Oletko merkkiuskollinen?

Meikä.

Itsellä on tällähetkellä Volkkari ja suunnitelmissa on että myös suoraava auto olisi Volkkari.

19

1275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tottakai

      Saab.

    • ---------

      on nyt audi (-06) ja fiat paku (-05)

      audi vaihtuu ensivuonna ehkä audiin ehkä ei...samoin fiat fiattiin ehkä ehkä ei...ikinä ei tiedä mitä muut valmistajat keksii.

    • mutta kuitenkin

      En periaatteessa. Nyt on tullut kokeiltua 7 eri merkkiä, ja nyt ehkä sopiva on löytynyt. (japani/eurooppa/amerikka akselilta aiemmat autot) Aina autoa vaihtaessa etsin, miltä valmistajalta saan itselleni mieluisimpia ominaisuuksia mahdollisimman paljon, käytettävissä olevalla rahalla. Nyt on BMW, ja seuraavakin on. Olen tykästynyt takavetoon, joten nykyisin ei ole paljon muita vaihtoehtoja. No Mersu tavallaan, mutta tykkään hieman sporttisemmasta, vaikka Mersu varmasti kestävä ja hyvä onkin.

      • Uusi bemaristi

        Ensin oli Fiat 128 ja kun siitä eroon pääsin päätin etten ikinä osta toista ja päätös on pitänyt. Sitten oli pari Datsun/Nissan ja sen jälkeen kolme Toyotaa. Kahden Peugeotin jälkeen vaihdoin kesällä E90 Bemariin eikä ole tarvinnut katua. On talvikeleissäkin hyvä ajettava ja luistonesto ja ajovakaudenhallinta toimii tosi mallikkaasti. Ja pakkasillakin tarkenee vaikka on diesel. Runflat renkaat eivät kyllä ole parhaat mahdolliset Suomen uraisille teille, niimpä talvirenkaat laitoin tavalliset.


      • Hhahahahahaha
        Uusi bemaristi kirjoitti:

        Ensin oli Fiat 128 ja kun siitä eroon pääsin päätin etten ikinä osta toista ja päätös on pitänyt. Sitten oli pari Datsun/Nissan ja sen jälkeen kolme Toyotaa. Kahden Peugeotin jälkeen vaihdoin kesällä E90 Bemariin eikä ole tarvinnut katua. On talvikeleissäkin hyvä ajettava ja luistonesto ja ajovakaudenhallinta toimii tosi mallikkaasti. Ja pakkasillakin tarkenee vaikka on diesel. Runflat renkaat eivät kyllä ole parhaat mahdolliset Suomen uraisille teille, niimpä talvirenkaat laitoin tavalliset.

        anna mä elän tän vuoden loppuun, tapa vasta sitten nauruun, jooko?


      • suustani
        Uusi bemaristi kirjoitti:

        Ensin oli Fiat 128 ja kun siitä eroon pääsin päätin etten ikinä osta toista ja päätös on pitänyt. Sitten oli pari Datsun/Nissan ja sen jälkeen kolme Toyotaa. Kahden Peugeotin jälkeen vaihdoin kesällä E90 Bemariin eikä ole tarvinnut katua. On talvikeleissäkin hyvä ajettava ja luistonesto ja ajovakaudenhallinta toimii tosi mallikkaasti. Ja pakkasillakin tarkenee vaikka on diesel. Runflat renkaat eivät kyllä ole parhaat mahdolliset Suomen uraisille teille, niimpä talvirenkaat laitoin tavalliset.

        BMW E46:een disuun olen myös ollut erittäin tyytyväinen. Seuraavakin auto on BMW kun sen aika joskus tulee. Takatuupparista olisi aika vaikea luopua, no, ehkä neljästä nurkasta raapivaan.


    • saab, volvo, volvo, volvo, volvo, volvo, volvo, volvo, volvo, mersu, ...

      Nyt 2 autoa: mersu ja jeep. Vaimolla bmw.
      Muut saa selittää.


      Master Eq

      • yliasiamies

        Onko pleikkaripeleissä Jeepkin mukana ?


      • jokumuu

        Peugeot, Alfa, Alfa, Alfa, BMW, Alfa, Alfa, Alfa, Ford, Alfa, Alfa.

        Nyt kaksi autoa; Alfa ja vaimon käytössä oleva Ford.
        Mitä saan selittää, vai onko peräti pakko?


    • määrin kyllä

      olen. 30 vuotta autoilua useimmat yleisimmät merkit omistaneena tiedän seuraavankin merkin löytyvän kolmen neljän eurooppalaisen merkin joukosta. Oikeastaan en ole merkkiuskollinen, vaan noin neljä eurooppalaista automerkkiä pystyy vastaamaan vaativiin kriteereihini.

      • Dildo sun vaativuudellesi

        vaativiin??? Hhehehehheheheh.


      • herrmanni

        ainoita merkkejä joita voi ostaa vielä yli 10-vuotiaina ilman että ovat puhkiruosteessa.
        tämä se on minunkin kriteerini, ja vaativa onkin.


    • Velkavolvo

      Merkkiä on pakko vaihtaa, kunhan tämä takavetoinen alkaa loppua joskus 2010-luvulla. Vaihtoehdot ovat sen jälkeen vähissä. Kun on näillä oppinut ajamaan, ei viitsi enää opetella uusia temppuja.

    • Profiilissani lukee jotakin tälläistä "eihän merkillä ole väliä, kunhan se on BMW." Asia ei kuitenkaan ole noin yksinkertainen. Siksi olen aina sanonut, että sillä hetkellä kun saan paremman / miellyttävämmän auton samalla tai pienemmällä rahamäärällä, niin miksi en vaihtaisi merkkiä? Ongelmaksi tässä vaiheessa muodostuu se, että eipäs ole ainakaan vielä löytynyt. Tulevaisuudestahan ei koskaan tiedä.

      On järjetöntä toitottaa jonkun automerkin ikuista paremmuutta, koskaan ei tiedä mitä tapahtuu. Kuitenkin nyt on tilanne sellainen, että kaikki muut kokeilemani autot (Fordit, Toytotat, Skodat, Mersut, Volvot, Subarut, Audit, Volkkarit Chevrolet, Kia, Saab ym.) ovat olleet enemmän tai vähemmän minua miellyttäviä, yleensä vähemmän. Ja koska auto-ostokseni perustuvat 90% tunteeseen, ei merkinvaihto ole tullut kysymykseenkään. Hirveen vaikea asia selittää, taas kerran.

      Mutta no, mukavaa alkanutta vuotta!

      -Masa-
      Ex. E36 Coupe, E39 Touring, nyk. E46 Touring

      • 75155156156159

        Hieman samanlaisia aatoksia täällä. Alfoihin olen tykästynyt, enkä muiden ratin takana ole saavuttanut vastaavaa fiilistä. Ovat niin nättejä ja kivoja ajaa. Huonoja puoliakin tietysti on, mutta ne hyvät ajavat niistä ohitse. Minulla tuo tunneprosentti taitaa olla lähempänä sataa.


    • kylläääää

      Olen merkkiuskollinen niin kauan kun ajan nykyisellä autollani. Sitten katsotaan uudelleen, mille merkille olla uskollinen.

    • c6,sta

      niin eiköhän merkkiuskollisuus karise jollei ole jo Citikka fani.

      • S80T

        Ihan liian kallis ranskalaiseksi. Halvemmalla saa arvostetun ruotsalaisen tai saksalaisen, jonka hankintaa ei tarvitse selitellä naapurille.


    • Kallonkutistaja

      Vaikka monella merkillä olen ajanut, niin omat rahat ovat aina menneet mersuun. Aina käytössä oleva yksilö on luonut pohjan sille uudelleen valinnalle. Ehkä tämä nykyinen sitten voikin olla jo niin huono, että merkkiä pitää vaihtaa, sen vasta aika näyttää...vaikka nytkin näyttää lupaavalta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3229
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1743
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1285
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1253
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      48
      1056
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      821
    Aihe