hurstin joulujuhla

yx vaan

hurstilla oli taas joulujuhlasa kisahalilla. ruoka oli kylmää ja laulut lämpimiä. no entäs ne humalaiset. voisko järjestää toiset juhlat selville.

10

632

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hanki omat safkat

      Jos sulla on varaa chattailla netissä, et luultavasti kuulu Hurstien kohderyhmään. Se, onko tyylikästä tulla kännissä tommoseen tilaisuuteen, jääköön jonkun muun arvioitavaksi.

      Mutta tyylikästä ei ole se, että ilmaisen aterian jälkeen olet täällä urputtamassa siitä, että ruoka oli kylmää. Hanki omat safkat ja opettele antamaan arvoa sille työlle, mitä Hurstit ovat pyytettömästi tehneet jo pitkään.
      Ensin isä, nyt hänen jalanjäljissään poika.
      Siinä on sekä ihmisyyttä, rakkautta, että tyyliä.

      • heihei

        hursti jakaa safkaa humalaisille. toiset ehkä ei. käännyttää pois. lopettasit sen dokaamisen niin olis sullakin varaa valittaa täällä netissä. ne rahat mitkä pistät puloihin niin vaihat laaja-kaistaan. mä en tuomitse juomista, mut vois käyttäytyä, humalassa ihminen usein käyttäytyy typerästi. ps. ei ollu ees imelletettyä peru lootaa siellä. pps. mee sä ens vuonna niin tiiät.


      • osa 2
        heihei kirjoitti:

        hursti jakaa safkaa humalaisille. toiset ehkä ei. käännyttää pois. lopettasit sen dokaamisen niin olis sullakin varaa valittaa täällä netissä. ne rahat mitkä pistät puloihin niin vaihat laaja-kaistaan. mä en tuomitse juomista, mut vois käyttäytyä, humalassa ihminen usein käyttäytyy typerästi. ps. ei ollu ees imelletettyä peru lootaa siellä. pps. mee sä ens vuonna niin tiiät.

        Enpä tiedä vastasitko oikeasti minulle. Mulla on kuules ihan laajakaista ja runsaasti varaa syödä omia safkoja ja juoda viiniä silloin kun huvittaa. Mutta minä en juokse ilmaisten sapuskojen perässä, koska ei ole tarvis. Tee itse perunalootasi, jos osaat.


      • jooojoooo
        osa 2 kirjoitti:

        Enpä tiedä vastasitko oikeasti minulle. Mulla on kuules ihan laajakaista ja runsaasti varaa syödä omia safkoja ja juoda viiniä silloin kun huvittaa. Mutta minä en juokse ilmaisten sapuskojen perässä, koska ei ole tarvis. Tee itse perunalootasi, jos osaat.

        joo o


      • kato..se on..

        Mitenkä sitä nyt aatoksi millään selviää...mutta nälkä on silti aattonakin.


    • Tapsa Bulevardilta

      Haluan ensi vuonna tulla paikalle imemään munaa!!
      Denoille on annettava poskihoitoa joulun kunniaksi!!

      • perunasalattii

        homo, kyl maistuu nakit näin uutena vuotena, nam ja perusalaatti kans, nami nami...ymmmmmh


      • mmhffffffffffffffff

        bulkevardilla homo joka työntää kusisen munasa denojen suuhun...huh huh...bulevardilla, anarkisti homo


    • CEO

      Alkoholismi on pieni vamma aivo vammaan verrattuna. Töllaiset dissaajien tarkoitus tuhota toisten hyvä työ, kun itse on omaan napaansa tuijottava ääliö.

    • JK

      NINKÖ

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1432
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1193
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe