Lord ei tunnu enää miltään

Paskaakin tottuu

Ihminen tottuu kaikkeen, paskaankin.

6

691

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JustiinaSims

      Minulle Lordi merkitsee edelleenkin todella paljon.
      Sen ansiosta Suomi voitti vihdoinkin euroviisut, mollaamisesta huolimatta. Lordi on aina oleva jokaisen suomalaisen sydämissä, Euroviisujen kinginä.

    • Lordi yhtye jää historiaan Suomen ensimmäisenä euroviisu voittajana. Jää myöskin ensimmäisenä voiton napanneena hevi bändinä historiaan.

      Vaikka Lordi ei kuulu suosikkeihini arvostan heitä edellä mainituista asioista. He tekivät sen mitä on varrottu kuin nousevaa kuuta taivaalla.

      Vanha sanonta Suomen viisu menestyksestä: "Ennen helvetti jäätyy kuin Suomi voittaa viisut". Tuosta helvetin jäätymisestä en ole kuullut mitään, mutta viisu voitto ainakin on jo tullut.

      Tuli aikoinaan luvattua, että jos Suomi voittaa viisut käyn niitä katsomassa paikanpäällä. Nyt sitten käydään Hartwall areenalla tuokokuussa.

      • kusivat omaan viuluun

        Mulla meni maku kyllä koko kuminaamoista kun munasivat linnanjuhlat. En edes kuvittelisi ostavani noin kusipäiden musaa jotka aliarvioivat yleisönsä tämmösessä tuppukylässä kuin suomi.Ei kai ne kuvittele että hiukset päästä revittäisiin....


      • sanoisin
        kusivat omaan viuluun kirjoitti:

        Mulla meni maku kyllä koko kuminaamoista kun munasivat linnanjuhlat. En edes kuvittelisi ostavani noin kusipäiden musaa jotka aliarvioivat yleisönsä tämmösessä tuppukylässä kuin suomi.Ei kai ne kuvittele että hiukset päästä revittäisiin....

        tosin ei Lordi ole koskaan kolahtanu vaikka (hyvästä)hevistä tykkäänkin. Hyvä tietty et voittivat Eurohumpat.


      • ex-fani..........
        sanoisin kirjoitti:

        tosin ei Lordi ole koskaan kolahtanu vaikka (hyvästä)hevistä tykkäänkin. Hyvä tietty et voittivat Eurohumpat.

        eihän niitä voi arvostaa musiikillisesti kun ei tiedä kuka maskin takana, tuskin ne noissa tamineissa on loppuikäänsä. Hienoa oli voitto mutta liian suuren maailman tyylillä salaileevat itseensä.Olisivat ottaneet huomioon peru juntin luonteen, ei kukaan palvo kauaa naamioita.


      • ..please them all.
        ex-fani.......... kirjoitti:

        eihän niitä voi arvostaa musiikillisesti kun ei tiedä kuka maskin takana, tuskin ne noissa tamineissa on loppuikäänsä. Hienoa oli voitto mutta liian suuren maailman tyylillä salaileevat itseensä.Olisivat ottaneet huomioon peru juntin luonteen, ei kukaan palvo kauaa naamioita.

        Aina riittää purnaajia! Jos olisivat paljastaneet kasvot niin moni sanoisi "ai ne on ton näkösiä"! Sit ois itketty et miksi piti rikkoa illuusio ja paljastaa kasvot. Muistatte varmaan miten kävi esim. Kissille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe