Vähän mä oon kateellinen tolle OC:n nuorisolle. Niillä on aivan kaikkea! Ulkonäköä, luonnetta, kavereita, rahaa, bileitä ja lisäksi vielä ihan mahtava asuinpaikkakin! Ja tommostahan se elämä tuolla Kaliforniassa suurinpiirtein onkin.
Kunnon Barbie laiffi! Kaikki on kaunista ja iloista. Pepsodent smailit vaan hehkuu.
OON KATEELLINEN! noille
3
560
Vastaukset
- EiNiinKade
Onhan siinä elämässä loistonsa totta kai. Mutta aika pinnallista toisaalta...Itse ainakin haluaisin jotain muuta kuin muotivaatteet ja rikkaat vanhemmat...
- lissukka8
Kyllä ny tommoinen elämä maistuisi kelle vaan. Voisi vaan kaiket päivät vaan tuhlata rahaa ja bilettää vaan kavereiden kanssa...
Kun ei ole edes kaverita meikäläisellä niin kyllä sitä vähän kateellisena seurataan ;D - -----------
lissukka8 kirjoitti:
Kyllä ny tommoinen elämä maistuisi kelle vaan. Voisi vaan kaiket päivät vaan tuhlata rahaa ja bilettää vaan kavereiden kanssa...
Kun ei ole edes kaverita meikäläisellä niin kyllä sitä vähän kateellisena seurataan ;DJep, mua ärsyttää OC:ssä juuri se, että vaikka nuorilla onkin aivan upeat lähtökohdat elämäänsä, he valittavat koko ajan. Esim Marissalla olisi maailman ihanin mies Ryan, mutta temppuilee vaan ja aiheuttaa itselleen hankaluuksia. Voisivat vähän miettiä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627116
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264108- 473467
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1423166- 512916
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262306- 432286
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722023Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291876