tunnettu. Tiernapoika esityksestä.
Kuka osaa koko sanat?
Hoo kun minä olen musta
3
1158
Vastaukset
- löytyy
vaikka googlelta, jos on tarvis.
- maalta...
Hoo! miksi sinä olet noin musta?
"Hoo oo jos minä olen musta olen minä hyviltä kaivettu, yksi herra ja kuningas muriaanein maalta.
Hoo vaikka sinä olet noin musta pitää sinun silti polvistua minun eteeni ja rukoilla minua.
"en minä vaan Knihti"
Sinä tai sinun henkes!
Katsokaatte ny-yt tuota muriaanein kuningasta kuinka sen pitää rukoileman Herodesta ja lankemahan minun etehen sä polovillensa.
ja lankemahan minun etehensä polovillensa. - Mänkki
Murjaanien kuningas:
Hoo, jos minä olen musta olen minä kaikilta tunnettu.
Hoo, jos minä olen musta olen minä hyviltä kaivattu.
Yksi herra ja kuningas murijaanein maasta.
Herodes:
Vaikka sinä kuinka olet yksi herra ja kuningas Murjaanien maasta, pitää sinun polvistuman minun eteheni ja rukoileman minua.
Murjaanien kuningas:
Ei, vaan Knihti.
Herodes:
Sinä taikka sun henkes!
Kaikki paitsi murjaanien kuningas:
Katsokaatte nyt tuota Murijaanein kuningasta
kuinka sen pitää rukoileman Herootesta
ja lankeeman hänen etehensä polovillensa.
Nyt te ootte nähäneet tuon Murjaanein kuninkaan
kuinka sen piti rukoileman Herootesta
ja lankeeman hänen etehensä polovillensa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232