Aihe,nimimerkki vai ajankohta..?

retros

mikä teidät saa kiinnostumaan,että tulette kirjoittelemaan?Lukijoita tuntuu riittävästi olevan...siis mikä?

69

2021

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..sekä oma mieliala tärkeitä. Sen jälkeen kiinnostava aihe, tai nicki :)

• retros

nimimerkki on nickiä parempi sana;)

• retros kirjoitti:

nimimerkki on nickiä parempi sana;)

..mut nicki näyttää ainakin hienommalta kuin nikki ;)

• retros
        Sanin kirjoitti:

..mut nicki näyttää ainakin hienommalta kuin nikki ;)

se on se alkuperäinen,,original!

• lemnaminor

Ehdottomasti aihe on tärkein. Toisaalta täällä on jo tutustunut mukaviin ihmisiin. Sen laittaisin toiseksi. Toisaalta jos minulla olisi kiireitä elämässäni, en olisi täällä.

• retros

painottuu jo "tutuille".Hankalinta näissä keskusteluissa on se,että ollaankin oikeasti kavereita.Ei pahaa siinä,mutta se vaikuttaa keskusteluiden sisältöihin.

• se aihe on ja joskus myös nimimerkkikin...Jos kirjoittaja on sellainen joka vaivautuu vastaamaan jokaiselle,niin silloin kyllä useimmiten kirjoitan...

• retros

samat täällä,tottakai se vaikuttaa ja vastauksenkin haluaa mahdollisimman nopeasti,josko sitä koskaan tulee:)

• retros kirjoitti:

samat täällä,tottakai se vaikuttaa ja vastauksenkin haluaa mahdollisimman nopeasti,josko sitä koskaan tulee:)

ihan oikeesti....Kyllä on tympeetä,ku ei tule mitään vastausta mihinkään...Ihan sama,jos laittaa tekstiviestin jollekki, ja toinen ei vaivaudu ees mitään ilmoittamaan, et tuliko viesti perille...:)

Jotenki on joutavaa kuluttaa aikaansa viestin kirjoittamiseen,jossei aloittaja edes huomioi sitä mitenkää....
        Näin mä tän aattelen....:)

• retros
        mii-su kirjoitti:

ihan oikeesti....Kyllä on tympeetä,ku ei tule mitään vastausta mihinkään...Ihan sama,jos laittaa tekstiviestin jollekki, ja toinen ei vaivaudu ees mitään ilmoittamaan, et tuliko viesti perille...:)

Jotenki on joutavaa kuluttaa aikaansa viestin kirjoittamiseen,jossei aloittaja edes huomioi sitä mitenkää....
        Näin mä tän aattelen....:)

samaa kokenut,mutta voiko kaikkien viesteihin vastata??Kysytään niiltä,jotka eivät vastaa.Tässä sana vapaa...

• retros kirjoitti:

samaa kokenut,mutta voiko kaikkien viesteihin vastata??Kysytään niiltä,jotka eivät vastaa.Tässä sana vapaa...

vielä,et kyllä sitä ainaski kerran voi vastata...Jos hirvee ryysis on...:)

• retros
        mii-su kirjoitti:

vielä,et kyllä sitä ainaski kerran voi vastata...Jos hirvee ryysis on...:)

minunkin mielestä ainakin aloitukseen!

• Tok-Fia
        retros kirjoitti:

vastaamaan mutta en ihan kaikkiin siksi että aihe on sellainen johon en keksi mitään vastaamista:((

mmm..siinhän olisi kaikille uuden vuoden lupaus,jos kaikki lupaa vastata kaikille,edes kerran:))

• retros
        Tok-Fia kirjoitti:

vastaamaan mutta en ihan kaikkiin siksi että aihe on sellainen johon en keksi mitään vastaamista:((

mmm..siinhän olisi kaikille uuden vuoden lupaus,jos kaikki lupaa vastata kaikille,edes kerran:))

viesti voi olla niin "kaikensanonut",että on hyvä päättää siihen.

• ne ovat sun otsikossa järjestyksessä... Aihe... Nikki... Ajankohta...=))))

• retros

kuka nyt tärkeenä ajankohtana puhuu lannevaatteista:DD

• Mysteriet

Tällä kertaa Hyvä aihe sai vaivautumaan sisäänkirjautumiseen... ;D

Yksi aika painava syy minun kirjoittelulleni lienee se, että asun täällä korvessa, missä kodin ulkopuolista tekemistä ei niin kauheasti ole... kaverit asuvat kaukana ja mikään kyläluuta en muutenkaan taida olla ;D
      Täällä kuitenkin tapaa ihan oikeita ihmisiä, nimimerkkien takaa ja juttukiintiö tulee täytettyä!

Minähän mölisen omia aikojanikin... jos ei mielenkiintoista aihetta löydy, se tehdään ;D
      Heh - varsinainen kukkanen mielenkiintoisten aiheitten joukossa oli se eilinenkin aloitukseni ;D

• tolho

sen verra aikaa saan puristettuu ;o)
        sullapa näyttää samat syyt olevan ko mullaki..korves määki asun, kaverit pitki poiki jossai ja laiska oon mihkää lähtemää...noo siwas kuulis kylän juorut muttako ei taho kiinnostaa..
        nii ja puhumattakaa tuost iteksee mölisemisest..soon mun rakas harrastus oikeen :oD

• retros

mulla sama vika..metsää ympärillä enemmän kuin kavereita ja tämähän on oiva paikka heittää ties minkäläista otavantapaista juttua:D

• Mysteriet
        tolho kirjoitti:

sen verra aikaa saan puristettuu ;o)
        sullapa näyttää samat syyt olevan ko mullaki..korves määki asun, kaverit pitki poiki jossai ja laiska oon mihkää lähtemää...noo siwas kuulis kylän juorut muttako ei taho kiinnostaa..
        nii ja puhumattakaa tuost iteksee mölisemisest..soon mun rakas harrastus oikeen :oD

Sää annot juur mul parhaa joululahja - juur simmost mää ole ain halunnu... ;D
        Jos sää suastusit viäl olee se ko on vaivase kymmene minuutti myöhempä syntyny, et mää saisi sunt vähä rääkät siit!

Niihä meil harrastukse menee yhte - niinko irenttisil kakkosil pitääki ;D
        Mää mölise loput asiat, mikkä päivisi jää sanomat, öisi ko mää nuku - nii mul o kerrottu ;D

• Mysteriet
        retros kirjoitti:

mulla sama vika..metsää ympärillä enemmän kuin kavereita ja tämähän on oiva paikka heittää ties minkäläista otavantapaista juttua:D

Niin... ainainen sumpliminen siinä vaan on, jos meinaa johonkin lähteä... vaikka noi tenavat ovatkin jo niin isoja, että ne voi jo jättää ominkinpäin kotiin, ei sitä niin vaan pääse vanhoista tavoista ;D
        Kyllä niitä hyysää vielä, vähän turhankin paljon... ja tulee helposti vaan jämähdettyä kotiin :/
        Aikuista juttuseuraa kuitenkin kaipaa ja tässä on tulos ;D
        Ei paha, mun mielestä... ;D

• retros
        Mysteriet kirjoitti:

Niin... ainainen sumpliminen siinä vaan on, jos meinaa johonkin lähteä... vaikka noi tenavat ovatkin jo niin isoja, että ne voi jo jättää ominkinpäin kotiin, ei sitä niin vaan pääse vanhoista tavoista ;D
        Kyllä niitä hyysää vielä, vähän turhankin paljon... ja tulee helposti vaan jämähdettyä kotiin :/
        Aikuista juttuseuraa kuitenkin kaipaa ja tässä on tulos ;D
        Ei paha, mun mielestä... ;D

Mitenkäs osu samanlainen elämäntapa..ei osaa lähteä mihinkään,paitsi töihin,kun on pakko:D (tämä siis mun huomautus)
        Ettei vain tämä koneeenpahanen estä vieläkin enemmän lähtemästä..?

• Mysteriet
        retros kirjoitti:

Mitenkäs osu samanlainen elämäntapa..ei osaa lähteä mihinkään,paitsi töihin,kun on pakko:D (tämä siis mun huomautus)
        Ettei vain tämä koneeenpahanen estä vieläkin enemmän lähtemästä..?

Taitaa vain olla niin, että mä olen muutenkin taipuvainen erakkomaiseen elämään... tykkään tehdä asioita ominpäin - töissäkin ;D
        Toisaalta olen aina ollut sellainen tarinankertoja, tykännyt aina kertoa tarinoita - lähinnä kirjoittamalla ;D
        Puhun myös mielelläni... jos kuulijoita vaan kiinnostaa, se näkyy välittömästi ja innostaa jatkamaan - täällä vähän sama juttu ;D

• retros
        Mysteriet kirjoitti:

Taitaa vain olla niin, että mä olen muutenkin taipuvainen erakkomaiseen elämään... tykkään tehdä asioita ominpäin - töissäkin ;D
        Toisaalta olen aina ollut sellainen tarinankertoja, tykännyt aina kertoa tarinoita - lähinnä kirjoittamalla ;D
        Puhun myös mielelläni... jos kuulijoita vaan kiinnostaa, se näkyy välittömästi ja innostaa jatkamaan - täällä vähän sama juttu ;D

juttuja tulee tuutin täydeltä meikäläiseltäkin,mutta kuulijoita oikeassa hengessä se vaatii.Tuppisuu tulee suulaammastakin,jos kansa katsoo vinoon:D
        Erakon merkkejä löytyy *katsoo paidan sisään*
        Luulisi yltiöpäis -sosiaalisuuden jo voittaneen metsänsiimeksen vai?

• Mysteriet
        retros kirjoitti:

juttuja tulee tuutin täydeltä meikäläiseltäkin,mutta kuulijoita oikeassa hengessä se vaatii.Tuppisuu tulee suulaammastakin,jos kansa katsoo vinoon:D
        Erakon merkkejä löytyy *katsoo paidan sisään*
        Luulisi yltiöpäis -sosiaalisuuden jo voittaneen metsänsiimeksen vai?

Vaan ei... metsän siimekseen on niin hyvä palata ;D
        Akut lataantuu ja saa pukeutua verkkareihin!

Minä puhun ja kirjoitankin kuulijan mukaan - varsinkin puheeseen tarttuu salamaakin nopeammin paikalliset nuotit ja puheenparret, kirjoittaessa se on hieman aikaavievämpää... parhaillaan muuten tutkiskelen pohjanmaan murteita - et sattuisi tietämään ketään, kuka osaisi sitä...

Murteista mieluiten käytän sujuvaa yleiskieltä ja turunmurretta, lähinnä kai lounaismurteiden sekoitusta kuitenkin se tuppaa olemaan, kun ei ole alkuperäinen kieleni...
        Perfektionistina kuitenkin on tunnustettava, että osaan sen kankean kirjakielenkin, sitä ei vaan kukaan jaksa kauan kuunnella, kirjoitettuna kuitenkin luettavaa ;D

• retros
        Mysteriet kirjoitti:

Vaan ei... metsän siimekseen on niin hyvä palata ;D
        Akut lataantuu ja saa pukeutua verkkareihin!

Minä puhun ja kirjoitankin kuulijan mukaan - varsinkin puheeseen tarttuu salamaakin nopeammin paikalliset nuotit ja puheenparret, kirjoittaessa se on hieman aikaavievämpää... parhaillaan muuten tutkiskelen pohjanmaan murteita - et sattuisi tietämään ketään, kuka osaisi sitä...

Murteista mieluiten käytän sujuvaa yleiskieltä ja turunmurretta, lähinnä kai lounaismurteiden sekoitusta kuitenkin se tuppaa olemaan, kun ei ole alkuperäinen kieleni...
        Perfektionistina kuitenkin on tunnustettava, että osaan sen kankean kirjakielenkin, sitä ei vaan kukaan jaksa kauan kuunnella, kirjoitettuna kuitenkin luettavaa ;D

tuo sanankäyttö. Olen monesti sitä miettinytkin,
        eikö sille löytyisi kuulijakuntaa ihan kirjaksi saakka:)
        Eikös Tolho ollut pohjanmaalta se sun murrekamu?

• Mysteriet
        retros kirjoitti:

tuo sanankäyttö. Olen monesti sitä miettinytkin,
        eikö sille löytyisi kuulijakuntaa ihan kirjaksi saakka:)
        Eikös Tolho ollut pohjanmaalta se sun murrekamu?

Yökaudet olen sitä miettinyt töissä, kun yksin ajelen... joskus vielä ;D
        Silloin kirjoitan kaikesta siitä, mitä olen elämäni varrella nähnyt - hirmuisia kertomuksia (se on teelmäni nimi sitten) ;D

Tolholiini on murteestä päätellen lähempänä lounais-suomea, vaikkakin paljon puheessaan pohjalaisia sanontoja - aivan vallaton kirjoittaja ;D

• retros
        Mysteriet kirjoitti:

Yökaudet olen sitä miettinyt töissä, kun yksin ajelen... joskus vielä ;D
        Silloin kirjoitan kaikesta siitä, mitä olen elämäni varrella nähnyt - hirmuisia kertomuksia (se on teelmäni nimi sitten) ;D

Tolholiini on murteestä päätellen lähempänä lounais-suomea, vaikkakin paljon puheessaan pohjalaisia sanontoja - aivan vallaton kirjoittaja ;D

kansikuvaa?
        Hei,mutta olikohan se Buteo se pohjalainen?

• Mysteriet
        retros kirjoitti:

kansikuvaa?
        Hei,mutta olikohan se Buteo se pohjalainen?

Jotain piirrettyä - Mysteriet kuvattuna öisessä maisemassa... ;D

Buteosta en ihan varmasti tiedä... huudetaankos hänet kertomaan?

• Hyvällä ajankohdalla;)Vastaan kyllä jos aihe kiinnostaa ja aika antaa myöden;)
      Eli nytkin vastaan vaikka salaatti ainekset odottaa keittiön pöydällä;))

• retros

Salaatti senkun paranee vanhetessaan,vähän niikuin mekin:D Ajankohta on se pointti salaatissakin:D

• retros kirjoitti:

Salaatti senkun paranee vanhetessaan,vähän niikuin mekin:D Ajankohta on se pointti salaatissakin:D

Muuten jo happihyppelylläkin nopee kun olen;)
        Ja nyt sen salaatin kimppuun,vai pitäskö vielä malttaa odottaa jos siitä vanhetessaan tulee yhtä hyviä kun mekin;))

• retros
        jou.m kirjoitti:

Muuten jo happihyppelylläkin nopee kun olen;)
        Ja nyt sen salaatin kimppuun,vai pitäskö vielä malttaa odottaa jos siitä vanhetessaan tulee yhtä hyviä kun mekin;))

juoksevat ja vastailevat yhtäaikaa,hyvä!
        Ihan kateeksi käy.Kun mä istahdan niin se on menoa..seuraavaksi makuuasentoon.Kait mä sitten juoksen ne askeleeni töissä,mutta happi on aika vähissä;)

• retros kirjoitti:

juoksevat ja vastailevat yhtäaikaa,hyvä!
        Ihan kateeksi käy.Kun mä istahdan niin se on menoa..seuraavaksi makuuasentoon.Kait mä sitten juoksen ne askeleeni töissä,mutta happi on aika vähissä;)

Hiottu taito joka joskus onnistuu silloin
        kun ei pahin kooma uhkaa;))
        Sen takia en muuten minäkään uskalla sohvalle istua kun todennäköisesti seuraava asento olis se vaakataso ja luomet silmien päällä;))

• retros
        jou.m kirjoitti:

Hiottu taito joka joskus onnistuu silloin
        kun ei pahin kooma uhkaa;))
        Sen takia en muuten minäkään uskalla sohvalle istua kun todennäköisesti seuraava asento olis se vaakataso ja luomet silmien päällä;))

jos on pakko.Joulunalus tekemättömine töineen sai meikäläisenkin tositoimiin.Kaksi vuorokautta ja hommat hoidossa,joillekin menee siinä kuukausi;D

• retros kirjoitti:

jos on pakko.Joulunalus tekemättömine töineen sai meikäläisenkin tositoimiin.Kaksi vuorokautta ja hommat hoidossa,joillekin menee siinä kuukausi;D

Hattua;)
        Jos vielä puhtia riittää täällä olis tekemättömiä
        töitä;))

• retros
        jou.m kirjoitti:

Hattua;)
        Jos vielä puhtia riittää täällä olis tekemättömiä
        töitä;))

ne on niitä hulluja päiviä,ei montaa vuodessa:)

• Tok-Fia

joten ajankohta...sitten aihe ja viimeisenä nimimerkki...joo..niin se on:))

• retros

totta puhut.Ettei vaan se suuren suuri aikaero vaikuttais?:D heh

• Tok-Fia
        retros kirjoitti:

totta puhut.Ettei vaan se suuren suuri aikaero vaikuttais?:D heh

se aikaero...mutta kun töissä ei kerkii koneen ääreen ja kotonakaan ei ole aina aikaa,paitsi nyt kun lapset eivät ole kotona:))

• retros
        Tok-Fia kirjoitti:

se aikaero...mutta kun töissä ei kerkii koneen ääreen ja kotonakaan ei ole aina aikaa,paitsi nyt kun lapset eivät ole kotona:))

ollutkaan...no enhän mä sua kiusaa.

• Tok-Fia
        retros kirjoitti:

ollutkaan...no enhän mä sua kiusaa.

en mä vaan sellaista huomannut:))

• retros
        Tok-Fia kirjoitti:

en mä vaan sellaista huomannut:))

pitää vaan pikkasen olla varuillaan,mutta ei totta vieköön sun kohdalla;)

• Tok-Fia
        retros kirjoitti:

pitää vaan pikkasen olla varuillaan,mutta ei totta vieköön sun kohdalla;)

kiusi vaan jos haluttaa..en mä vihaseks tuu niinku olet varmaan huomannut;)..kiusin vaan takas niin paljon kun kerkiin.

• retros
        Tok-Fia kirjoitti:

kiusi vaan jos haluttaa..en mä vihaseks tuu niinku olet varmaan huomannut;)..kiusin vaan takas niin paljon kun kerkiin.

muistan kiusata sitten jatkossa:)
        Söin,ja alkoi ramasemaan niin vietävästi..

• Tok-Fia
        retros kirjoitti:

muistan kiusata sitten jatkossa:)
        Söin,ja alkoi ramasemaan niin vietävästi..

mennä...kylpyyn:))Kiusitaan sitten toinen kerta...lyödään meidän härkäpäät yhteen oikein kunnolla:))

• retros
        Tok-Fia kirjoitti:

mennä...kylpyyn:))Kiusitaan sitten toinen kerta...lyödään meidän härkäpäät yhteen oikein kunnolla:))

:))

• MysNa

toisinaan yksittäinen tekijä tai sitten ei mikään mainituista :)

Eniten vaikuttaa se miten on aikaa ja usein myös oma fiilis sekä ilmapiiri palstalla.
      En esim. tee aloitusta, jos ei mulla ole aikaa ”hoitaa” sitä, eli vastailla
      vastanneille.

Aloituksen otsikko vaikuttaa siihen klikkaanko sen auki vai en. Toisinaan myös
      vastausten määrä/vastanneet nickit herättää uteliaisuuden ja sitten on sisällöstä kiinni tekeekö mieli
      heittäytyä mukaan keskusteluun.

Tiettyjen nickien aloitukset tulee kuitenkin luettua aina, ovat joko takuuvarmoja
      viihdyttäjiä tai mielenkiintoisia pohdiskelijoita.

• retros

Toi ilmapiiri on aika tärkeä pointti,jota en itse huomannut edes ajatella.

• (.)Y(.)
        retros kirjoitti:

Toi ilmapiiri on aika tärkeä pointti,jota en itse huomannut edes ajatella.

Mieluummin vain lueskelee,
        kuin osallistuu itse...

• retros
        (.)Y(.) kirjoitti:

Mieluummin vain lueskelee,
        kuin osallistuu itse...

on se rentouttava osa tätä,mutta kun on pakko kiekaista välillä,niin voihan sitä joskus tarinoida vähän pitempäänkin:)

• (.)Y(.)
        retros kirjoitti:

on se rentouttava osa tätä,mutta kun on pakko kiekaista välillä,niin voihan sitä joskus tarinoida vähän pitempäänkin:)

Mut olen todennut, ettei kannata
        kiekasta silloin, kun ilmapiiri
        on huonolla mallilla..
        voipi saada niitä p*****a
        omillekkin silmilleen.. :DDD

• retros
        (.)Y(.) kirjoitti:

Mut olen todennut, ettei kannata
        kiekasta silloin, kun ilmapiiri
        on huonolla mallilla..
        voipi saada niitä p*****a
        omillekkin silmilleen.. :DDD

omissakin on ihan tarpeeksi:DDD

• blackwomans

En koskaan erittele siviilisäätyä,sukupuolta,nickiä ,enkä perskatti ajankohtaakaan.

Jos aihe natsaa pääkopassa niin mikäs siinä:)

Sitä paitsi nyt on pääkopassa vaan sahajauhoja,pitäis olla tarkkana kun porkkana,mut en piruuttaankaan ole.

Nooh saanhan tästäkin palkan ,kun täällä kirjoittelen joten antaa näppisten laulaa:))

• retros

että nestepitoista on vähemmän;)

• blackwomans
        retros kirjoitti:

että nestepitoista on vähemmän;)

miten neste solisee vasemmasta aivolohkosta oikeaan aivolohkoon:))

Hitsit mähän oon oikeesti happy.

Eikä ees loiski niin pahasti,ainakaan nyt yöllä.alkaa vielä noi jotkuu pelkäämään jos kauheesti lotisee mulla.

Katos sahajauhot ne osaa olla hiljaa:))

• retros
        blackwomans kirjoitti:

miten neste solisee vasemmasta aivolohkosta oikeaan aivolohkoon:))

Hitsit mähän oon oikeesti happy.

Eikä ees loiski niin pahasti,ainakaan nyt yöllä.alkaa vielä noi jotkuu pelkäämään jos kauheesti lotisee mulla.

Katos sahajauhot ne osaa olla hiljaa:))

kun olin viestin laittanut,että sahajauhot imee nestettä huolestuttavan hyvin!
        Parasta pelästyä vasta sitten,kun takaraivo tai otsalohko alkaa vedättää alaspäin.Toki on otettava huomioon,että väsymys aiheuttaa samankaltaisia oireita;)

• retros

palatakseni vielä!
      Mystis heh mä tarkoitin,ettei Tuffen käsi ylety sinne ylös asti,mutta kukapa ei suojelua kaipaisi;)

• retros

ainakin minä menen katsomaan telkkaria,niskat jo väsyi:)

• DoeJohn

mutta tottakai nimimerkki kanssa. Toisten tarinat kun ovat paljon mielenkiintoisempia kuin toisten. Ketään sormella osoittamatta. Osaan kunnioittaa kaikkien kirjoituksia kuitenkin .. No, puskista huutelijat jäävät pienemmälle huomiolle .. ;D

• retros

suudelmia tarjolla...ja kirjoittajana puskisten puskis?:DD

• karkottaa...

Tiettyjen niccien juttuja en lue kun on tullut tulokseen että virtuaalipersoona kirjoittaa kirjoittamisen ilosta S***** jatkuvasti. Ihan sama asia kuin sätissäkin, ensin ruksit ja sitten katselemaan onko mitää sopivaa puheenaihetta.

• retros

ihan pieneksi pitää tekeytyä;)
        Kaikillahan meillä makunsa juttujen suhteen ja nimimerkkien.Onneksi meitä on joka lähtöön,inhimillistä:DDDD

• tomppa2006

...kiinnostaa eniten. Joskus vastailen kyllä aivan huvin vuoksi melkein mihin vaan. Varmaan mielialakin vaikuttaa...

• retros

vastaa KYLLÄ ihan jokaiseen aiheeseen..
        Mielialasta ota tohtorikaan selvää..

• piudinen

Hervottoman pitkä ketju , en jaksa nyt kelata läpi kaikkia , ja oletan vastaavani samaan tyyliin monenkin kanssa. Joka tapauksessa,ehkä kaikki nuo kolme seikkaa vaikuttaa. Joskus joku enemmän ja joskus joku vähemmän. Ääks...ehkä menen juomaan vielä kupin kahvia,pientä sekavuutta ilmassa ;))

• retros

piudinen,sitten viimeisen:)
        Älä juo sitä sumppia liikaa,se aiheuttaa lisää sekavuutta,kokemusta siitäkin:D
        Ketjut kaulaan muistoksi!

• kikakakkonen

...ja yleinen henki, koska täällä ei niin paljon pyöri kaksikymppisen oloisia besserwissereitä tai sairaskertomuksien kautta elämäänsä kuvailevia persoonia, molemmat sukupuolet ovat edustettuina ja jotkut ovat mukana tositarkoituksella eli haluavat turista muustakin kuin sukupuolielimistä.

• retros

tässä on ihan 40 VOIMAA,kuka kaipaa puheita elimistä;Vonkauskanava ihan muualla!

Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      408
      8965
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      185
      3483
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      20
      1938
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      80
      1217
    5. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1085
    6. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1080
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      64
      1041
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1035
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      1003
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65