Voisivat lakata jauhamasta sitä Aaroa, koska se tuskin on enää sarjaan tulossa. Eiköhän Teemu Lehtilä ole saanut jo tarpeeksi "kärsiä" roolinsa tuoman leiman takia. Joku vielä kolkkaa hänet kadulla :(.
Aarosta...
5
838
Vastaukset
- smile monkey
mää oon samaa mieltä sun kaa. Kaikki va luulee että se tullee vaikka ei se kuietenkaan tule takas. Nää ihmiset vatvoo samoja asioita ikuisuuden kunnes ne oikeesti tapahtuu. sen vois unohtaa sen aaro homman kokonaan.
- Laitelankalle
Mut Moppe oli laitettu sohvalle..
- äääääää
olen ihan samaa mieltä. toiset on tosissaan näistä salkkareista ja aattelee et ne on totta. joku voi vaan kolkata ja aatella ettei lauran tarvi enää pelätä.aaro pois kuvioista!!!
- raaka-arde
aaro on rautaa ja sitä lisää!!!
Mitä höpöhöpöväitteitä ne puheet Maarit Salinin paluusta olivat? Maaritin piti muka palata sarjaan viime kuussa. Eipä ole näkynyt! Wikipediassa väitettiin syksyllä myös, että Aamu tulee takaisin keväällä 2007. Hän oli kiinnostava hahmo, joka saisi mielellään palata sarjaan, mutta miksi jonkun väitetään olevan palaamassa, jos tieto ei pidä paikkaansa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1417988Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.323170Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole3892254Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422841780Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1501644Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh211481- 151248
- 1001239
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1371162- 181142