Joulun aikaan tulee televisiosta eräs erittäin mielenkiintoinen elokuva
http://194.252.88.3/leffa.nsf/6a1eb078c42c0f2dc2257074003472e7/457fbfdcf65f4f4a422563790042f752?OpenDocument
22.12. tänä vuonna.
Kehottaisin katsomaan elokuvan ja kiinnittämään huomiota erilaisiin asioihin. Mm. reiluun meininkiin. Miesten keskinäiseen toimintaan.
Näissä vanhoissa elokuvissa on sitä jotakin, jota kaipaisi nykyaikaan.
Lisäksi elokuvassa on eräs neljäskin mielenkiintoinen asia. Palaan asiaan myöhemmin.
Kannattaa katsoa.
Joulun aikaan ...
4
617
Vastaukset
- M135
Hyvät joulut 2006.
- Malice
ja onnellista uutta vuotta hullu ystäväni! :D
- M135
Malice kirjoitti:
ja onnellista uutta vuotta hullu ystäväni! :D
Hyvää Uutta Vuotta jouluineen ja juhannuksineen kaikkineen.
Ystäväsi? Ehkäpä olenkin ... Mutta vähäpätöinen ja viimeisien jälkeen oleva arvojärjestyksessäsi. Sellainen, sanoisinko, olisin, vaikkapa juuri, hullu ystävä.
Eli aivan hyvin sanottu, Pikku-Malice. - M135
M135 kirjoitti:
Hyvää Uutta Vuotta jouluineen ja juhannuksineen kaikkineen.
Ystäväsi? Ehkäpä olenkin ... Mutta vähäpätöinen ja viimeisien jälkeen oleva arvojärjestyksessäsi. Sellainen, sanoisinko, olisin, vaikkapa juuri, hullu ystävä.
Eli aivan hyvin sanottu, Pikku-Malice.Otetaan se sana "Pikku" sieltä välistä pois ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 322223
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472046- 391852
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3191843- 1091436
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161365Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71298Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101147- 411045
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036