hurstilla oli taas joulujuhlasa kisahalilla. ruoka oli kylmää ja laulut lämpimiä. no entäs ne humalaiset. voisko järjestää toiset juhlat selville.
hurstin joulujuhla
10
632
Vastaukset
- Hanki omat safkat
Jos sulla on varaa chattailla netissä, et luultavasti kuulu Hurstien kohderyhmään. Se, onko tyylikästä tulla kännissä tommoseen tilaisuuteen, jääköön jonkun muun arvioitavaksi.
Mutta tyylikästä ei ole se, että ilmaisen aterian jälkeen olet täällä urputtamassa siitä, että ruoka oli kylmää. Hanki omat safkat ja opettele antamaan arvoa sille työlle, mitä Hurstit ovat pyytettömästi tehneet jo pitkään.
Ensin isä, nyt hänen jalanjäljissään poika.
Siinä on sekä ihmisyyttä, rakkautta, että tyyliä.- heihei
hursti jakaa safkaa humalaisille. toiset ehkä ei. käännyttää pois. lopettasit sen dokaamisen niin olis sullakin varaa valittaa täällä netissä. ne rahat mitkä pistät puloihin niin vaihat laaja-kaistaan. mä en tuomitse juomista, mut vois käyttäytyä, humalassa ihminen usein käyttäytyy typerästi. ps. ei ollu ees imelletettyä peru lootaa siellä. pps. mee sä ens vuonna niin tiiät.
- osa 2
heihei kirjoitti:
hursti jakaa safkaa humalaisille. toiset ehkä ei. käännyttää pois. lopettasit sen dokaamisen niin olis sullakin varaa valittaa täällä netissä. ne rahat mitkä pistät puloihin niin vaihat laaja-kaistaan. mä en tuomitse juomista, mut vois käyttäytyä, humalassa ihminen usein käyttäytyy typerästi. ps. ei ollu ees imelletettyä peru lootaa siellä. pps. mee sä ens vuonna niin tiiät.
Enpä tiedä vastasitko oikeasti minulle. Mulla on kuules ihan laajakaista ja runsaasti varaa syödä omia safkoja ja juoda viiniä silloin kun huvittaa. Mutta minä en juokse ilmaisten sapuskojen perässä, koska ei ole tarvis. Tee itse perunalootasi, jos osaat.
- jooojoooo
osa 2 kirjoitti:
Enpä tiedä vastasitko oikeasti minulle. Mulla on kuules ihan laajakaista ja runsaasti varaa syödä omia safkoja ja juoda viiniä silloin kun huvittaa. Mutta minä en juokse ilmaisten sapuskojen perässä, koska ei ole tarvis. Tee itse perunalootasi, jos osaat.
joo o
- kato..se on..
Mitenkä sitä nyt aatoksi millään selviää...mutta nälkä on silti aattonakin.
- Tapsa Bulevardilta
Haluan ensi vuonna tulla paikalle imemään munaa!!
Denoille on annettava poskihoitoa joulun kunniaksi!!- perunasalattii
homo, kyl maistuu nakit näin uutena vuotena, nam ja perusalaatti kans, nami nami...ymmmmmh
- mmhffffffffffffffff
bulkevardilla homo joka työntää kusisen munasa denojen suuhun...huh huh...bulevardilla, anarkisti homo
- CEO
Alkoholismi on pieni vamma aivo vammaan verrattuna. Töllaiset dissaajien tarkoitus tuhota toisten hyvä työ, kun itse on omaan napaansa tuijottava ääliö.
- JK
NINKÖ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351432
- 1101193
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89974Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644