tehdä jonkinlainen avaus tälle palstalle,kun on taas nii hiljasta... Mut en viittikkää..eihän täällä ole ketään ees vastailemassa....:DD
Mä voinkin täs sivussa, samalla toivottaa teille höpöläisille Hyvää Uutta Vuotta...:)
jk.Ei ollu tässäkää päätä eikä häntää,mut siitä saa syyttää sit Puhurixia...Lahjakirja ei nääs kertonu kaikkea..;)))
Kyllä tekee mieli....
19
878
Vastaukset
- kahjovaakutin
ole hiljaista, kun järjestetään se alustava ilotulitus Monttubaariin. Masse-setä vaan karkasi jonnekin. Hyvää Uutta Vuotta sullekin, eiköhän palsta tästä virkisty jossain vaiheessa.
Voe vitsi...Mut just hääretään koneelta,mut kait sitä pauketta riittää muillekki päiville..:)
Nii, ja kiitos toivotuksista.. :)
Olipas otsikko..En sitä heti hokannu...:O Sorry vaan kaikille herkemmille lukijoille...:¤
- Puhurix
Kato oppikirjat ei koskaan kerro kaikkea. Käytäntö kouluttaa todelliseksi mestariksi. Kyllä sulla on oikeen hyvä alku! Hyvää uutta vuotta!
Oli se kirja vaa tarpeen..Aina ku tulee oikeen hiljasta,nii mun pitää noilla alotuksilla, kaikkia koittaa hereille kiljaista...:) Oho,olipas runollista..;)
- animattiN
uuttavuotta sinullekkin niinkuin muillekkin. Tulipas kin kinnejä taas..:)
- animattiN
tullu huuhaalle ku siellä nousi täys rähinä ja aivan mitättömästä aloituksesta.
Mitäs siellä huuhaalla oikeen kiukkuillaan...En varmaan ole koskaan siellä vielä kirjotellu,mut täällä alkaa aina oleen hiljasta,nii pakko vaihtaa maisemaa...
- animattiN
mii-su kirjoitti:
Mitäs siellä huuhaalla oikeen kiukkuillaan...En varmaan ole koskaan siellä vielä kirjotellu,mut täällä alkaa aina oleen hiljasta,nii pakko vaihtaa maisemaa...
tais yhdellä jos toisella olla känkkäränkkä päivä. No ajankuluksi minäkin poikkean muille sivuille, mutta mua ei oikein taideta ymmärtää niissä. :)
animattiN kirjoitti:
tais yhdellä jos toisella olla känkkäränkkä päivä. No ajankuluksi minäkin poikkean muille sivuille, mutta mua ei oikein taideta ymmärtää niissä. :)
Oli mullaki eilen semmonen...:DDD
Niillä muilla palstoilla ei vaa haluta ymmärtää,jos siellä vielä sattuu olemaan kans näitä känkkäränkkiä,mut ei niistä kannata piitata...:)- animattiN
mii-su kirjoitti:
Oli mullaki eilen semmonen...:DDD
Niillä muilla palstoilla ei vaa haluta ymmärtää,jos siellä vielä sattuu olemaan kans näitä känkkäränkkiä,mut ei niistä kannata piitata...:)mun huumori jotenkin niin vaikeata, että itse vaan nauran niille ja muut ottavat loukkauksena. :) huh... ota tästä nyt selvää.
animattiN kirjoitti:
mun huumori jotenkin niin vaikeata, että itse vaan nauran niille ja muut ottavat loukkauksena. :) huh... ota tästä nyt selvää.
mä kans nauran monesti jollekki omalle jutulle, ja esimerkiks ukko kahtoo mua ku pimahtanutta,mut mä oon aatellu,et se ei vaan ymmärrä...joten älä oo huolissas...;)
- kahjovaakutin
aloitus ja kenen ja miksi tuli rähinä, ja onko se juttu vielä siellä?
- animattiN
kahjovaakutin kirjoitti:
aloitus ja kenen ja miksi tuli rähinä, ja onko se juttu vielä siellä?
tietenkin ja sain pashkat silmille. Kysyin ainoastaan että missäs mommi on ja hänen mietelauseensa. Tietenkään sitä siellä enään ole kun hän poisti sen.
- kahjovaakutin
animattiN kirjoitti:
tietenkin ja sain pashkat silmille. Kysyin ainoastaan että missäs mommi on ja hänen mietelauseensa. Tietenkään sitä siellä enään ole kun hän poisti sen.
no ilmeisesti oli paikalla kun juttusi poisti. :)))
- animattiN
kahjovaakutin kirjoitti:
no ilmeisesti oli paikalla kun juttusi poisti. :)))
vasta aamulla. Kamalinta oli eräitten kirjoittajien väittämä että herjaan häntä tällä aloituksellani. Vetosivat siihen että olen sateen ystävä.
- kahjovaakutin
animattiN kirjoitti:
vasta aamulla. Kamalinta oli eräitten kirjoittajien väittämä että herjaan häntä tällä aloituksellani. Vetosivat siihen että olen sateen ystävä.
älä turhaan lausu...
- kahjovaakutin
sanoa ruma sana kun joutuu olemaan töissä kaikkina vuorokauden aikoina. Helvata sentään että ottaa kuuppaan. No mä meen taas, enää ei mene kauan.
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117285Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635368- 954924
- 524075
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494006- 2223903
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283618- 423305
- 522849
- 422427