.. mä sain ainakin postin kautta yhen lahjan.. alkaa vähän pelottaa että ei pääse tuomaan lahjoja.... yks tonttu kuuli yhdeltä oravalta että vaikeuksii olis.. vai oliko se nyt toisinpäin mutta miten on?..jos kerran kiltti on oltu niin kyllä ne lahjat pitäs saada.. on possu kypsymässä, jäädyke jäätymässä ja korillinen jouluolutta ja muitas virvokkeita..
pääseekö pukkikulkee?
5
167
Vastaukset
- Alien-8
ja koputtaa ovellesi huomenillalla tasan 18.34.Soitin sille äsken.Tulonsa ehdoksi käski sanowa sen,että et sitten maanantaina mene hakemaan sieltä Kalliosta pimeätä pulloa.Veijo Esson baariin saat kyllä mennä krapulahuurteisille:)
Hyvää Joulua!..pistän klökit sit tulee.. en mä pimeistä pulloista..ihan laatujuomii nää o..
hyvää jouluu vaan.. letkeetä semmosta..
- HL.Mance
-tiet on hyvin nastoitettu,niin pukki pääsee,vaikka vähän pakastaisikin,kun sillä on kesäkumit alla koslassaan.Reki pitää nyt unohtaa,ainakin etelä suomessa.Porotkin ovat saaneet vapaata tänä vuonna.....
..ulos.. ja hiukan sydäntä särki tämä lumettomuus..pääaasia että pääsee kulkee.. minkäköhänlainen kosla sillä oikein on.. varmaan joku rekka..
- HL.Mance
pervokki kirjoitti:
..ulos.. ja hiukan sydäntä särki tämä lumettomuus..pääaasia että pääsee kulkee.. minkäköhänlainen kosla sillä oikein on.. varmaan joku rekka..
Ottaen huomioon oman tilanteensa, voi vain todeta, että JOULUPUKKI antaa mahdollisuuden parantaa viimeaikaisia absurdeja väittämiä.
(puppulausegeneraattorista putkahti tuo.Se löytyy googlella,jos ei ole tuttu sivusto.Ajankulua tuokin,aattoa odotellessa. :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 472995
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil222435- 222298
- 342263
- 281931
- 331678
- 781628
- 381609
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä161516- 301415