Voi kiukku....:/

Mikähän ihme noita nykyajan soffia vaivaa,ku ne nii vetää ukon persuksia siihen kiinni? Vai onko se sittenki tuossa äijässä? :/

Sohvan jousetki jo paukkuu...
18840
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 18

Vanhimmat

vois tehdä terää nykyajan ukoille..

Äänestä
  • Aloittaja

ois muistikuva,et noi laverit narisee?? Siinäkös se kääntelis sitä ahteriaan,nii herrajee mikä ääni...:DD

Äänestä

• miia-kisu kirjoitti:

ois muistikuva,et noi laverit narisee?? Siinäkös se kääntelis sitä ahteriaan,nii herrajee mikä ääni...:DD

narisijat taisivat olla ne päällä makaajat:D

Äänestä

• Aloittaja

retros kirjoitti:

narisijat taisivat olla ne päällä makaajat:D

se olikin...Mä en myönnä ainaskaa,et mä narisisin..;)

Äänestä

• miia-kisu kirjoitti:

se olikin...Mä en myönnä ainaskaa,et mä narisisin..;)

noita ukkoja,mehän ei narista,kankku kääntyy kuin voideltuina;D

Äänestä

• Aloittaja

retros kirjoitti:

noita ukkoja,mehän ei narista,kankku kääntyy kuin voideltuina;D

Hyvin kepeästi nousee,ku taas ukkojen persauksen kääntäminen kuuluu kirkolle asti..;))

Äänestä

Sä teit aloituksen!

Äänestä
  • Aloittaja

joululahjas ansiota.. Se tepsii näköjää...;)

Äänestä

• miia-kisu kirjoitti:

joululahjas ansiota.. Se tepsii näköjää...;)

Sä näemmä opit nopeesti.

Äänestä

Siellä sohvalla:))

Äänestä
  • Aloittaja

Niinkös meinaat? ;) Kieltämättä oon joskus ajatellu ihan samaa...:DD

Äänestä

hyvin täytetty ja tyytyväinen
suomalaista laatua ja tuotantoa ..vissiin ?

;))))

Äänestä
  • Aloittaja

meinaat..ukkoa vai sohvaa??

Äänestä

• miia-kisu kirjoitti:

meinaat..ukkoa vai sohvaa??

täytteiden mukaan:

A -jos täytteenä on jotain
    joustavaa, mutta kiinteää
    kyseessä on jousto-sellainen

B -jos täytteenä on pehmeää, jous-
    tavaa ja mukautuvaa, kyseessä
    on pehmo-sellainen

C -jos täytteenä on kiinteää, mutta
    nopeasti palautuvaa, kyseessä
    on peräkammari-sellainen

D -jos täytteenä on puhallusvilla,
    pumpuli- tai superlonmurske,
    kyseessä on bile-sellainen

Ja tietenkin täytteen suhde on suorassa suhteessa miehen takamuksen täytteeseen ja niiden väliseen
    yhteistyöhön. Jos tämä yhteistyö voittaa Sinun ja miehesi...tai Sinun ja sohvan välisen yhteistyön,
    seurauksena on se, että heidän välinen kontakti
    jatkaa etenemistään, jolloin vastaavasti tämä
    Sinun, sohvan ja miehen takapuolen harjoittama
    yhteistyö osoittaa heikkenemisen merkkejä.
    Ketään, mitenkään syyllistämättä,,,tulin kuitenkin
    sellaiseen johtopäätökseen, että omilla valinnoillasi ja vuorovaikutustaidoillasi on MERKITYSTÄ miten miehesi takamus jatkossa suhtautuu sohvan harjoittamaan kutsumukselliseen yhteistyöhön.

Äänestä

että naisten pitäisi jättää pöytä raivaamatta ja tiskit tiskaamatta, ja syöksyä oikopäätä ruokapöydästä soffalle. Silloin ymmärtäisi miksi se kutsuu kuin äidin syli lastaan. Mutta koska mies päästetään sinne ekana röhkimään ja paukkumaan, naiset ei koskaan saa tietää tätä syvintä salaisuutta. Minä en oikeastaan koskaan ehdi ekana, ja silloin kun meillä oli koira niin ei ehditty kumpikaan.

Äänestä
  • Aloittaja

pitää kyllä testata...Mahtaa siinä ukkoki jäähä monttu auki..:DD

Äänestä

Toivon Joulun aika, joka ei muuten vielä ole loppunut, on mennyt hyvin:)

Itse asiaan mennäkseni ehdotan, että mene samalla soffalle ukon kainaloon tai ehkäpä taakse pitkällesi ja kutittele sieltä sun täältä ja kerro, että pitäis tehdä jotain, mutta kun niin tekee mieli...ja paleltaakin tjmvst, mutta kun pitäis sitä... ja miten sitten haluatkin jatkaa.
Jos ei onnaa, niin sitten tee omat ratkaisut, jotka kyllä osaat:))

Oikein hyvää tämän vuoden loppua ja vielä parempaa ensi vuotta sinulle!:D

Äänestä
  • Aloittaja

Oho...Olipas siinä aikamoinen juttu..:DDD

On vaa yks mutta...Mä en mahu enää siihe soffalle niinku ennen vanhaan...Ukko nääs on vähän niinku kuudennella kuukaudella raskaana..:DDDDD

Mutta Hyvää ja iloista Uutta Vuotta sullekki ossipessi...:)

Äänestä

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

miia-kisu kirjoitti:

Mikähän ihme noita nykyajan soffia vaivaa,ku ne nii vetää ukon persuksia siihen kiinni? Vai onko se sittenki tuossa äijässä? :/

Sohvan jousetki jo paukkuu...

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu