Voisivat lakata jauhamasta sitä Aaroa, koska se tuskin on enää sarjaan tulossa. Eiköhän Teemu Lehtilä ole saanut jo tarpeeksi "kärsiä" roolinsa tuoman leiman takia. Joku vielä kolkkaa hänet kadulla :(.
Aarosta...
5
828
Vastaukset
- smile monkey
mää oon samaa mieltä sun kaa. Kaikki va luulee että se tullee vaikka ei se kuietenkaan tule takas. Nää ihmiset vatvoo samoja asioita ikuisuuden kunnes ne oikeesti tapahtuu. sen vois unohtaa sen aaro homman kokonaan.
- Laitelankalle
Mut Moppe oli laitettu sohvalle..
- äääääää
olen ihan samaa mieltä. toiset on tosissaan näistä salkkareista ja aattelee et ne on totta. joku voi vaan kolkata ja aatella ettei lauran tarvi enää pelätä.aaro pois kuvioista!!!
- raaka-arde
aaro on rautaa ja sitä lisää!!!
Mitä höpöhöpöväitteitä ne puheet Maarit Salinin paluusta olivat? Maaritin piti muka palata sarjaan viime kuussa. Eipä ole näkynyt! Wikipediassa väitettiin syksyllä myös, että Aamu tulee takaisin keväällä 2007. Hän oli kiinnostava hahmo, joka saisi mielellään palata sarjaan, mutta miksi jonkun väitetään olevan palaamassa, jos tieto ei pidä paikkaansa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437798
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684363
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363163Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2433068Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452706Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262665- 372433
- 412006
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731807