..noista luonnon liito-oravista puistossa kun otettii kaljaa.. se perkele meni ja otti kurren ja heitti sen korkealle ilmaan ja totes et ei.. oravat eivät lennä.. voi jessus mikä pölhö..
kerroin yhelle härökille kerran
12
373
Vastaukset
- Danskuu
joka voiteli leivän ja sitoi kissan selkää ja pudotti sen sitte tosi korkeelta.
Ei muute kissa pudonnut jaloillee, eikä leiväst menny voi puoli lattiaa, vaa kaikki meni kylellee, kissa sekä leipä ja pölhö putos pöyält ku pöytä romahti ja satuttu päänsä, mut kissalle ei käyny kuinkaa ja leipäki säily ehjänä.- Danskuu
pervokki kirjoitti:
..saavat ansionsa mukaan..ja kissat ovat notkeita kuin mitkä..
ja se pölhö ja kissa asu kalliossa siin samas talos mis se roskiski. No, ainaski muutama vuos sit :DDD
Danskuu kirjoitti:
ja se pölhö ja kissa asu kalliossa siin samas talos mis se roskiski. No, ainaski muutama vuos sit :DDD
..parkaa jos joutuu pölhön kansa samassa luukussa asuu..
- Danskuu
pervokki kirjoitti:
..parkaa jos joutuu pölhön kansa samassa luukussa asuu..
haastat iha totta :DD
ja jos lentokoneiden mustat laatikot ei tuhoudu niin millään, niin mixei koneita tehä samasta aineesta:)
Danskuu kirjoitti:
haastat iha totta :DD
..mitä haastan..nyt menen loppuillaksi kattoo tuhmii leffoi..se on moro..
- Danskuu
iinamari kirjoitti:
ja jos lentokoneiden mustat laatikot ei tuhoudu niin millään, niin mixei koneita tehä samasta aineesta:)
lentokoneet ei oo mustia :DD
- Danskuu
pervokki kirjoitti:
..mitä haastan..nyt menen loppuillaksi kattoo tuhmii leffoi..se on moro..
et uskallat, todista :DD
Danskuu kirjoitti:
lentokoneet ei oo mustia :DD
mut mixei oo sitten mustia? kun se musta ei kerran tuhoudu... kohta taian olla jo liian syvällä omissa mietteissäni...ei kande ainakaan mun tätä jatkaa...
- Danskuu
iinamari kirjoitti:
mut mixei oo sitten mustia? kun se musta ei kerran tuhoudu... kohta taian olla jo liian syvällä omissa mietteissäni...ei kande ainakaan mun tätä jatkaa...
ne laatikothan on jo mustia :DD
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3345309Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212686Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141571
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181533seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241454Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413