Ihminen tottuu kaikkeen, paskaankin.
Lord ei tunnu enää miltään
6
691
Vastaukset
- JustiinaSims
Minulle Lordi merkitsee edelleenkin todella paljon.
Sen ansiosta Suomi voitti vihdoinkin euroviisut, mollaamisesta huolimatta. Lordi on aina oleva jokaisen suomalaisen sydämissä, Euroviisujen kinginä. Lordi yhtye jää historiaan Suomen ensimmäisenä euroviisu voittajana. Jää myöskin ensimmäisenä voiton napanneena hevi bändinä historiaan.
Vaikka Lordi ei kuulu suosikkeihini arvostan heitä edellä mainituista asioista. He tekivät sen mitä on varrottu kuin nousevaa kuuta taivaalla.
Vanha sanonta Suomen viisu menestyksestä: "Ennen helvetti jäätyy kuin Suomi voittaa viisut". Tuosta helvetin jäätymisestä en ole kuullut mitään, mutta viisu voitto ainakin on jo tullut.
Tuli aikoinaan luvattua, että jos Suomi voittaa viisut käyn niitä katsomassa paikanpäällä. Nyt sitten käydään Hartwall areenalla tuokokuussa.- kusivat omaan viuluun
Mulla meni maku kyllä koko kuminaamoista kun munasivat linnanjuhlat. En edes kuvittelisi ostavani noin kusipäiden musaa jotka aliarvioivat yleisönsä tämmösessä tuppukylässä kuin suomi.Ei kai ne kuvittele että hiukset päästä revittäisiin....
- sanoisin
kusivat omaan viuluun kirjoitti:
Mulla meni maku kyllä koko kuminaamoista kun munasivat linnanjuhlat. En edes kuvittelisi ostavani noin kusipäiden musaa jotka aliarvioivat yleisönsä tämmösessä tuppukylässä kuin suomi.Ei kai ne kuvittele että hiukset päästä revittäisiin....
tosin ei Lordi ole koskaan kolahtanu vaikka (hyvästä)hevistä tykkäänkin. Hyvä tietty et voittivat Eurohumpat.
- ex-fani..........
sanoisin kirjoitti:
tosin ei Lordi ole koskaan kolahtanu vaikka (hyvästä)hevistä tykkäänkin. Hyvä tietty et voittivat Eurohumpat.
eihän niitä voi arvostaa musiikillisesti kun ei tiedä kuka maskin takana, tuskin ne noissa tamineissa on loppuikäänsä. Hienoa oli voitto mutta liian suuren maailman tyylillä salaileevat itseensä.Olisivat ottaneet huomioon peru juntin luonteen, ei kukaan palvo kauaa naamioita.
- ..please them all.
ex-fani.......... kirjoitti:
eihän niitä voi arvostaa musiikillisesti kun ei tiedä kuka maskin takana, tuskin ne noissa tamineissa on loppuikäänsä. Hienoa oli voitto mutta liian suuren maailman tyylillä salaileevat itseensä.Olisivat ottaneet huomioon peru juntin luonteen, ei kukaan palvo kauaa naamioita.
Aina riittää purnaajia! Jos olisivat paljastaneet kasvot niin moni sanoisi "ai ne on ton näkösiä"! Sit ois itketty et miksi piti rikkoa illuusio ja paljastaa kasvot. Muistatte varmaan miten kävi esim. Kissille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592