Itsellä on tällähetkellä Volkkari ja suunnitelmissa on että myös suoraava auto olisi Volkkari.
Oletko merkkiuskollinen?
19
1283
Vastaukset
- Tottakai
Saab.
- ---------
on nyt audi (-06) ja fiat paku (-05)
audi vaihtuu ensivuonna ehkä audiin ehkä ei...samoin fiat fiattiin ehkä ehkä ei...ikinä ei tiedä mitä muut valmistajat keksii. - mutta kuitenkin
En periaatteessa. Nyt on tullut kokeiltua 7 eri merkkiä, ja nyt ehkä sopiva on löytynyt. (japani/eurooppa/amerikka akselilta aiemmat autot) Aina autoa vaihtaessa etsin, miltä valmistajalta saan itselleni mieluisimpia ominaisuuksia mahdollisimman paljon, käytettävissä olevalla rahalla. Nyt on BMW, ja seuraavakin on. Olen tykästynyt takavetoon, joten nykyisin ei ole paljon muita vaihtoehtoja. No Mersu tavallaan, mutta tykkään hieman sporttisemmasta, vaikka Mersu varmasti kestävä ja hyvä onkin.
- Uusi bemaristi
Ensin oli Fiat 128 ja kun siitä eroon pääsin päätin etten ikinä osta toista ja päätös on pitänyt. Sitten oli pari Datsun/Nissan ja sen jälkeen kolme Toyotaa. Kahden Peugeotin jälkeen vaihdoin kesällä E90 Bemariin eikä ole tarvinnut katua. On talvikeleissäkin hyvä ajettava ja luistonesto ja ajovakaudenhallinta toimii tosi mallikkaasti. Ja pakkasillakin tarkenee vaikka on diesel. Runflat renkaat eivät kyllä ole parhaat mahdolliset Suomen uraisille teille, niimpä talvirenkaat laitoin tavalliset.
- Hhahahahahaha
Uusi bemaristi kirjoitti:
Ensin oli Fiat 128 ja kun siitä eroon pääsin päätin etten ikinä osta toista ja päätös on pitänyt. Sitten oli pari Datsun/Nissan ja sen jälkeen kolme Toyotaa. Kahden Peugeotin jälkeen vaihdoin kesällä E90 Bemariin eikä ole tarvinnut katua. On talvikeleissäkin hyvä ajettava ja luistonesto ja ajovakaudenhallinta toimii tosi mallikkaasti. Ja pakkasillakin tarkenee vaikka on diesel. Runflat renkaat eivät kyllä ole parhaat mahdolliset Suomen uraisille teille, niimpä talvirenkaat laitoin tavalliset.
anna mä elän tän vuoden loppuun, tapa vasta sitten nauruun, jooko?
- suustani
Uusi bemaristi kirjoitti:
BMW E46:een disuun olen myös ollut erittäin tyytyväinen. Seuraavakin auto on BMW kun sen aika joskus tulee. Takatuupparista olisi aika vaikea luopua, no, ehkä neljästä nurkasta raapivaan.
saab, volvo, volvo, volvo, volvo, volvo, volvo, volvo, volvo, mersu, ...
Nyt 2 autoa: mersu ja jeep. Vaimolla bmw.
Muut saa selittää.
Master Eq- yliasiamies
Onko pleikkaripeleissä Jeepkin mukana ?
- jokumuu
Peugeot, Alfa, Alfa, Alfa, BMW, Alfa, Alfa, Alfa, Ford, Alfa, Alfa.
Nyt kaksi autoa; Alfa ja vaimon käytössä oleva Ford.
Mitä saan selittää, vai onko peräti pakko?
- määrin kyllä
olen. 30 vuotta autoilua useimmat yleisimmät merkit omistaneena tiedän seuraavankin merkin löytyvän kolmen neljän eurooppalaisen merkin joukosta. Oikeastaan en ole merkkiuskollinen, vaan noin neljä eurooppalaista automerkkiä pystyy vastaamaan vaativiin kriteereihini.
- Dildo sun vaativuudellesi
vaativiin??? Hhehehehheheheh.
- herrmanni
ainoita merkkejä joita voi ostaa vielä yli 10-vuotiaina ilman että ovat puhkiruosteessa.
tämä se on minunkin kriteerini, ja vaativa onkin.
- Velkavolvo
Merkkiä on pakko vaihtaa, kunhan tämä takavetoinen alkaa loppua joskus 2010-luvulla. Vaihtoehdot ovat sen jälkeen vähissä. Kun on näillä oppinut ajamaan, ei viitsi enää opetella uusia temppuja.
Profiilissani lukee jotakin tälläistä "eihän merkillä ole väliä, kunhan se on BMW." Asia ei kuitenkaan ole noin yksinkertainen. Siksi olen aina sanonut, että sillä hetkellä kun saan paremman / miellyttävämmän auton samalla tai pienemmällä rahamäärällä, niin miksi en vaihtaisi merkkiä? Ongelmaksi tässä vaiheessa muodostuu se, että eipäs ole ainakaan vielä löytynyt. Tulevaisuudestahan ei koskaan tiedä.
On järjetöntä toitottaa jonkun automerkin ikuista paremmuutta, koskaan ei tiedä mitä tapahtuu. Kuitenkin nyt on tilanne sellainen, että kaikki muut kokeilemani autot (Fordit, Toytotat, Skodat, Mersut, Volvot, Subarut, Audit, Volkkarit Chevrolet, Kia, Saab ym.) ovat olleet enemmän tai vähemmän minua miellyttäviä, yleensä vähemmän. Ja koska auto-ostokseni perustuvat 90% tunteeseen, ei merkinvaihto ole tullut kysymykseenkään. Hirveen vaikea asia selittää, taas kerran.
Mutta no, mukavaa alkanutta vuotta!
-Masa-
Ex. E36 Coupe, E39 Touring, nyk. E46 Touring- 75155156156159
Hieman samanlaisia aatoksia täällä. Alfoihin olen tykästynyt, enkä muiden ratin takana ole saavuttanut vastaavaa fiilistä. Ovat niin nättejä ja kivoja ajaa. Huonoja puoliakin tietysti on, mutta ne hyvät ajavat niistä ohitse. Minulla tuo tunneprosentti taitaa olla lähempänä sataa.
- kylläääää
Olen merkkiuskollinen niin kauan kun ajan nykyisellä autollani. Sitten katsotaan uudelleen, mille merkille olla uskollinen.
- c6,sta
niin eiköhän merkkiuskollisuus karise jollei ole jo Citikka fani.
- S80T
Ihan liian kallis ranskalaiseksi. Halvemmalla saa arvostetun ruotsalaisen tai saksalaisen, jonka hankintaa ei tarvitse selitellä naapurille.
- Kallonkutistaja
Vaikka monella merkillä olen ajanut, niin omat rahat ovat aina menneet mersuun. Aina käytössä oleva yksilö on luonut pohjan sille uudelleen valinnalle. Ehkä tämä nykyinen sitten voikin olla jo niin huono, että merkkiä pitää vaihtaa, sen vasta aika näyttää...vaikka nytkin näyttää lupaavalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174586
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842519Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731657Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291525Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641207- 211199
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221165- 119985
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42942- 171924