Vanhentuneet unilääkkeet

Mitä vahinkoa voi koitua pari vuotta vanhoista unilääkkeistä? Kyseessä on Stillnoct -niminen lääke.
Masennusta sairastavalla kaverillani on noita lääkkeitä jemmassa, parasta ennen -päiväys on vuodelta 2004.

Mietin, että miten nuo lääkkeet vaikuttavat vanhentuneina, vai vaikuttavatko mitenkään?
21209
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

An tiijä, anna jollekkin nistille ne testattaviksi. (luultavasti se samal. ottaa ne itselleen!!)

Äänestä

ei sen myrkymmäksi muutu. teho saattaa hiipua. virallisesti ne pitää viedä apteekkiin.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Missja kirjoitti:

Mitä vahinkoa voi koitua pari vuotta vanhoista unilääkkeistä? Kyseessä on Stillnoct -niminen lääke.
Masennusta sairastavalla kaverillani on noita lääkkeitä jemmassa, parasta ennen -päiväys on vuodelta 2004.

Mietin, että miten nuo lääkkeet vaikuttavat vanhentuneina, vai vaikuttavatko mitenkään?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu