Miehet ovat tyhmiä

sehän tiedettiin

He uhittelevat, mutta eivät lopulta kykene mihinkään.
Heikompaansa vastaan he uskaltavat, mutta yhtävoimaisen kanssa ei uskalleta tapella, sillä pelätään häviötä.

Ei ole olemassa suomalaista miestä.
On olemassa suomipoikia vain.

27

1171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ............

      Viisas älyää arvioida mahdollisuutensa. Tyhmä ottaa riskin saada turpaansa.

      Karkeasti arvioiden sanoisin miesten olevan viisaampia tai ainakin miehet saavat aikaan naisia enemmän. Katso vaikka ympärillesi.

      • naiset ihanaiset

        saavat aikaan nykyään enemmän, kuin miehet.


      • korjaus

        Sodan aikana suomea pitivät pystyssä pääasiassa naiset. Jos sinulla on sodan aikainen suomalainen
        ase, se on todennäköisesti naisen tekemä.

        Myös sodan jälkeen naiset olivat tärkeässä roolissa itsenäistä suomea rakennettaessa.

        Yhdessä me tätä maata rakennamme, emmekä me ole toisiamme huonompia.
        Päinvastoin. En ymmärrä tätä naista kohtaan syytöksillä hyökkäämistä.

        Luulisi, että miehillä olisi sentään jonkinmoista kunnioitusta naista kohtaan.
        Jos ei ole, niin jopa on äidit teidät huonosti kasvattaneet.


      • SAIRAALOISUUTEEN KYLLÄSTYNYT
        naiset ihanaiset kirjoitti:

        saavat aikaan nykyään enemmän, kuin miehet.

        Eivät ole saaneet aikaan muuta kuin sairaita aloitteita ja näkemyksiä.TEOT OVAT PELKÄSTÄÄN FEMINISTIEN TUKEMISTA ja NAISTEN ROSKATAITEEN TUKEMISTA.Kiitos tossukoiden miespolitiikkojen,Joita johtaa Päivi lipposen tapaiset HALITUKSEN pomot.Suomelle turvallisuudesta ymmärtämätön nais politiikko on erittäin suuri riski suomen turvallisuudelle,ITSENÄISYYDELLE.Vain tossukat ja tyhmät miehet äänestävät naista PRESIDENTIKKSI.


      • .................
        naiset ihanaiset kirjoitti:

        saavat aikaan nykyään enemmän, kuin miehet.

        Miehet rakentaa, naiset käyttää.

        >>saavat aikaan nykyään enemmän, kuin miehet.

        TUHOA.


      • Semtex
        naiset ihanaiset kirjoitti:

        saavat aikaan nykyään enemmän, kuin miehet.

        Katsele ympärillesi. Ketkä ovat suunnitelleet ja rakentaneet käytännössä kaiken näkemäsi?


      • trollivastaus
        Semtex kirjoitti:

        Katsele ympärillesi. Ketkä ovat suunnitelleet ja rakentaneet käytännössä kaiken näkemäsi?

        Katsele ympärillesi. Ketkä ovat käytännössä tuhonneet kaiken näkemäsi?
        Ja sitten vielä.. ketkä pitivät Suomea pystyssä, kun miehet leikkivät sotaa?


      • jep jeps
        Semtex kirjoitti:

        Katsele ympärillesi. Ketkä ovat suunnitelleet ja rakentaneet käytännössä kaiken näkemäsi?

        Teillä miehillä on kummallinen käsitys.
        Vaikka rakennusalalla työskentelee miehiä, on joukossa myös (enemmän kuin uskoisi) naisia.

        Suunittelijan sukupuolella ei ole väliä, hän kun ei varsinaiseen rakennusurakkaan osallistu.
        Kai se on nainen,mies, agronyymi.

        Käytännössä ei voi mennä sanomaan, kuka on rakentanut ja mitä.

        Rakennusnainen ei ole enää harvinaisuus ja alan kevyemmissä hommissa häärii remonttiriittoja
        paljon. Alan varsinaisen perusosaajan ammattia suositellaan enemmän miehille, kuin naisille,
        mutta silti silläkin alalla toimii sekä miehiä, että naisia.

        Mutta perustuuko teidän miehisyytenne tosiaankin siihen harhakuvaan, että miehet ovat tehneet kaiken?

        Entä maatalous? Entä lihakarjankasvatus?
        Entä palvelut? Entä yhteisen turvallisuuden valvojat?

        Arvaas kuka on luonut sinut?

        ei miehellä varsinaisesti ole mitään muuta virkaa elämässä, kuin siittäminen.


      • Tietäjä_
        jep jeps kirjoitti:

        Teillä miehillä on kummallinen käsitys.
        Vaikka rakennusalalla työskentelee miehiä, on joukossa myös (enemmän kuin uskoisi) naisia.

        Suunittelijan sukupuolella ei ole väliä, hän kun ei varsinaiseen rakennusurakkaan osallistu.
        Kai se on nainen,mies, agronyymi.

        Käytännössä ei voi mennä sanomaan, kuka on rakentanut ja mitä.

        Rakennusnainen ei ole enää harvinaisuus ja alan kevyemmissä hommissa häärii remonttiriittoja
        paljon. Alan varsinaisen perusosaajan ammattia suositellaan enemmän miehille, kuin naisille,
        mutta silti silläkin alalla toimii sekä miehiä, että naisia.

        Mutta perustuuko teidän miehisyytenne tosiaankin siihen harhakuvaan, että miehet ovat tehneet kaiken?

        Entä maatalous? Entä lihakarjankasvatus?
        Entä palvelut? Entä yhteisen turvallisuuden valvojat?

        Arvaas kuka on luonut sinut?

        ei miehellä varsinaisesti ole mitään muuta virkaa elämässä, kuin siittäminen.

        Pitikö hyvä tasa-arvoinen teksti pilata miesten morkkaamisella tuossa lopussa. Korjatkaa ensin omat asenteenne. Yrittäkää vasta sitten muokata muidenkin asenteita.


      • Reiska,
        jep jeps kirjoitti:

        Teillä miehillä on kummallinen käsitys.
        Vaikka rakennusalalla työskentelee miehiä, on joukossa myös (enemmän kuin uskoisi) naisia.

        Suunittelijan sukupuolella ei ole väliä, hän kun ei varsinaiseen rakennusurakkaan osallistu.
        Kai se on nainen,mies, agronyymi.

        Käytännössä ei voi mennä sanomaan, kuka on rakentanut ja mitä.

        Rakennusnainen ei ole enää harvinaisuus ja alan kevyemmissä hommissa häärii remonttiriittoja
        paljon. Alan varsinaisen perusosaajan ammattia suositellaan enemmän miehille, kuin naisille,
        mutta silti silläkin alalla toimii sekä miehiä, että naisia.

        Mutta perustuuko teidän miehisyytenne tosiaankin siihen harhakuvaan, että miehet ovat tehneet kaiken?

        Entä maatalous? Entä lihakarjankasvatus?
        Entä palvelut? Entä yhteisen turvallisuuden valvojat?

        Arvaas kuka on luonut sinut?

        ei miehellä varsinaisesti ole mitään muuta virkaa elämässä, kuin siittäminen.

        Tässä taas puhutaan periaatteen voimalla. Kirjoittaja ei ole tainnut ikinä käydä rakennustyömaalla. Jospa menisit vilkaisemaan, vaikka sieltä aidan takaa.

        Löytyy muutama rakennusmestari ja lukuisia siivoojia, kun kiertää sata työmaata. Muita ei löydy, vaikka uskosi olisi miten vahva.


    • delta_foxtrot

      Pusi pusi sulle ...

      • sinulle,

        Foxtrotti!

        Tai siis, näin joulun alla pitäisi kai mieluummin toivottaa vain kohteliaasti hyvää joulua ja jättää ne imuttelut sikseen.
        Mutta menköön!


      • delta_foxtrot
        sinulle, kirjoitti:

        Foxtrotti!

        Tai siis, näin joulun alla pitäisi kai mieluummin toivottaa vain kohteliaasti hyvää joulua ja jättää ne imuttelut sikseen.
        Mutta menköön!

        ...olen otettu - mutta kyllä siinä pusihalissa on kuitenkin oma juttunsa, 'junou' !


      • onhan se
        delta_foxtrot kirjoitti:

        ...olen otettu - mutta kyllä siinä pusihalissa on kuitenkin oma juttunsa, 'junou' !

        Tulee siitä pusihalista totta vie parempi mieli,
        kuin pelkästä tukevasta käden puristuksesta.


    • turpaanantaja

      rgfg

      • tyypillistä

        Nimittäin voimattomuutta.
        Kun järki loppuu, siitä alkaa haukkuminen ja väkivalta, sen vuoksi miehet ovatkin niin heikkoja ja tyhmiä ja lapsellisia.

        Sodan aikana naiset pitivät suomen hengissä.
        Koskaan ei näitä sankareita kuitenkaan ole muistettu. Hyvänen aika,
        naiset tekivät työtä kahden edestä ja heillä oli pieniä lapsia.
        Miehet ne vain ampuivat metsiköissä vihollisia ja olivat itse ammuttavina.
        Lotat heitä hoitivat.


      • nimenomaan!

        Mies! Paikkasi on lumihangessa!
        Meilläpäin ei miehiä sisään lasketa, vaan heidät jätetään pihalle palelemaan.
        Koira kyllä lasketaan ovesta sisään, mutta miestä ei ikinä!


      • on.
        nimenomaan! kirjoitti:

        Mies! Paikkasi on lumihangessa!
        Meilläpäin ei miehiä sisään lasketa, vaan heidät jätetään pihalle palelemaan.
        Koira kyllä lasketaan ovesta sisään, mutta miestä ei ikinä!

        halujensa pakottamana hän makaa ja makaa, mutta ei koskaan petaa.

        Makaa, makaa ja makaa, sitä samaa rataa.
        Kunnes vanhana sitten nuukahtaa, eikä enää jöpötä.


      • rankaisija kovin ottein

        "rgfg" Lienee koodikieltä, eiks jees?

        Mitäpä sanoin! Hah!
        Todistit jo oman voimattomuutesi, et sinä minulle pärjää.

        Noh, miltäs nyt tuntuu?


      • urj

        Minä annan sinulle turpaan ihan 6-0, munaton mulkerogulkero.


      • Tietäjä_
        tyypillistä kirjoitti:

        Nimittäin voimattomuutta.
        Kun järki loppuu, siitä alkaa haukkuminen ja väkivalta, sen vuoksi miehet ovatkin niin heikkoja ja tyhmiä ja lapsellisia.

        Sodan aikana naiset pitivät suomen hengissä.
        Koskaan ei näitä sankareita kuitenkaan ole muistettu. Hyvänen aika,
        naiset tekivät työtä kahden edestä ja heillä oli pieniä lapsia.
        Miehet ne vain ampuivat metsiköissä vihollisia ja olivat itse ammuttavina.
        Lotat heitä hoitivat.

        Etkö kuitenkin unohda sen että jos nuo miehet eivät olisi ollut tuolla leikkimässä sotaa niin suomi olisi nyt venäjän vallassa. En yhtään väheksy lottien työtä, mutta en sotasankareidenkaan.


    • äänestäjä

      sitä kutsutaan hukarohkeudeksi kun lähtee ottamaan mittaa itseään vahvemmasta. mee somaliaan niiden uroiden luon, ne kun ei pelkää mitään, pääasia on tappaa ja tuhota. miehekästä menoa.

      • somalia

        en ota nyt mittaa itseäni vahvemmasta, päinvastoin. Vastassani on älyltäänsä lapsentasolla olevia isoja ihmisiä, jotka näinkin helposti hermostuvat.

        Jäi varmaan lääkkeet ottamatta, eikös vain?


    • tätä täysin järjen vastaista viestittelyä. Mikä teidän kaikkien päässä pahiten viiraa, kysynpä vaan. Aikuiset (?) ihmiset ovat täällä tukkanuottasilla kuin pahaiset lastentarhalaiset.
      Luulisi teillä kaikilla olevan älykkäämpääkin tekemistä, kuin sivallella toisianne tällä kurjalla palstalla. Päätin juuri että tätä paskaa en enää jaksa lukea enkä kommentoida.

      • tästä palstasta

        on tullut pelkkä roskis.

        On sanottu, että pitäisi olla oma palsta tappelulle, mutta minkä vuoksi sen palstan nimi on "feminismi-palsta"?

        Miksei "Vihaa muita-palsta"?


      • Tietäjä_
        tästä palstasta kirjoitti:

        on tullut pelkkä roskis.

        On sanottu, että pitäisi olla oma palsta tappelulle, mutta minkä vuoksi sen palstan nimi on "feminismi-palsta"?

        Miksei "Vihaa muita-palsta"?

        Lasten provoista suuttuneet naiset täällä miehiä haukkuvat, jotka sitten taas haukkuvat naisia. Jos provot jätettäisiin huomioimatta niin keskustelun taso paranisi huomattavasti.


      • rakennusnainen
        Tietäjä_ kirjoitti:

        Lasten provoista suuttuneet naiset täällä miehiä haukkuvat, jotka sitten taas haukkuvat naisia. Jos provot jätettäisiin huomioimatta niin keskustelun taso paranisi huomattavasti.

        Sukupuolella ei ole väliä siinä vaiheessa kun ajatusmaailma on päin helvettiä. Koittakaa hyvät ihmiset keskittyä olennaiseen. Ei ole kyse siitä mitä kukin lotta tai sotamies joskus sai aikaan. Mitä te itse olette saaneet aikaan???


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe