut, mitkä ovat panneet ajattelemaan, koska siis jollain asteella olen rakastanut miestä koko ajan: minuölla on jo lapset, hänellä ei. Minä olen jo liian vanha hänelle lapsia tekemään. Ei kyse ole vain rypyistä tai niiden puutteesta.

        Nyt olen kumminkin ajatellut, että antaa mennä kun on mennäkseen....koskapa mies on varsin täysipäinen otus. Sitä vaan ei kuules koskaan tule niin vanhaksi, etteikö rakastumista pelkäisikin, varsinkin kun kaikki ei ole raameissaan. Seksi ystävän kanssa on aika vaarallinen paketti. Ollaan me joskus kokeiltu kylläkin se juttu, ja eipä siinä muuta kuin että tiedän vaarallista olevaksi : )

        Kiitos neuvoista N60 ja N27. naurattaa vähän...


      • Nainen27
        N49 kirjoitti:

        No minä olenkin nyt tässä päättänyt antaa tälle meidän jutulle mahdollisuuden. Olet oikeassa, että aika pahvi...juu : ))))

        Mutta on tässä sellaisia juttuja ollut, mitkä ovat panneet ajattelemaan, koska siis jollain asteella olen rakastanut miestä koko ajan: minuölla on jo lapset, hänellä ei. Minä olen jo liian vanha hänelle lapsia tekemään. Ei kyse ole vain rypyistä tai niiden puutteesta.

        Nyt olen kumminkin ajatellut, että antaa mennä kun on mennäkseen....koskapa mies on varsin täysipäinen otus. Sitä vaan ei kuules koskaan tule niin vanhaksi, etteikö rakastumista pelkäisikin, varsinkin kun kaikki ei ole raameissaan. Seksi ystävän kanssa on aika vaarallinen paketti. Ollaan me joskus kokeiltu kylläkin se juttu, ja eipä siinä muuta kuin että tiedän vaarallista olevaksi : )

        Kiitos neuvoista N60 ja N27. naurattaa vähän...

        Onnea matkaan!


      • miehen
        N49 kirjoitti:

        En tiedä, miten tämä minulle on ollut niin vaikea asia hyväksyä, että päästäisin sydämeeni yli 10 vuotta nuoremman miehen. olin pitkään niin, että en häneen yhteyttä pitänyt muuten kuin vastasin hänen viestittelyihinsä. olemme kumminkin tunteneet jo ehkä 4 vuotta. Jossain vaiheessa ajattelin, että OK pidetään ystävänä, mutta ei intiimiä. olen "odottanut", että hän löytäisi jonkun tai minä löytäisin jonkun. Yritetty on. On kai se kumminkin lapsellista ajatella, että ikäero olisi liian suuri kynnys. Enemmän se minulle on. Vaikka minua sanotaan nuoremman näköiseksi kuin olen (naisetkin), mutta kyllä se ikäero meistä näkyy. Minun on vaikea sulattaa sitä, että näyttäisin vanhemmalta kuin mies : ) Siksikin olen ehkä epätoivoisestikin yrittänyt löytää ikäistäni miestä täältä nettitreffeistä. Minua ei miehen rypyt haittaa, ja koettu on että on niitä viriilejäkin joukossa : )....mutta en ymmärrä heidän kiemuroitaan ja pelaamisiaan. Uskon, että "mieskulttuurissa" voi olla jokin ihmeellinen rajapyykki 40:sten ja 50:sten välillä. Nuoremmat miehet uskaltavat olla enemmän, mitä ovat, eikä heillä ole niin outoja ajatuksia siitä, millaisia naisten tulisi olla.

        Onhan noita love-storyja aina ollut niinkin päin, että nainen on vanhempi. Kun se omalle kohdalle kolahtaa, se vain on turhamaiselle naiselle kova paikka purtavaksi. Miehiä ei näytä surettavan, vaikka olisivat millaisia papparaisia, etsivät jopa 20 vuotta itseään nuorempaa...etsimällä etsien : ). Saisipa miehisen itsetunnon.

        Älä sisko kulta hannaa! Minä (45) ottaisin kiljuen kolmekymppisen miehen jos sopiva kohdalle sattuisi!


      • dhjhhjdw
        N49 kirjoitti:

        En tiedä, miten tämä minulle on ollut niin vaikea asia hyväksyä, että päästäisin sydämeeni yli 10 vuotta nuoremman miehen. olin pitkään niin, että en häneen yhteyttä pitänyt muuten kuin vastasin hänen viestittelyihinsä. olemme kumminkin tunteneet jo ehkä 4 vuotta. Jossain vaiheessa ajattelin, että OK pidetään ystävänä, mutta ei intiimiä. olen "odottanut", että hän löytäisi jonkun tai minä löytäisin jonkun. Yritetty on. On kai se kumminkin lapsellista ajatella, että ikäero olisi liian suuri kynnys. Enemmän se minulle on. Vaikka minua sanotaan nuoremman näköiseksi kuin olen (naisetkin), mutta kyllä se ikäero meistä näkyy. Minun on vaikea sulattaa sitä, että näyttäisin vanhemmalta kuin mies : ) Siksikin olen ehkä epätoivoisestikin yrittänyt löytää ikäistäni miestä täältä nettitreffeistä. Minua ei miehen rypyt haittaa, ja koettu on että on niitä viriilejäkin joukossa : )....mutta en ymmärrä heidän kiemuroitaan ja pelaamisiaan. Uskon, että "mieskulttuurissa" voi olla jokin ihmeellinen rajapyykki 40:sten ja 50:sten välillä. Nuoremmat miehet uskaltavat olla enemmän, mitä ovat, eikä heillä ole niin outoja ajatuksia siitä, millaisia naisten tulisi olla.

        Onhan noita love-storyja aina ollut niinkin päin, että nainen on vanhempi. Kun se omalle kohdalle kolahtaa, se vain on turhamaiselle naiselle kova paikka purtavaksi. Miehiä ei näytä surettavan, vaikka olisivat millaisia papparaisia, etsivät jopa 20 vuotta itseään nuorempaa...etsimällä etsien : ). Saisipa miehisen itsetunnon.

        noin mene. Sinä voit noin kuvitella, eihän sua 10 v vuotta nuorempi mies kehtaa sulle laukoa suoraan. Se on jo sen verran itsestään selvyys

        Taitaa olla oikeasti että nuoremmilla miehillä on oikeasti kovemmat vaatimukset naisen suhteen kuin näillä vanhemmilla miehillä. Pelaaminen ainakin on ihan arkipäivää.


      • pipukka
        Nainen 60v. kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kanssasi, että 50-60v. miehet ovat "rupsahtaneita", erektio-ongelmaisia sekä useimmat alko-ongelmaisiakin. Eihän viriili ja nuorekas nainen sellaista miestä halua.

        Itselläni on jo 3 vuotta ollut itseäni 15v. nuorempi miesystävä ihanana seuralaisena ja rakastajana. ;) Enkä vaihtaisi!

        Mulla on aina periaate, kaikkea on kokeiltava, mutta ei vanhaa miestä, ei koskaan.Vaikka olen itse 58v en kuunapäivänä voisi ottaa sellaista ukkoo kotiini, enkä voisi muutenkaan, olen naimisissa 48v uhanan uroksen kanssa.Älkää sanoko kohta se sut vaihtaa nuorempaan, ei vaihda olemme olleet naimisissa 24vuotta ja senkus paranee.Eipä silti jos löytää sen oikean ei iällä ole merkitystä, mutta mä en ole koskaan päästänyt lähelleni ikäistäni.Kun Paasissa yritti joku tulla hakemaan tanssiin, en tiedä oliko aina edes vanhempi, sanoin pysy ikäistesi sarjassa.Erikseen en itseäni ala kehumaan, mutta vielä kukaan ei ole uskonut että olen täyttänyt 50v, ja musta se on tullut suurella ällistyksellä, ei teeskennellen.Mieheni on hyvin ylpeä minusta, kun pidän vartaloni ja kasvoni kinnossa.


      • riann
        N49 kirjoitti:

        En tiedä, miten tämä minulle on ollut niin vaikea asia hyväksyä, että päästäisin sydämeeni yli 10 vuotta nuoremman miehen. olin pitkään niin, että en häneen yhteyttä pitänyt muuten kuin vastasin hänen viestittelyihinsä. olemme kumminkin tunteneet jo ehkä 4 vuotta. Jossain vaiheessa ajattelin, että OK pidetään ystävänä, mutta ei intiimiä. olen "odottanut", että hän löytäisi jonkun tai minä löytäisin jonkun. Yritetty on. On kai se kumminkin lapsellista ajatella, että ikäero olisi liian suuri kynnys. Enemmän se minulle on. Vaikka minua sanotaan nuoremman näköiseksi kuin olen (naisetkin), mutta kyllä se ikäero meistä näkyy. Minun on vaikea sulattaa sitä, että näyttäisin vanhemmalta kuin mies : ) Siksikin olen ehkä epätoivoisestikin yrittänyt löytää ikäistäni miestä täältä nettitreffeistä. Minua ei miehen rypyt haittaa, ja koettu on että on niitä viriilejäkin joukossa : )....mutta en ymmärrä heidän kiemuroitaan ja pelaamisiaan. Uskon, että "mieskulttuurissa" voi olla jokin ihmeellinen rajapyykki 40:sten ja 50:sten välillä. Nuoremmat miehet uskaltavat olla enemmän, mitä ovat, eikä heillä ole niin outoja ajatuksia siitä, millaisia naisten tulisi olla.

        Onhan noita love-storyja aina ollut niinkin päin, että nainen on vanhempi. Kun se omalle kohdalle kolahtaa, se vain on turhamaiselle naiselle kova paikka purtavaksi. Miehiä ei näytä surettavan, vaikka olisivat millaisia papparaisia, etsivät jopa 20 vuotta itseään nuorempaa...etsimällä etsien : ). Saisipa miehisen itsetunnon.

        Kumpa saisi sen miehisen itsetunnon ,allekirjoitan kyllä kaikki mitä ole täällä haastanut


    • yksinäinen mies

      tässä olisi mies jolle kelpaisi vanhempi nainen...uskallatko vastata???

      • Nainen 55

        sussa on kun vanhempikin nainen kelpaisi?;D


      • Nainen 55 kirjoitti:

        sussa on kun vanhempikin nainen kelpaisi?;D

        ei ikä koskaan saa ratkaista kahden ihmisen ystävyydessä,rakkaudessa....ei minussa ole mitään vikaa paitsi olen liian kiltti mies jota nuoremmat naiset eivät ymmärrä? ikäiseni ja vanhemmat naiset ovat kokeneet elämässään paljon enemmän..huolia ja murheita niin he arvostavat rehellisyyttä ja ymmärtävät minua.


      • akm
        kesänlapsi47 kirjoitti:

        ei ikä koskaan saa ratkaista kahden ihmisen ystävyydessä,rakkaudessa....ei minussa ole mitään vikaa paitsi olen liian kiltti mies jota nuoremmat naiset eivät ymmärrä? ikäiseni ja vanhemmat naiset ovat kokeneet elämässään paljon enemmän..huolia ja murheita niin he arvostavat rehellisyyttä ja ymmärtävät minua.

        Missä laissa on määritelty,että naisen tulee olla nuorempi ku miehen tai naisen pienempi ku miehen
        Jos kemiat sopii niin iän ja koon ei pitäs olla esto ainakaan enää elämän loppupäässä siis 40v ylöspäin.....varsinkaan ku kotileikit on jo leikitty...


      • akm kirjoitti:

        Missä laissa on määritelty,että naisen tulee olla nuorempi ku miehen tai naisen pienempi ku miehen
        Jos kemiat sopii niin iän ja koon ei pitäs olla esto ainakaan enää elämän loppupäässä siis 40v ylöspäin.....varsinkaan ku kotileikit on jo leikitty...

        nyt puhut asiaa..


      • Nainen,onnellinen..;)
        akm kirjoitti:

        Missä laissa on määritelty,että naisen tulee olla nuorempi ku miehen tai naisen pienempi ku miehen
        Jos kemiat sopii niin iän ja koon ei pitäs olla esto ainakaan enää elämän loppupäässä siis 40v ylöspäin.....varsinkaan ku kotileikit on jo leikitty...

        30 vuotiaasta eteenpäin ei haittaa enää suuret ikäerot kumpaankaan suuntaan.Kemia ja sielujen sympatia on tärkein. Onni,yhteenkuuluvuuden tunne.

        Mielipiteeni vain.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      382
      1463
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1263
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      114
      1187
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1082
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      967
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      806
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      90
      784
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe