Täällä taitaa siks olla hiljasta,ku kaikki oottaa mun aloitusta..Mä kun tapaan sellasen tehdä silloin,ku kaikki on hipihiljaa...
Tunnustakaa..ja heti!...;)
Tai no,huomenna sitten...Mä meen heittämään possuraukan ny uuniin..Mun käy sitä ny jo sääliks..vaikka taitaa olla myöhästä..;))
Kivaa joulua kaikille...:)
Juonia sakkia....
8
690
Vastaukset
- Rocellii
hiljasta ???
niinpä on
;)
vai ..tuota kai se Sun sikas pysyy kiljumati siellä uunissa... ??? - tapatoimittaja
tätä odoteltiin. Ei se possu enää kärsi joten mittari kankkuun ja uuniin. Hyvät joulut sulle!
Eihän se kärsi,mut ku mä oon nii eläinrakas,etten voi olla ajattelematta,että se on kärsiny...:DD
- Kuunkulkija-
osastolla on aika paljon "tekevää" sakkia ja kirjoittelevat kun aikaa sattuu olemaan. Niin minäkin. Tosin en saa mitään aikaan kun olen niin avuton. Kunhan saan sisäänkannetun joulukuusitragedian loppuun niin kerron mitä tapahtui. Nyt on pakko soitella päivystävän lääkärin perään... niin ja raivausmiehet uppopumppuineen...
Hyvää Aatonaattoa! - esko tennari
Uuniin meni suuri ja muhkea kimpale. Uunista tuli puolet pienempi kurttu. Ihan maukas tosin. Joulu on mysteerien aikaa.
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197546Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista786604- 955264
- 524615
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494266- 2304159
- 444095
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283948- 583080
- 482576