pidätte hirveää älämölöä Lordin puolesta niin täällä euroopan puolella sitä ei kuule radiosta lainkaan. Henkilökohtaisesti häiritsee kun joukko ei uskalla edes naamaansa näyttää, ja nolasivat itsensä linnan juhlista kieltäytyessään. On se vaan jotenkin niin lapsellista mutta kolahtaa ehkä keskenkasvuisiin jotka eivät vielä osaa asettaa asioita oikeisiin mittasuhteisiin. Onhan tässä vielä se puoli etten tiedä, millaisia finninaamoja maskien takaa paljastuisi joten niiden käyttöön saattaa liittyä ihan oikeakin syy. Saattaisi nimittäin katu-uskottavuus olla koetuksella.Tosin jo Kiss näytti mielestäni aikoinaan tosi naurettavalta maaleissaan ja ilmeissään. Sitten vielä sellainen juttu että eipä ole paljoa taottu raudan ollessa vielä kuumaa. Enpä ole kuullut että olisi levyä julkaistu tai yritetty muutenkaan hyötyä hetken julkisuudesta. Ei taida bändillä ollakaan paljon annettavaa musiikkibisneksessä.
Vaikka te
3
301
Vastaukset
- asua
jossain ämpärin alla tai olla muuten vain tyhmä. Lordilla menee paremmin kuin koskaan. Levyjä on myyty hyvin ympäri Eurooppaa ja keikat ovat aina loppuunmyyty, ihan sama missä ne pidetään.
Nyt he ovat saanet sopimuksen USA:sta ja aikovat mennä sinne keikkaileen. Parempi kuule kaveri pitää vain turpansa tukossa jos ei asioista mitään tiedä. Kumma kun joillakin on pakottava tarve tulla näyttämään omaa tyhmyyttänsä näille palstoille.- soitettaisiin
se kyllä kuuluisi. Sensijaan Rasmus on soinut saksassa jo vuoden. Paljastit muuten oman junttiutesi vastauksessasi. Ehkä olen tyhmä kun viitsin edes joskus käydä näillä palstoilla näitä teinijuttuja lukemassa. Taso on mitä on. Terveisiä peräkammarista ämpärin alta.
Kaipa se muuallakin eurooppaa on julkaistu, koska niin paljon myyty. nousi ympäri eurooppaa jopa lista ykköseksi. Näin ainakin Espanjassa ja Kreikassa.
Saksassa kaikki konsertit olivat loppuun myytyjä, mutta eihän niistä täällä Suomessa paljon kerrota. Ketäpä ne konsertit Saksassa täällä kiinnostaa.
Tietääkseni alku vuodesta lordin levy julkaistaa Yhdysvalloissa ja Kanadassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592