Moro. Heittäkää teidän top4 Guns N Roses biisit. Mulla:
1. Rocket Queen
2. Estranged
3. You could be mine
4. Sweet child o`mine
G N`R Top 4?
6
535
Vastaukset
- Double Talkin' Jive
1. Coma
2. Yesterdays
3. Anything Goes
4. Nightrain - Ziggie
kai se vois olla tyyliin:
1. My Michelle
2. Dust'n'bones
3. Bad obsession
4. Out ta get me
... mut epävirallisesti noin. Riippuu tosipaljon tilanteesta. Noi on ne mitä tykkään soittaa ite.
Jossain nuotion äärellä se tosin vois olla enemmän näin
1. Dead horse
2. Civil war
3. Don't cry
4. My michelle
että tämmöstä... mutta miksi vain gnr?- Dead Rabbit
Hyviä ja mielenkiintoisia listoja! GNR on niin hieno bändi, että siksi se ansaitsee ihan omat top-listansa. Kuten moni muukin.
- aimäävai?
1. Welcome to the jungle
2. Nightrain
3. You´re crazy
4. double talkin´jive
Paljon muitakin ässä-biisejä, mut nuo tuli nyt mieleen..- backofabitch
1. welcome to the jungle
2.don't cry
3.sweet child o' mine
4.paradise city
siinä vasta parhaita paloja mutta kaikki muukin on täyttä rokkia
...jos noita ikinä mitenkään voisi laittaa mihinkään paremmuusjärjestykseen, niin...
ehkäpä...
1. Sweet child o'mine
1. Estranged
1. November rain
1. Don't cry
ja ihan yhtä paljon kolahtavat Civil war, Double talkin' jive, Coma, Paradise city, Welcome to the jungle, One in a million, Dust'n'bones ja You could be mine...ei helvetti! Ja Pretty tied up, Rocket queen ja ja ja ... olkoon...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371802
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33639Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453