Mitä mieltä ootte Rihannast?
Rihanna
3
625
Vastaukset
Hyvä Laulaja,Kaunis ääni,Hienoja musiikki videoita,Hyvin sanoitettuja Biisejä.
- antihanna
Neitonen ei ole todellakaan kaikkia biisejään itse sanoittanut. Esim. Unfaithfulin on sanoittanut Ne-Yo ja muita biisejä muutamat muutkin kuin itse Rihanna. Säveltänytkään ei ole itse... Mutta mikäs siinä, ihan kaunis äänihän hänellä on.:)
- ulkopuolinen tekijä
antihanna kirjoitti:
Neitonen ei ole todellakaan kaikkia biisejään itse sanoittanut. Esim. Unfaithfulin on sanoittanut Ne-Yo ja muita biisejä muutamat muutkin kuin itse Rihanna. Säveltänytkään ei ole itse... Mutta mikäs siinä, ihan kaunis äänihän hänellä on.:)
Eihän monet muutkaan artistit ole sanoittaneet itse biisejään.
Hyvähän se Rihanna on. Tosin se on suoraansanottuna ihan hiton huono live-esiintyjä. Laulaa ihan väärin ja omituisesti, varsinkin Unfaithfulin.
Mielestäni hitaat kappaleet (kuten Unfaithful) ei sovi Rihannalle. Koska hän on R&B-artisti, hänelle käy tanssittavat, nopeatempoisemmat R&B-biisit. Mainittakoon tässä nyt vaikka SOS ja Pon De Replay, jonka Remix -versio (A Girl Like Me -albumilla) on muuten tosi hyvä!
Hyvä artisti, jonka ura on menossa hienoon suuntaan, ja vielä noin nuorena, 18-vuotiaana. (Saman ikäinen kuin veljeni ;D)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482503
- 1801748
- 921598
- 691583
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k61005- 80958
- 68891
- 61856
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188854- 61818