Sääksissä on alkanut noitavainot ulkopaikkakuntalaisia kohtaan.Vainoajia ovat niinsanotut "paikanomistajat"yhdistyksen puheenjohtajan kannatuksella.
Sääksi/Hyvinkää
4
1203
Vastaukset
- jhp
siellähän on sota jo kauan näiden muualta tulleiden mielivaltaa vastaan,ei mitään uutta.Ei siellä hyväksytä pienten klikkien päätäntävaltaa kauemmin.Puheenjohtaja on oikealla asialla.
- ½!"#¤%&/()==
voiko tälläistä olla missään päin suomea
- Oikeasti paikalla oleva
On monta vuotta viihdytty ja meinataan edelleen olla. Taitaa olla aika katsoa peiliin meidän kaikkien ja sitten miettiä mitä lausutaan julki ja mitä ei.
- pieni ihminen
Törmäsin tähän vanhaan keskusteluun, ja pisti kyllä hieman hymyilyttämään. Kaikkien alueella olevien on syytä katsoa peiliin, ja mistään ulkopaikkakuntalaisten "noitavainosta" ei ole kyse. Kyse on käytöksestä ja muiden karavaanareiden huomioon ottamisesta paikkakunnasta riippumatta. Säännöt on tasapuoliset kaikille. Sääksi on kaunis paikka järvineen, ja muutenkin todella mukava leirintä alue. Olisi ikävää että muutaman ihmisen mielipide pilaisi alueen maineen. Kannattaa käydä itse toteamassa kumminpäin asia on. Aurinkoista kevättä. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372320
- 551337
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361266- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575