Luihu-Anneli jatkaa valheitaan

Näytää Luihu-Anneli Jäätteenmäelle olevan edelleen kova paikka, että hän jäi kiinni valheista ja joutui eroamaan pääministerin paikalta.

Ensin Jäätteenmäki kävi vaalikampanjan rikollisin keinoin. Jäätteenmäki yllytti korkea-arvoisen valtion virkamiehen Martti Mannisen virkarikokseen ja sen avulla nousi pääministeriksi.

Pääministerinä Anneli Jäätteenmäki puhui niin totta kuin osaa. Lopulta Jäätteenmäki sotkeutui itse rakentamaansa valheiden verkkoon niin, että oma puoluekin sai hänestä tarpeekseen. Kuvaavaa on, että Jäätteenmäen pitäessä viimeistä puhettaan pääministerinä eduskunnassa, yksikään KEPUlainen ei noussut häntä puolustamaan. Jopa oma puolue oli saanut Jäätteenmäestä tarpeekseen.

Vuosien jälkeenkin oma taitamattomuus on Jäätteenmäelle ylitsepääsemätön paikka. Nyt taas tänään pitää lehdessä itkeä, että omat virheet olivat muka toisten syy.

Tällaistahan se toisaalta on KEPUleiden kanssa aina. Omat virheet ovat edellisen hallituksen, presidentin ja tietysti ennen kaikkea intergalaktisen KEPUn vastaisen salaliiton syytä.

KEPU PETTÄÄ AINA!

4

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MuTu Tatu

Minusta tuntuu etten pyytänyt niitä faxeja.

Eihän tuo ole valehtelua, voihan Annelista tuntua ettei tullut pyydettyä. Mannisesta taas saattaa tuntua että pyysihän se.

Otappa näistä kepulaisista selvää, paskasakkia kaikki tyynni

• totuutta

Oikein teki munanpohjia myöten hyvää, lukea yllä oleva teksti.

Vaikka sinulla huimapyörä hurttaakin, ottaisit vähän selvää "TOTUUDESTA" toivoo sonnimies, joka on eri mies.

• Huomioitsija

Känän profiilissa on Känä Känättänyt tunnuslauseekseen "Rehellisyyden ja avoimen politiikan leppymätön puolustaja."!!!

Aikamoinen möläytys kaverilta, joka ei ole koskaan kirjoittanut totuudellista lausetta kuin vahingossa.

Mutta, kun ottaa huomioon, että tunnuslausekin on valhetta, niin palaset asettuvat kivasti paikoilleen.

Minäpä jatkan Känän tunnuslauseen viitoittamalla tiellä: Mielestäni Känä on todennäköisesti viisain ja älykkäin kirjoittaja tällä palstalla, jos hän olisi laittanut profiiliinsa kuvan, printtaisin sen seinälle Tarja Halosen kuvan viereen. Kepu pettää aina. Kokoomukseen ovat pakkautuneet kaikki lainkuuliaiset ja lahjakkaat poliitikot. Katainen on poliitikkona päätään pitempi muita jne. Helppoa tämä känätys, tätähän voisi ryhtyä harrastamaan enemmänkin...kokoomuspalstalla kenties;-))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5568
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      491
      2557
    3. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      5
      1415
    4. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      27
      1399
    5. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      17
      1099
    6. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      7
      974
    7. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      4
      887
    8. Pystytkö unohtamaan

Minut?
      Ikävä
      62
      882
    9. Nainen, tunnetko saman kuin minä

Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv
      Ikävä
      43
      863
    10. HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena

HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei
      Maailman menoa
      194
      807
    Aihe