Simpsons on paras koska Tracey Ullman Show matkii simpsoneita ja muutenkin siinä Tracey Ullman Showissa ne hahmot on tosi rumia!! Hyi vattu ja Lisa Simpson on myös ruma siinä Tracey Ullman Showissa hyi!!
Simpsons vs. Tracey Ullman Show
Lisa Simpson
2
484
Vastaukset
- Tissot
En tiedä heitätkö läppää vai mitä, mutta Simpsonit aloitti Ullman showssa. Näitä lyhyitä pätkiä olivat tuolloin tekemässä yhdet kantavat voimat Simpsoineista eli Silverman ja itse Simpsoneitten luoja Matt Groening. Ullman show toi Simpsonin perheen näkyville joka lopulta johti oman sarjaan.
- hkjhkjhkjh
kuka vitun taukki sää ny oot olevinaan?!? ilman tracey ullman show:ta simpsoneita ei ois ollenkaam koska simpsonit alotti ja keksittiin tracey ullman show:ssa älä lähetä mitään viestejä tänne ku et kerta tiiä mitään!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682857
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.602160- 2022145
- 711786
- 941684
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91571- 921333
- 811100
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2061080- 951059