Mikähän ihme noita nykyajan soffia vaivaa,ku ne nii vetää ukon persuksia siihen kiinni? Vai onko se sittenki tuossa äijässä? :/
Sohvan jousetki jo paukkuu...
Voi kiukku....:/
18
819
Vastaukset
- retros
vois tehdä terää nykyajan ukoille..
ois muistikuva,et noi laverit narisee?? Siinäkös se kääntelis sitä ahteriaan,nii herrajee mikä ääni...:DD
- retros
mii-su kirjoitti:
ois muistikuva,et noi laverit narisee?? Siinäkös se kääntelis sitä ahteriaan,nii herrajee mikä ääni...:DD
narisijat taisivat olla ne päällä makaajat:D
retros kirjoitti:
narisijat taisivat olla ne päällä makaajat:D
se olikin...Mä en myönnä ainaskaa,et mä narisisin..;)
- retros
mii-su kirjoitti:
se olikin...Mä en myönnä ainaskaa,et mä narisisin..;)
noita ukkoja,mehän ei narista,kankku kääntyy kuin voideltuina;D
retros kirjoitti:
noita ukkoja,mehän ei narista,kankku kääntyy kuin voideltuina;D
Hyvin kepeästi nousee,ku taas ukkojen persauksen kääntäminen kuuluu kirkolle asti..;))
- Puhurix
Sä teit aloituksen!
- Puhurix
mii-su kirjoitti:
joululahjas ansiota.. Se tepsii näköjää...;)
Sä näemmä opit nopeesti.
- Väärä mies
Siellä sohvalla:))
- Rocellii
hyvin täytetty ja tyytyväinen
suomalaista laatua ja tuotantoa ..vissiin ?
;))))- Rocellii
mii-su kirjoitti:
meinaat..ukkoa vai sohvaa??
täytteiden mukaan:
A -jos täytteenä on jotain
joustavaa, mutta kiinteää
kyseessä on jousto-sellainen
B -jos täytteenä on pehmeää, jous-
tavaa ja mukautuvaa, kyseessä
on pehmo-sellainen
C -jos täytteenä on kiinteää, mutta
nopeasti palautuvaa, kyseessä
on peräkammari-sellainen
D -jos täytteenä on puhallusvilla,
pumpuli- tai superlonmurske,
kyseessä on bile-sellainen
Ja tietenkin täytteen suhde on suorassa suhteessa miehen takamuksen täytteeseen ja niiden väliseen
yhteistyöhön. Jos tämä yhteistyö voittaa Sinun ja miehesi...tai Sinun ja sohvan välisen yhteistyön,
seurauksena on se, että heidän välinen kontakti
jatkaa etenemistään, jolloin vastaavasti tämä
Sinun, sohvan ja miehen takapuolen harjoittama
yhteistyö osoittaa heikkenemisen merkkejä.
Ketään, mitenkään syyllistämättä,,,tulin kuitenkin
sellaiseen johtopäätökseen, että omilla valinnoillasi ja vuorovaikutustaidoillasi on MERKITYSTÄ miten miehesi takamus jatkossa suhtautuu sohvan harjoittamaan kutsumukselliseen yhteistyöhön.
- tapatoimittaja
että naisten pitäisi jättää pöytä raivaamatta ja tiskit tiskaamatta, ja syöksyä oikopäätä ruokapöydästä soffalle. Silloin ymmärtäisi miksi se kutsuu kuin äidin syli lastaan. Mutta koska mies päästetään sinne ekana röhkimään ja paukkumaan, naiset ei koskaan saa tietää tätä syvintä salaisuutta. Minä en oikeastaan koskaan ehdi ekana, ja silloin kun meillä oli koira niin ei ehditty kumpikaan.
- ossipessi
Toivon Joulun aika, joka ei muuten vielä ole loppunut, on mennyt hyvin:)
Itse asiaan mennäkseni ehdotan, että mene samalla soffalle ukon kainaloon tai ehkäpä taakse pitkällesi ja kutittele sieltä sun täältä ja kerro, että pitäis tehdä jotain, mutta kun niin tekee mieli...ja paleltaakin tjmvst, mutta kun pitäis sitä... ja miten sitten haluatkin jatkaa.
Jos ei onnaa, niin sitten tee omat ratkaisut, jotka kyllä osaat:))
Oikein hyvää tämän vuoden loppua ja vielä parempaa ensi vuotta sinulle!:DOho...Olipas siinä aikamoinen juttu..:DDD
On vaa yks mutta...Mä en mahu enää siihe soffalle niinku ennen vanhaan...Ukko nääs on vähän niinku kuudennella kuukaudella raskaana..:DDDDD
Mutta Hyvää ja iloista Uutta Vuotta sullekki ossipessi...:)
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197606Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista807041- 955304
- 524785
- 2424357
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494336- 444255
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284008- 593143
- 482606