Männäviikolla kuulin YLEN radiokanavalta, että jopa vuokrarahat käytetään
joululahjojen hankkimiseen.
Samaan tarkoitukseen käytetään myös pieniä kulutusluottoja.
Näistä on kunnallisten velkaneuvojien mukaan kertynyt monille jo maksuhäiriömerkintöjä.
Jouluhysterialla tuskin on silti pakanallista pohjaa, kuten itse Joululla alunperin on.
Jos välttää yllytyshulluuden, Joulupsykoosi ei kävele perässä kun kotonaan ulko-ovensa sulkee.
Joulupsykoosille kyytiä!
3
268
Vastaukset
- Ak:n lapio
Hysteria on ollut ennen pakanaakin. Mutta, jos vuokra on ennen lahjaa, niin, tulevaisuuden hinta on kova.
ps. on hauskaa joulua, että olet kenraali hengissä.- capt. cöpenick
Mut fattan frouva kaluunoitain kaihtaa
sä itte sisit reviiriäs vaihtaa
-No tässä sulle joulufyrkat kurja
ja häivy maisemastain naama nurja
Mut arkkarille lapioineen myönnän
silti lomaa virtuaalityöstään
sen uskon - ei puutu juhlamalja
jouluyöstään.
Kuus miestä arkulla vainaan ja rommia pullo
(foinikialaisesta matkaoppaasta kai)
- Puhurix
Onko se sitten niin, että mitä enemmän tavaraa, sen parempi joulu. Haluaisin antaa ihmisille enemmänkin hyvää mieltä. Mä olenkin kyllä idealisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101683Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818