Oletko merkkiuskollinen?

Meikä.

Itsellä on tällähetkellä Volkkari ja suunnitelmissa on että myös suoraava auto olisi Volkkari.

19

1321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tottakai

      Saab.

    • ---------

      on nyt audi (-06) ja fiat paku (-05)

      audi vaihtuu ensivuonna ehkä audiin ehkä ei...samoin fiat fiattiin ehkä ehkä ei...ikinä ei tiedä mitä muut valmistajat keksii.

    • mutta kuitenkin

      En periaatteessa. Nyt on tullut kokeiltua 7 eri merkkiä, ja nyt ehkä sopiva on löytynyt. (japani/eurooppa/amerikka akselilta aiemmat autot) Aina autoa vaihtaessa etsin, miltä valmistajalta saan itselleni mieluisimpia ominaisuuksia mahdollisimman paljon, käytettävissä olevalla rahalla. Nyt on BMW, ja seuraavakin on. Olen tykästynyt takavetoon, joten nykyisin ei ole paljon muita vaihtoehtoja. No Mersu tavallaan, mutta tykkään hieman sporttisemmasta, vaikka Mersu varmasti kestävä ja hyvä onkin.

      • Uusi bemaristi

        Ensin oli Fiat 128 ja kun siitä eroon pääsin päätin etten ikinä osta toista ja päätös on pitänyt. Sitten oli pari Datsun/Nissan ja sen jälkeen kolme Toyotaa. Kahden Peugeotin jälkeen vaihdoin kesällä E90 Bemariin eikä ole tarvinnut katua. On talvikeleissäkin hyvä ajettava ja luistonesto ja ajovakaudenhallinta toimii tosi mallikkaasti. Ja pakkasillakin tarkenee vaikka on diesel. Runflat renkaat eivät kyllä ole parhaat mahdolliset Suomen uraisille teille, niimpä talvirenkaat laitoin tavalliset.


      • Hhahahahahaha
        Uusi bemaristi kirjoitti:

        Ensin oli Fiat 128 ja kun siitä eroon pääsin päätin etten ikinä osta toista ja päätös on pitänyt. Sitten oli pari Datsun/Nissan ja sen jälkeen kolme Toyotaa. Kahden Peugeotin jälkeen vaihdoin kesällä E90 Bemariin eikä ole tarvinnut katua. On talvikeleissäkin hyvä ajettava ja luistonesto ja ajovakaudenhallinta toimii tosi mallikkaasti. Ja pakkasillakin tarkenee vaikka on diesel. Runflat renkaat eivät kyllä ole parhaat mahdolliset Suomen uraisille teille, niimpä talvirenkaat laitoin tavalliset.

        anna mä elän tän vuoden loppuun, tapa vasta sitten nauruun, jooko?


      • suustani
        Uusi bemaristi kirjoitti:

        Ensin oli Fiat 128 ja kun siitä eroon pääsin päätin etten ikinä osta toista ja päätös on pitänyt. Sitten oli pari Datsun/Nissan ja sen jälkeen kolme Toyotaa. Kahden Peugeotin jälkeen vaihdoin kesällä E90 Bemariin eikä ole tarvinnut katua. On talvikeleissäkin hyvä ajettava ja luistonesto ja ajovakaudenhallinta toimii tosi mallikkaasti. Ja pakkasillakin tarkenee vaikka on diesel. Runflat renkaat eivät kyllä ole parhaat mahdolliset Suomen uraisille teille, niimpä talvirenkaat laitoin tavalliset.

        BMW E46:een disuun olen myös ollut erittäin tyytyväinen. Seuraavakin auto on BMW kun sen aika joskus tulee. Takatuupparista olisi aika vaikea luopua, no, ehkä neljästä nurkasta raapivaan.


    • saab, volvo, volvo, volvo, volvo, volvo, volvo, volvo, volvo, mersu, ...

      Nyt 2 autoa: mersu ja jeep. Vaimolla bmw.
      Muut saa selittää.


      Master Eq

      • yliasiamies

        Onko pleikkaripeleissä Jeepkin mukana ?


      • jokumuu

        Peugeot, Alfa, Alfa, Alfa, BMW, Alfa, Alfa, Alfa, Ford, Alfa, Alfa.

        Nyt kaksi autoa; Alfa ja vaimon käytössä oleva Ford.
        Mitä saan selittää, vai onko peräti pakko?


    • määrin kyllä

      olen. 30 vuotta autoilua useimmat yleisimmät merkit omistaneena tiedän seuraavankin merkin löytyvän kolmen neljän eurooppalaisen merkin joukosta. Oikeastaan en ole merkkiuskollinen, vaan noin neljä eurooppalaista automerkkiä pystyy vastaamaan vaativiin kriteereihini.

      • Dildo sun vaativuudellesi

        vaativiin??? Hhehehehheheheh.


      • herrmanni

        ainoita merkkejä joita voi ostaa vielä yli 10-vuotiaina ilman että ovat puhkiruosteessa.
        tämä se on minunkin kriteerini, ja vaativa onkin.


    • Velkavolvo

      Merkkiä on pakko vaihtaa, kunhan tämä takavetoinen alkaa loppua joskus 2010-luvulla. Vaihtoehdot ovat sen jälkeen vähissä. Kun on näillä oppinut ajamaan, ei viitsi enää opetella uusia temppuja.

    • Profiilissani lukee jotakin tälläistä "eihän merkillä ole väliä, kunhan se on BMW." Asia ei kuitenkaan ole noin yksinkertainen. Siksi olen aina sanonut, että sillä hetkellä kun saan paremman / miellyttävämmän auton samalla tai pienemmällä rahamäärällä, niin miksi en vaihtaisi merkkiä? Ongelmaksi tässä vaiheessa muodostuu se, että eipäs ole ainakaan vielä löytynyt. Tulevaisuudestahan ei koskaan tiedä.

      On järjetöntä toitottaa jonkun automerkin ikuista paremmuutta, koskaan ei tiedä mitä tapahtuu. Kuitenkin nyt on tilanne sellainen, että kaikki muut kokeilemani autot (Fordit, Toytotat, Skodat, Mersut, Volvot, Subarut, Audit, Volkkarit Chevrolet, Kia, Saab ym.) ovat olleet enemmän tai vähemmän minua miellyttäviä, yleensä vähemmän. Ja koska auto-ostokseni perustuvat 90% tunteeseen, ei merkinvaihto ole tullut kysymykseenkään. Hirveen vaikea asia selittää, taas kerran.

      Mutta no, mukavaa alkanutta vuotta!

      -Masa-
      Ex. E36 Coupe, E39 Touring, nyk. E46 Touring

      • 75155156156159

        Hieman samanlaisia aatoksia täällä. Alfoihin olen tykästynyt, enkä muiden ratin takana ole saavuttanut vastaavaa fiilistä. Ovat niin nättejä ja kivoja ajaa. Huonoja puoliakin tietysti on, mutta ne hyvät ajavat niistä ohitse. Minulla tuo tunneprosentti taitaa olla lähempänä sataa.


    • kylläääää

      Olen merkkiuskollinen niin kauan kun ajan nykyisellä autollani. Sitten katsotaan uudelleen, mille merkille olla uskollinen.

    • c6,sta

      niin eiköhän merkkiuskollisuus karise jollei ole jo Citikka fani.

      • S80T

        Ihan liian kallis ranskalaiseksi. Halvemmalla saa arvostetun ruotsalaisen tai saksalaisen, jonka hankintaa ei tarvitse selitellä naapurille.


    • Kallonkutistaja

      Vaikka monella merkillä olen ajanut, niin omat rahat ovat aina menneet mersuun. Aina käytössä oleva yksilö on luonut pohjan sille uudelleen valinnalle. Ehkä tämä nykyinen sitten voikin olla jo niin huono, että merkkiä pitää vaihtaa, sen vasta aika näyttää...vaikka nytkin näyttää lupaavalta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe