Haluaisin tietää, miten nopeasti anabolisten steroidien - esim. nandrolonin - käyttö vaikuttaa mm. seksuaaliseen kyvykkyyteen.
Salilla käyvä 35-v miesystäväni on noin 1,5 vuotta sitten piikittänyt 10 viikon kuurin em. ainetta. (Hänen mukaansa se on ainoa kerta, kun hän on käyttänyt hormoneja.)
Seksi onnistuu häneltä hädin tuskin yhden kerran kuukaudessa, jos sitäkään. Ei vaan seiso, tai seisoo hyvin heikosti. (Minussa vika ei ole, eikä hänellä ole muita naisia.) Epäilen hormoneja, mutta mies väittää, että vasta pitkäaikaisella käytöllä on haittavaikutuksia.
Salilla käyvä 35-v miesystäväni on noin 1,5 vuotta sitten piikittänyt 10 viikon kuurin em. ainetta. (Hänen mukaansa se on ainoa kerta, kun hän on käyttänyt hormoneja.)
Seksi onnistuu häneltä hädin tuskin yhden kerran kuukaudessa, jos sitäkään. Ei vaan seiso, tai seisoo hyvin heikosti. (Minussa vika ei ole, eikä hänellä ole muita naisia.) Epäilen hormoneja, mutta mies väittää, että vasta pitkäaikaisella käytöllä on haittavaikutuksia.
Vastaukset 3
Vanhimmat
Olet vain huono yksilö ja kaiken lisäksi homo. Siinä syyt olemattomaan seksielämääsi. Suosittelen goatse venytystä kummallekkin niin eiköhän se entinen kiima palaa pikku hiljaa takaisin.
Hormoonit päinvastoin suurentavat penistä ja laukeaminen pidempää jolloin naisen voi joka kerta tyydyttää ikimuistoisella tavalla. Homot ovat viallisia ihmisiä. Muista se kun alat niitä saamaan. Vaikutukset ovat erilaisia. En suosittele hormooneja homoille.
Aina niin asiallista palautetta...:) Ukkosi kannattaa mennä lääkäriin asian kanssa. 1,5 vuottta on pitkä aika, jonka aikana testotasot pitäisi nousta hyvinkin takaisin kuurin jälkeen. Mutta tämä selviää helpoiten testauttamalla. Miten muuten hoisi kuurin jälkeisen palauttelun?
Useinhan nämä on enemmän henkisen puolen juttuja, stressiä yms... Mutta apua löytyy jos sitä hakee. Netissä ei voi oikeen kukaan auttaa.
jälkeen ei pitäisi olla mitään vaikutusta seksielämään. Kaikki omat hormonitasot ovat palautuneet normaaleiksi, joten syy jo jossain muualla. Ja sehän on testostereoni mikä vaikuttaa enemmän seksuaaliseen libidoon, ei niinkään anaboliset aineet. Ei sillä ole mitään väliä enää tässä vaiheessa, miten hän on hoitanut kuurin palauttelun. On tietysti mahdollista, että miehesi testoarvot ovat jostain syystä alentuneet, joten neuvoisin menemään lääkäriin mittauttamaan ne. Jos lääkäri näkee tarpeelliseksi hän määrää esim. sustaa, jota miehesi piikittää tai käyttää testogeeliä, niin halut varmasti palaavat.