Jälleen Galacticasta

Scifisti77

Itse olen seurannut tätä uutta Battlestar Galacticaa neloselta kun se tuli eli siis miniseriesin ja 1.kauden verran. Huomasin että kyseessä on loistava sarja. Se poikkeaa huomattavasti "normaalista" scifistä. Tunnelma on ihan omaa luokkaansa. Mulla alkoi nyt sitten viimein sarjan kerääminen. Tilasin juuri Miniseries DVD:n ja kun rahaa saan lisää, niin ostan 1. ja 2. kauden boksit. 3.kausi on menossa joten sen voin tilata vasta sitten kun se ilmestyy dvd:nä. Minä kun en harrasta imutusta netistä.

Muuten kuulin eräältä elokuvadivarin pitäjältä (eli jonkinsortin asiantuntija), että nelonen ei esittäisikään BSG:n toista tuotantokautta, koska ensimmäinen kausi ei saanut tarpeeksi katsojia. En tiedä miten tarkka tieto tämä on vai onko vain huhu. Mutta ei ainakaan ole mainoksia näkynyt toisesta kaudesta nelosella. Ja eikös sen vuoden alusta pitänyt alkaa? En tiedä.

Mutta tosiaan sarjan tunnelma on intensiivinen ja välillä niin lohduton ja toivoton. Pikkuisen tulee mieleen Half Life 2:n tunnelma. Sitä kun olen myös pelaillut. Mutta on se uusi BSG omaa luokkaansa!

Scifisti77

7

1147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Himura

      Kyllä Galactican toinen kausi on tuloillaan Neloselta elleivät sitten ole muuttaneet suunnitelmiaan viime aikoina. Pitäisi alkaa 26.1, tuleeko sitten Deadwoodin tilalle vai johonkin myöhempään aikaan, sitä en nyt muista.

      Uusi BSG on tosiaan parasta mitä telkkarista on nähty aikoihin, ja meno senkun paranee tulevilla kausilla. Kolmoskausi jäi joulutauolle rankemman luokan cliffhangeriin, ja koko kausi on ollut täynnä huippuluokan jaksoja muutenkin (varsinkin kauden nelosjakso... Uulalaa). Kantsii muuten ehdottomasti investoida siihen kakkoskauden boksiin jo ihan siitä syystä että siinä on jaksosta Pegasus 45-minuuttisen normiversion sijaan pidennetty tunnin kestävä versio.

      • kaaleppik

        Mahtaneeko ne koskaan löytää sitä maata, vai toikkaroivakko avaruudessa kunnes porukka loppuu, ku ensimmäisen kaudean alussa oli eloonjääneitä52 tuhatta toisen jakson aluss 47 ja kolmannen 41 tuhatta,


      • Tää uutinen

        pelasti mun loppuvuoden!!
        Kiitos ja kumarrus. Mikään ei voita Galacticaa!!


    • Sössintää alusta loppuun

      Alempana olikin jo lyhyt keskustelu "Nelonen munasi Galactican".

      No näin se on.
      Nelonen on näyttänyt huonolla mainostuksella Galacticaa ja täysin epäkelpoon esitysaikaan. Sitten ovat vielä sössineet kakkoskauden näyttämisen, ei kuulu ei näy.

      Eli pilasivat toisinsanoen siis ihmiskunnan historian parhaan tv-sarjan esittämisen about täydellisesti :D

      • tsn81..

        Ei kai kukaan mitään muuta Neloselta odottanutkaan? Ei Nelonen arvosta scifi-sarjoja.


    • Scifisti77

      Tuossa surffailin nelosen nettisivuilla ja kyllä siellä oli että Taisteluplaneetta Galactica (Huonosti suomennettu) jatkuu perjantaina 26.1 klo 23.25. Eli hyvä homma! 1.Kauden meinasin ainakin ostaa dvd-boksina jo tänään ja saatanpa sen 2.kaudenkin hommata ennenkuin tv:stä alkaa.
      Mielenkiintoista katsella 1. kautta dvd:ltä kun en ole nähnyt kun kerran sen tv:stä ja silloinkin myöhään ja hieman väsyneenä, joten hauska katsella hereillä tätä laatusarjaa.
      Eka kausi jäi kyllä aika pahaan paikkaan. Vanhempi Adama sai vähän hittiä..! :)

      Katsellaan!

      Scifisti77

    • Scifisti77

      No nyt on sitten alettu katsomaan tuota 1.kautta dvd:ltä ja on kyllä hyvä. Minä hölmö menin ostamaan erikseen tuon Galactica miniseriesin vaikka se oli näköjään mukana tuossa ekan kauden dvd-boksissa. Mutta dvd-boksissa olevassa minisarjassa on pieni outo bugi. Pari kohtausta on vaihtanut paikkaa. Siinä kun on sellainen kohtaus missä Galactica pakenee cyloneita Ragnar tukikohtaan, niin dvd:llä esitetään ensin saapuminen sinne ja sen jälkeen vasta kohtaus missä hyppyä valmistellaan ja suoritetaan. Eikö olekin outoa? Kohtaukset siis ovat päätyneet dvd:lle väärin päin. :) EI siinä sinänsä mitään ongelmaa mutta vähän hölmöä.

      Tosiaan nyt olen katsellut tuota sarjaa ja olen nyt jaksossa "Litmus". Edellinen jakso kuvasi Starbuckin paluuta Galacticalle kun hän oli ollut kateissa. Hyvä jakso kyllä ja meno senkun paranee. 1. kauden viimeiset jaksot ovat kyllä helmiä!

      Taidanpa kyllä ostaa 2. kaudenkin dvd-boksin ennen kuin sarja alkaa tv:stä. Sen verran loistava sarja se on!

      Scifisti77

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1927
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1729
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1326
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1216
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    9. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1186
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe