Uskonnon opetus väärin!

One Old Soul Far Far Away

=->Tässä viestissä kerron asioita jotka voivat valottaa uskonnon opetuksissa kaikkia joten tämä viesti kannattaa lukea tarkasti, tämä viesti kertoo miten se on vaikuttanut elämäänikin.

Uskontoa opetetaan minun mielestäni väärin koska ihmisille opetetaan joidenkin uskontojen kautta että henget ovat pahoja ja muukalaiset ovat saatanan lähettiläitä.

Minun mielestäni uskontoa ei tarvitsisi opettaa ollenkaan, koska huomaatte että on eri sieluntyyppejä ja kaikkea mutta itse se uskonto mitä kaikille opetetaan kumoaa kaikki maailmasta. Muukalaisetkin se kumoaa sillä teorialla että jumala loi maailman ja se nyt tuolla tallustelee maailman päällä ja pukkii ihmisiä sinne minne haluaa ja semmoista.

Kaikissa uskonnon opetuksissa te kohtaatte yhden virheen. Te kaikki alennutte orjiksi jos uskotte että yksi tyyppi on johtaja ja sitä pitää totella. Sekö olisi eri arvoinen, hä??? Minun mielestäni kaikki ovat samanarvoisia joten uskonnon opetus kuvastaa vääränlaista maailmankuvaa jokaiselle, eli valhetta. Jos haluatte jokainen tietää totuuden niin uskonnon opetuksen kautta ette saa tietoon mitä kuoleman jälkeen oikeasti. Uskonnon opetuksessa yleensä opetetaan ainakin meille opetettiin näin.

Kun ihminen ei usko jumalaan, se joutuu helvettiin suoraan. Jos ihminen uskoo jumalaan niin se joutuu taivaaseen. Eli joutuu jompaan kumpaan uskonnonopetuksissa. Se on väärä tapa mutta ovela tapa hallita ihmiskuntaa koska pelottelu voittaa usein. Jos joku vaikkapa tähtää jotaku pyssyllä niin se joka on tähtäimessä niin sitä pelottaa. Sama hommeli toimii esim ihmiskunnan hallitsemisessa, kun pelotellaan pienestä asti asioilla, ne muistuu vanhaksi asti.

Se mitä minulle opetettiin uskonnon opetuksissa muuttui täysin kaikki maailmankuva siitä mitä minulle oli opetuksissa kerrottu. Aivan täysin, sinä yhtenä päivänä kun sielu alkoi tiedostamaan tätä kehoa, kertoi onneksi totuuden oikeasta maailmasta. Samalla rupesin ymmärtämään keitä henget oikein olivat, ne olivat kuoleman jälkeisen elämän sieluja jotka olivat irtautuneet kehosta. Olen vanha sielu ja osaan tehdä hyviä johtopäätöksiä asioissa, koska minä mielummin otan totuuden vastaan kuin valheen.

Uskonnon opetuksissa ei puhuta sieluntyypeistä mitään, siellä vain puhutaan että se sielu joka näkyy muille on paha. Miksi sitten muukalaiset liittyvät tähän uskonnon opetukseen sitten, millä tavalla he oikein liittyvät. Kerron raamatusta ensin yhden juttusen. Raamattu on ihmisten kirjoittama kirja joten se ei ole aito oikea raamattu, eli missä lukisi mitä tapahtui silloin vanhaan aikaan oikeasti. Nykyään tätä nykyistä raamattua tyrkätään jokaiselle joka on uskonnon tunnilla. Ainakin me saatiin raamatut.

Se mistä johtuu että se ei ole aito raamattu. Raamatunhan tekstit eivät pitäisi muuttua. Oli vanha testamentti, mutta nyt uusi testamentti tuli. Sanoja on jouduttu muuttamaan raamatussa koska jokin sana paljasti jotakin oikeasta maailmasta, joten se piti muuttaa.

Oikeasti raamatussa pitäisi lukea muukalaisten aluksista ja heistä, mutta ei. Jeesuskin oli muukalainen joka kyllästyi täällä olemiseen koska ihmiset olivat itsekkäitä ja he kehittivät omaa uskontoaan eli mikä nykyinen uskonto on nyt. Hän lähti sen takia pois koska ihmiset kehittivät oman uskonnon jota lukee nykyisessä raamatussa.

Mielummin vaihtaisin uskonnon opetuksen maailman opetukseen. Eli maailmaa opetettaisiin minkälaisia kummallisuuksia siellä on. Mutta osa uskonnoista eivät hyväksy että maailmasta kerrottaisiin tosiasioita. Siksi tämä maapallo on tälläinen paikka, murhataan ja raiskataan ja muuta ilkeitä tekosia. Vain sen takia että uskonto ei opeta mitään sellaista ihmisille että kukaan ei arvosta toista. Uskontojen takia erilaisuuskin on syntiä, jos olet erilainen niin joudut syrjityksi.

Minä huomasin tämän vaiheen kun huomasin että olin erilainen. Tutkailin mistä tämä johtuu niin huomasin että uskonnon opetus on vääränlainen, se koko uskonnon opetus opettaa ihmisen sellaiseksi että se ei arvosta niitä jotka ovat erilaisia. Minä olen yksi niistä erilaisista. Kerron osan tarinastani tänne koska haluan että joku muukin kuulee minua kuin rajatiedon palstalaiset, koska tämän tekstin huomaa jokainen teistä jotka astuvat uskonnot ja uskomukset maailmaan.

Minun elämäni uskonnon kanssa.

Kun ensimmäisenä päivänä saavuin ekalle luokalle, alkoi uskonto jonkin ajan kuluttua siitä päivästä eteenpäin. Eli uskontotunnit alkoivat. Kaikille meidän luokassa opetettiin että jos teet syntiä joudut helvettiin. Myös puhuttiin demoneista ja hengistä ja uskonnon opelle henki oli demoni. Silloin alkoi pelottamaan, en pelännyt maailmaa vasta kuin sitten kun saavuin ekalle luokalle. Minä aloin pelkäämään että demoni tulee minun luo ja tekee jotain pahaa.

Minä pelkäsin tosissani, melkein meinasin tulla hulluksi näiden pelottelu asioiden kanssa. Sitten ne puhuivat enkeleistä että se suojelee mutta pelon valta hallitsi minua.

Yläaste alkoi 6 luokan jälkeen, samaa roinaa opetettiin joka luokalla. Mutta yläaste oli se vaihe jolloin totuuden näin maailmasta. Pelko loppui koska sen jälkeen kun sielu tiedosti kehoani tunsin itseni hyvin erilaiseksi, päähäni tuli asioita joita en ole edes koskaan kuullut tai tiennyt koskaan. Sinä päivänä tiesin mitä enkelit ja demonit olivat oikeassa maailmassa. Oikeassa maailmassa demoni on jokaisella sisällään ja enkeleitä ei ole vaan on vain henkiä. Henki eli sielu ja astraalikeho.

Maailmankuvani muuttui täydellisesti erilaiseksi, koska aloin ymmärtämään maailmaa. Minusta tuli täydellisen hyvä ihminen joka haluaa hyvää. Tälläkin hetkellä tällä palstalla kirjoitan jotakin tärkeää jonka kaikki pitäisi muistaa. Uskonnon opetus ei ole se oikea keino saada ihmiset hyviksi koska siinä opetetaan valhetta. Maailman opetusta pitäisi opettaa mielummin koska silloin ei pelotella asioilla vaan kerrotaan miten asiat on. Kuten kuulitte, pelkäsin tosissaan maailmaa kun astuin ulos ensimmäiseltä uskonto tunnilta.

Nyt olen eri henkilö koska aina kuten jokainen vanha sielu haluaa sanoa kaikille totuuden, en tiedä haluaako muut mutta minä eroan muista vanhoista sieluista aika paljon koska olen erilainen. Minun sana on myös minun lakini, teen mitä haluan milloin tahansa miten tahansa. Mutta minullakin on äly joten en tee ihan mitä tahansa vaikka voisinkin. Haluaisin että tämä viesti tulisi kuulluksi kaikille.

Vielä kerran. Nykyisellä uskonnon opetuksella ihmiset saadaan pelon valtaan ja pelolla hallitaan ihmiskuntaa. Kaikki erilaiset olennot kärsivät koska uskonnot eivät hyväksy heitä joukkoon koska ovat erilaisia. Sielut luokitellaan uskonnoissa demoneiksi jotka näyttäytyvät ihmisille.

Sheriffikin voisi katsaista tekstiäni, kerroin aika hyvin oman kertomukseni miten uskonnon opetus vaikutti elämääni. Kiitos kuuntelijoille, kirjoittelen lisää taas. Voitte laittaa kysymyksiä jos haluatte mutta älkää liian vaikeita, mutta voitte laittaa vaikeitakin sekaan niin yritän vastailla sen mukaan kuin pystyn.

Hyvää uutta vuotta kaikille, toivottavasti käsitys maailmasta muuttuu tämän vuoden aikana kaikilla. Ei enää syrjimistä tai muuta.

4

542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiasta...
      • One Old Soul Far Far Away

        ""LUE TARKASTI KOKO TEKSTI""

        Ei minua noin helpolla käännytetä väärän puolelle. Ketään ei voi pakottaa minnekkään, koska elämä on. Elämä on sellaista joka ei ole pakote. Tiedät kuitenkin enemmän kuolemasi jälkeen näistä asioista, koska nähtävästi olet vielä nuori sielu joka ei ymmärrä että pakottaminen on väärin. Jos luulet että joudut kadotukseen jos et johonkin usko, olet aikamoinen tolvana sitten. Ajatteleppa ennen vanhaan, silloin ei ollut mitään uskontokuntia ja ne elivät onnellisina temmeltäen vihreällä nurmella.

        Sitten uskonnon saarnaajat tulivat ja ryöstivät heiltä elämän. He alkoivat pelotella että jos ette usko meidän jumalaan niin joudutte kadotukseen. Nykyään niiden elämä, esim lestadiolaiset ja muut eri uskontolaiset niin heillä näyttää olevan surkea elämä. He eivät saa tanssia, he eivät saa nauttia viihteestä, he eivät saa tehdä oikeastaan mitään hauskaa.

        Jumalaa eikä saatanaa ole, koska sellainen ihminen vain ajattelee joka ajattelee että joku ylivertaisempi kuin itse. Hän itse orjuuttaa itsensä turhuuksilla. Niinkuin sinä teet nyt, yrität käännyttää minua vääryyden puolelle missä ei hyväksyjä toisia. Miksi haluat vihaa ja ryöstää toisilta elämän. Miksi et halua onnellista maailmaa jossa kaikki saisivat elää onnellisina.

        Minun pitää valitettavasti sitten kun kuolen niin tulla ottamaan sinua niskasta kiinni ja sanoa asiat suoraan sitten miten asiat on. Henkimaailmassa tavataan.

        Minä käyn myös vähän kokeilemassa mitä kirkonväki tekee kun tulen sinne sielunmuodossa temmeltämään. :P Semmoista pitää testata. Mutta jos kuolen ennemmin kuin sinä niin yritän löytää sinut sitten, niinkuin minun pitää löytää sinut myös jotenkin kun ollaan kumpikin sielunmuodossa. :P Kannattaa elämä ottaa järkevästi ja onnellisena. Asiat kannattaa ottaa avoimena ja mukavana.

        Jos ajattelet vain että kaikki pitäisi olla samassa uskonnossa niin olet todellakin ilkeä ihminen joka ei välitä toisista. Eli itsekkyys pääsee valtaan esimerkiksi kun sinä esimerkiksi yrität käännyttää minua johonkin pahaan uskontoon. Minä en ole eronnut kirkosta, mutta en kuulu siltikään mihinkään hihhuli lajistoon jossa käännytetään ihmisiä pakolla johonkin. Käännyttäminen on väärin koska se on pakottamista. Käännyttäminen on hirveän paha asia jota kenenkään ei saisi tehdä.

        Esimerkiksi sinä yrität käännyttää joten sinä olet paha ihminen joka ei välitä muiden tiedoista. Välität vain omasta itsestäsi, tunnet itsesi vahvemmaksi kuin muut ja ryöstät muilta perheet ja elämän ja raiskaat kaikki väärällä tiedolla, väärällä tiedolla sitten yrität käännyttää kaikki samaan uskoon pelottelemalla ja raiskaamalla toisten mieliä, haistattelet niille jotka sinua ei usko ja uskottelet että näin käy sinä päivänä.

        Disinformaation kertominen tarkoittaa että käännytetään. Niinkuin koko ihmiskunta on nyt ihmisten keksimässä uskonnossa. Et varmaan lukenutkaan mitä kirjoitin tuossa ihmisten keksimästä uskonnosta. Joten pistän tähän jotakin taas siitä.

        Eli ihminen on ollut raiskaaja ja murhaaja iät ja ajat, ihminen on ollut myös itsekäs olento koska planeetallamme on niin vähän vanhoja sieluja. Nuoret sielut raiskaavat toistensa mieliä ja uskottelevat asioita toisilleen. Vanhat sielut ovat sitten niitä jotka yrittävät kaikin parhain mahdollisin keinoin kertoa totuuden ettei samaa kalman kohtaloa tapahdu tälläkin planeetalla.

        Nuoret sielut silti yrittävät käännyttää vanhat sielut nuorten sielujen omaan uskoon. Vanhat sielut eivät nuin vain käänny kuitenkaan toisten uskoon vaan uskovat siihen mitä ovat nähneet. Nuoret sielut raiskaavat toistensa mieliä, mutta vanhat sielut taistelevat nuorien sielujen mielien raiskausta vastaan että nuoret sielut saisivat oikean elämän, eikä pelottelun ja väärän vallan alla olevan elämän.

        Haluatko olla paha vai hyvä??? Kenenkään ei tarvitse kuulua mihinkään tai uskoa mihinkään kunhan on hyvä ihminen. Paha ihminen on se joka pakottaa kääntymään omaan uskoon. Minä vanhana sieluna kerron asioita jotka minä tiedän maailmasta. Yleensä teidänkaltaiset ihmiset vain työntävät jotakin mikä ei oikein ole järkevää tekstiä niin vastaukseksi kommenttina. Jos et osaa vastata niin älä vastaa, kukaan ei pakota sinua vastaamaan, ellet sitten anna muiden ohjata sinua.

        Muista olla hyvä niin pysyt onnellisena. ;) Ei tarvitse kuulua mihinkään kunhan vain on hyvä ja osaa käyttää järkeä asioissa. Ei ole pakko uskoa mihinkään, on vain hyvin tärkeää olla hyvä, koska kukaan ei varmaankaan haluaisi olla paha ellei sitä itse tahtoisi sitten. Hyvä kannattaa olla niin pysyy elämänkäyrät hyvänä. ;)


      • Iloinen aikalainen
        One Old Soul Far Far Away kirjoitti:

        ""LUE TARKASTI KOKO TEKSTI""

        Ei minua noin helpolla käännytetä väärän puolelle. Ketään ei voi pakottaa minnekkään, koska elämä on. Elämä on sellaista joka ei ole pakote. Tiedät kuitenkin enemmän kuolemasi jälkeen näistä asioista, koska nähtävästi olet vielä nuori sielu joka ei ymmärrä että pakottaminen on väärin. Jos luulet että joudut kadotukseen jos et johonkin usko, olet aikamoinen tolvana sitten. Ajatteleppa ennen vanhaan, silloin ei ollut mitään uskontokuntia ja ne elivät onnellisina temmeltäen vihreällä nurmella.

        Sitten uskonnon saarnaajat tulivat ja ryöstivät heiltä elämän. He alkoivat pelotella että jos ette usko meidän jumalaan niin joudutte kadotukseen. Nykyään niiden elämä, esim lestadiolaiset ja muut eri uskontolaiset niin heillä näyttää olevan surkea elämä. He eivät saa tanssia, he eivät saa nauttia viihteestä, he eivät saa tehdä oikeastaan mitään hauskaa.

        Jumalaa eikä saatanaa ole, koska sellainen ihminen vain ajattelee joka ajattelee että joku ylivertaisempi kuin itse. Hän itse orjuuttaa itsensä turhuuksilla. Niinkuin sinä teet nyt, yrität käännyttää minua vääryyden puolelle missä ei hyväksyjä toisia. Miksi haluat vihaa ja ryöstää toisilta elämän. Miksi et halua onnellista maailmaa jossa kaikki saisivat elää onnellisina.

        Minun pitää valitettavasti sitten kun kuolen niin tulla ottamaan sinua niskasta kiinni ja sanoa asiat suoraan sitten miten asiat on. Henkimaailmassa tavataan.

        Minä käyn myös vähän kokeilemassa mitä kirkonväki tekee kun tulen sinne sielunmuodossa temmeltämään. :P Semmoista pitää testata. Mutta jos kuolen ennemmin kuin sinä niin yritän löytää sinut sitten, niinkuin minun pitää löytää sinut myös jotenkin kun ollaan kumpikin sielunmuodossa. :P Kannattaa elämä ottaa järkevästi ja onnellisena. Asiat kannattaa ottaa avoimena ja mukavana.

        Jos ajattelet vain että kaikki pitäisi olla samassa uskonnossa niin olet todellakin ilkeä ihminen joka ei välitä toisista. Eli itsekkyys pääsee valtaan esimerkiksi kun sinä esimerkiksi yrität käännyttää minua johonkin pahaan uskontoon. Minä en ole eronnut kirkosta, mutta en kuulu siltikään mihinkään hihhuli lajistoon jossa käännytetään ihmisiä pakolla johonkin. Käännyttäminen on väärin koska se on pakottamista. Käännyttäminen on hirveän paha asia jota kenenkään ei saisi tehdä.

        Esimerkiksi sinä yrität käännyttää joten sinä olet paha ihminen joka ei välitä muiden tiedoista. Välität vain omasta itsestäsi, tunnet itsesi vahvemmaksi kuin muut ja ryöstät muilta perheet ja elämän ja raiskaat kaikki väärällä tiedolla, väärällä tiedolla sitten yrität käännyttää kaikki samaan uskoon pelottelemalla ja raiskaamalla toisten mieliä, haistattelet niille jotka sinua ei usko ja uskottelet että näin käy sinä päivänä.

        Disinformaation kertominen tarkoittaa että käännytetään. Niinkuin koko ihmiskunta on nyt ihmisten keksimässä uskonnossa. Et varmaan lukenutkaan mitä kirjoitin tuossa ihmisten keksimästä uskonnosta. Joten pistän tähän jotakin taas siitä.

        Eli ihminen on ollut raiskaaja ja murhaaja iät ja ajat, ihminen on ollut myös itsekäs olento koska planeetallamme on niin vähän vanhoja sieluja. Nuoret sielut raiskaavat toistensa mieliä ja uskottelevat asioita toisilleen. Vanhat sielut ovat sitten niitä jotka yrittävät kaikin parhain mahdollisin keinoin kertoa totuuden ettei samaa kalman kohtaloa tapahdu tälläkin planeetalla.

        Nuoret sielut silti yrittävät käännyttää vanhat sielut nuorten sielujen omaan uskoon. Vanhat sielut eivät nuin vain käänny kuitenkaan toisten uskoon vaan uskovat siihen mitä ovat nähneet. Nuoret sielut raiskaavat toistensa mieliä, mutta vanhat sielut taistelevat nuorien sielujen mielien raiskausta vastaan että nuoret sielut saisivat oikean elämän, eikä pelottelun ja väärän vallan alla olevan elämän.

        Haluatko olla paha vai hyvä??? Kenenkään ei tarvitse kuulua mihinkään tai uskoa mihinkään kunhan on hyvä ihminen. Paha ihminen on se joka pakottaa kääntymään omaan uskoon. Minä vanhana sieluna kerron asioita jotka minä tiedän maailmasta. Yleensä teidänkaltaiset ihmiset vain työntävät jotakin mikä ei oikein ole järkevää tekstiä niin vastaukseksi kommenttina. Jos et osaa vastata niin älä vastaa, kukaan ei pakota sinua vastaamaan, ellet sitten anna muiden ohjata sinua.

        Muista olla hyvä niin pysyt onnellisena. ;) Ei tarvitse kuulua mihinkään kunhan vain on hyvä ja osaa käyttää järkeä asioissa. Ei ole pakko uskoa mihinkään, on vain hyvin tärkeää olla hyvä, koska kukaan ei varmaankaan haluaisi olla paha ellei sitä itse tahtoisi sitten. Hyvä kannattaa olla niin pysyy elämänkäyrät hyvänä. ;)

        Myös asioiden opiskelu ja tutkimenen kannattaa, siis ei ole haitaksi esim. evoluutioasiassakaan, vaikka sitten kuuluu heihin jotka uskovat jo johonkin valmiiseen uskomukseen - sekin on OK, ehkä myös syy miksi elää. Kun otamme huomioon kuinka vähän aikaa nykymaailmassa avointa tutkivaa riippumatonta tiedettä on saanut vapaasti harjoittaa (500-3000 vuotta?), on tällä hetkellä jo tieteellä saavutettu esim. evoluution tutkinnassa tuloksia. Jo muinaiset luonnon uskonnot ovat antaneet moninaisia huikeita luomiskertomuksia miljoonien vuosien takaa ajassa edelleen muuttuen, mutta löytyykö niistä mitään totuutta?. Avointa mieltä ja ehkä satojen sukupolvien mittaista keskeytymätöntä tutkimustyötä tarvitaan, ennenkuin ihmiskunnalla on kokonaisvaltainen käsitys ja ymmärrys evoluutiosta ja tästä ympäröivästä maailmankaikkeudesta. Vai onko silloinkaan - sitä emme voi vielä tietää, uskoa kyllä.


      • että silleen
        One Old Soul Far Far Away kirjoitti:

        ""LUE TARKASTI KOKO TEKSTI""

        Ei minua noin helpolla käännytetä väärän puolelle. Ketään ei voi pakottaa minnekkään, koska elämä on. Elämä on sellaista joka ei ole pakote. Tiedät kuitenkin enemmän kuolemasi jälkeen näistä asioista, koska nähtävästi olet vielä nuori sielu joka ei ymmärrä että pakottaminen on väärin. Jos luulet että joudut kadotukseen jos et johonkin usko, olet aikamoinen tolvana sitten. Ajatteleppa ennen vanhaan, silloin ei ollut mitään uskontokuntia ja ne elivät onnellisina temmeltäen vihreällä nurmella.

        Sitten uskonnon saarnaajat tulivat ja ryöstivät heiltä elämän. He alkoivat pelotella että jos ette usko meidän jumalaan niin joudutte kadotukseen. Nykyään niiden elämä, esim lestadiolaiset ja muut eri uskontolaiset niin heillä näyttää olevan surkea elämä. He eivät saa tanssia, he eivät saa nauttia viihteestä, he eivät saa tehdä oikeastaan mitään hauskaa.

        Jumalaa eikä saatanaa ole, koska sellainen ihminen vain ajattelee joka ajattelee että joku ylivertaisempi kuin itse. Hän itse orjuuttaa itsensä turhuuksilla. Niinkuin sinä teet nyt, yrität käännyttää minua vääryyden puolelle missä ei hyväksyjä toisia. Miksi haluat vihaa ja ryöstää toisilta elämän. Miksi et halua onnellista maailmaa jossa kaikki saisivat elää onnellisina.

        Minun pitää valitettavasti sitten kun kuolen niin tulla ottamaan sinua niskasta kiinni ja sanoa asiat suoraan sitten miten asiat on. Henkimaailmassa tavataan.

        Minä käyn myös vähän kokeilemassa mitä kirkonväki tekee kun tulen sinne sielunmuodossa temmeltämään. :P Semmoista pitää testata. Mutta jos kuolen ennemmin kuin sinä niin yritän löytää sinut sitten, niinkuin minun pitää löytää sinut myös jotenkin kun ollaan kumpikin sielunmuodossa. :P Kannattaa elämä ottaa järkevästi ja onnellisena. Asiat kannattaa ottaa avoimena ja mukavana.

        Jos ajattelet vain että kaikki pitäisi olla samassa uskonnossa niin olet todellakin ilkeä ihminen joka ei välitä toisista. Eli itsekkyys pääsee valtaan esimerkiksi kun sinä esimerkiksi yrität käännyttää minua johonkin pahaan uskontoon. Minä en ole eronnut kirkosta, mutta en kuulu siltikään mihinkään hihhuli lajistoon jossa käännytetään ihmisiä pakolla johonkin. Käännyttäminen on väärin koska se on pakottamista. Käännyttäminen on hirveän paha asia jota kenenkään ei saisi tehdä.

        Esimerkiksi sinä yrität käännyttää joten sinä olet paha ihminen joka ei välitä muiden tiedoista. Välität vain omasta itsestäsi, tunnet itsesi vahvemmaksi kuin muut ja ryöstät muilta perheet ja elämän ja raiskaat kaikki väärällä tiedolla, väärällä tiedolla sitten yrität käännyttää kaikki samaan uskoon pelottelemalla ja raiskaamalla toisten mieliä, haistattelet niille jotka sinua ei usko ja uskottelet että näin käy sinä päivänä.

        Disinformaation kertominen tarkoittaa että käännytetään. Niinkuin koko ihmiskunta on nyt ihmisten keksimässä uskonnossa. Et varmaan lukenutkaan mitä kirjoitin tuossa ihmisten keksimästä uskonnosta. Joten pistän tähän jotakin taas siitä.

        Eli ihminen on ollut raiskaaja ja murhaaja iät ja ajat, ihminen on ollut myös itsekäs olento koska planeetallamme on niin vähän vanhoja sieluja. Nuoret sielut raiskaavat toistensa mieliä ja uskottelevat asioita toisilleen. Vanhat sielut ovat sitten niitä jotka yrittävät kaikin parhain mahdollisin keinoin kertoa totuuden ettei samaa kalman kohtaloa tapahdu tälläkin planeetalla.

        Nuoret sielut silti yrittävät käännyttää vanhat sielut nuorten sielujen omaan uskoon. Vanhat sielut eivät nuin vain käänny kuitenkaan toisten uskoon vaan uskovat siihen mitä ovat nähneet. Nuoret sielut raiskaavat toistensa mieliä, mutta vanhat sielut taistelevat nuorien sielujen mielien raiskausta vastaan että nuoret sielut saisivat oikean elämän, eikä pelottelun ja väärän vallan alla olevan elämän.

        Haluatko olla paha vai hyvä??? Kenenkään ei tarvitse kuulua mihinkään tai uskoa mihinkään kunhan on hyvä ihminen. Paha ihminen on se joka pakottaa kääntymään omaan uskoon. Minä vanhana sieluna kerron asioita jotka minä tiedän maailmasta. Yleensä teidänkaltaiset ihmiset vain työntävät jotakin mikä ei oikein ole järkevää tekstiä niin vastaukseksi kommenttina. Jos et osaa vastata niin älä vastaa, kukaan ei pakota sinua vastaamaan, ellet sitten anna muiden ohjata sinua.

        Muista olla hyvä niin pysyt onnellisena. ;) Ei tarvitse kuulua mihinkään kunhan vain on hyvä ja osaa käyttää järkeä asioissa. Ei ole pakko uskoa mihinkään, on vain hyvin tärkeää olla hyvä, koska kukaan ei varmaankaan haluaisi olla paha ellei sitä itse tahtoisi sitten. Hyvä kannattaa olla niin pysyy elämänkäyrät hyvänä. ;)

        (Apt 9:1-6) Mutta Saulus puuskui yhä uhkaa ja murhaa Herran opetuslapsia vastaan ja meni ylimmäisen papin luo ja pyysi häneltä kirjeitä Damaskon synagoogille, että keitä hän vain löytäisi sen tien vaeltajia, miehiä tai naisia, ne hän saisi tuoda sidottuina Jerusalemiin. Ja kun hän oli matkalla, tapahtui hänen lähestyessään Damaskoa, että yhtäkkiä valo taivaasta leimahti hänen ympärillänsä; ja hän kaatui maahan ja kuuli äänen, joka sanoi hänelle: "Saul, Saul, miksi vainoat minua?" Hän sanoi: "Kuka olet, herra?" Hän vastasi: "Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat. Mutta nouse ja mene kaupunkiin, niin sinulle sanotaan, mitä sinun pitää tekemän."

        Toisessa paikassa Paavali ei ollut enää Saul . Katso uudeksi minä teen kaiken sanoo Jeesus. Tuo sama muuttunut Paavali sanoi juutalaisille ja nyt sinulle :

        Te olette kaikkien lasten vihollisia kun yritätte estää evankeliumin = Ilosanoman julistusta lapsille

        Te vastustatte: : "Saul, Saul, miksi vainoat minua?" Jeesusta


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe