Vetäsettekös liuotinta ihan suorilta käsin auton maalipinnalle, vai huuhteletteko ensin vedellä auton? Voi olla tyhmä kysymys, mutta niin on kysyjäkin..
Miten liuotinta
7
612
Vastaukset
- asentaja..
Jos on hiilivetyliuotinta se laitetaan kuivaan pintaan ruiskuttamalla. Aine levitetään ensin auton alaosaan siitä sitten vähän kerrallaan ylöspäin.
Alkalipohjaisen voi levittää myös märkään pintaan samalla tavalla kuin edellisen.
Pesuaineita ei saa koskaan levittää ylhäältä alaspäin, valuttamalla.- tämä...........
"Pesuaineita ei saa koskaan levittää ylhäältä alaspäin, valuttamalla."
- mitään
tämä........... kirjoitti:
"Pesuaineita ei saa koskaan levittää ylhäältä alaspäin, valuttamalla."
Tarkoittaisko se sitä, että kipataa koko pullo katolle ja annetaan valua.heh
> Aine levitetään ensin auton alaosaan siitä
> sitten vähän kerrallaan ylöspäin.
> Pesuaineita ei saa koskaan levittää ylhäältä
> alaspäin
No kerro, mitä eroa siinä on, jos
1. suihkutan liuotinpesuaineen kuljettajan oveen alhaalta ylöspäin. Kestää 2 sekuntia ja pesuaine tietysti maan vetovoiman vaikutuksesta jää hieman valumaan kun siirryn takaoveen...
Tai
2. suihkutan liuotinpesuaineen kuljettajan oveen ylhäältä alaspäin. Kestää 2 sekuntia ja pesuaine tietysti maan vetovoiman vaikutuksesta jää hieman valumaan kun siirryn takaoveen...
Minkä valtaisan ongelman ja vahingon aiheuttaa tapa 2?
Master Eq
- vesiliukoista
Käytän vesiliukoista liotinta (merkki joku A16?, ruma pullo, n. 3-4 euro/litra halpiskaupoista), jota voi siis blandata sopivan vahvuiseksi (esim vanteisiin vahvaa seosta ja maalipintaan laimeampaa). Joten huuhtelen ensin auton ja sumutan sitten liottimen pumppupullosta auton pintaan, annan vaikuttaa muuataman minuutin ja pesen auton painepesurilla. Tuo vesiliukoinen aine on mielestäni yllättävän vahvaa ainetta ja parasta siinä on tuo helppo huuhdeltavuus verrattuna ei-vesiohenteisiin liottimiin. Lisäksi laimennettuna se on riittoisaa (2 dl/5 l vettä) ja siksi sitä on helppo suihkutella auton pinnoille.
- sepe7
Vahaatteko autojanne itse vai luotatteko autopesukatujen vahoihin?
Jos vahaatte itse, käytättekö talvella liuotinta joka liuottaa myös sen vaivalla levitetyn vahan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483