Luin toissapäivänä järisyttävän kirjan amerikkalaisen Don Piper -nimisen pastorin taivasmatkasta. Hän kuoli 18-pyöräisen rekan murskatessa hänen autonsa ja heräsi taivaassa. Kirja on ihmeellistä kerrotavaa siitä, mikä meitä uskovia odottaa rakkaittemme luona kirkkaudessa.
Don Piper kertoo näin:
"Seuraavaksi tiedostin seisovani taivaassa.
Katsellessani ympärilleni ilo alkoi pulppuilla sisälläni. Samalla hetkellä tulin tietoiseksi suuresta väkijoukosta. He seisoivat loistavan, runsaasti koristellun portin edessä. Minulla ei ole aavistustakaan, kuinka kaukana he olivat, sellaisilla asioilla kuin etäisyys ei ollut mitään merkitystä...
Yhä enemmän ja enemmän ihmisiä tuli tapaamaan minua ja kutsui minua nimeltä. Sydämeni oli pakahtua nähdessäni kuinka paljon heitä oli tullut toivottamaan minut tervetuleeksi taivaaseen. En ollut koskaan edes osannut kuvitella kenenkään olevan niin onnellinen kuin he nyt olivat. Heidän kasvonsa säteilivät sellaista tyyneyttä, jota en ollut koskaan maan päällä nähnyt. Kaikki olivat täynnä elämää ja iloa...
Terävöityneiden aistieni vuoksi minusta tuntui, etten ollut koskaan aikaisemmin nähnyt, kuullut, tai tuntenut mitään näin todellista...
Koskaan en edes onnellisimpina hetkinäni tuntenut olevani näin täynnä elämää. Seisoin sanattomana rakkaitteni edessä ja yritin imeä kaiken sisääni. Kerta toisensa jälkeen kuulin, miten iloisia he olivat nähdessään minut ja kuinka innoissaan he olivat saadessaan minut joukkoonsa...
katsellessani heitä minusta tuntui kuin olisin imenyt itseeni heidän rakkauttaan..." Tuo kirja sinun on hankittava. Se on järisyttävää luettavaa. Yksitysikohtainen kuvaus taivaasta!
90 minuuttia taivaassa
41
1412
Vastaukset
- Pentecostal*
kirjan nimi siis "90 minuuttia taivaassa". Kustantaja Kuva ja sana.
- eikö kellosi soi?
uskot tuollaiseen humpuukiin?
Etkö tajua, että sinun naiivisuudellasi joku tekee vain rahaa (jos aiot sen kirjan hankkia)?- Pentecostal*
kirjoittaja on raitis uskova ja kärsii koko elämän mittaisia kipuja vakavista vammoistaan. Kukaan siinä tilassa oleva ei ala huijaamaan, varsinkaan sen tason uskovainen.
Kirja on paljon enemmän, se on intiimi kuvaus, eikä uskonpuolustus tai rahankeruu kirja.
- poijat tekköö rahhoo
Approaching 1,000,000 in sales, 90 Minutes in Heaven has brought hope and encouragement to millions of hurting hearts.
http://www.donpiperministries.com/- Pentecostal*
Raha on oikeissa käsissä hyvä väline.
- to...
arkkitehtuuri ei siis poikkea maallisesta on portteja, saleja, valtaistuimia ja muuta rekvisiittaa.
- Pentecostal*
Taivasta kutsutaan uudeksi Jerusalemiksi ja se on kaupunki nimenomaan Raamatun ilmoituksen mukaan. Jos luet tuon kirjan, et ole ennallaan sen luettuasi. Olen siitä varma.
- to...
Pentecostal* kirjoitti:
Taivasta kutsutaan uudeksi Jerusalemiksi ja se on kaupunki nimenomaan Raamatun ilmoituksen mukaan. Jos luet tuon kirjan, et ole ennallaan sen luettuasi. Olen siitä varma.
lukee tuon tasoisia kirjoja, niissä välillä seikkaillaan kummituslinnoissa, välillä autioilla saarilla, milloin missäkin. Minä olen aikaa sitten kasvanut ulos moisesta. Ei vaan enää säväytä. Sorry.
- onko sinulla
to... kirjoitti:
lukee tuon tasoisia kirjoja, niissä välillä seikkaillaan kummituslinnoissa, välillä autioilla saarilla, milloin missäkin. Minä olen aikaa sitten kasvanut ulos moisesta. Ei vaan enää säväytä. Sorry.
kaikki kotona. Haloo!
- Pentecostal*
to... kirjoitti:
Aloituksessa on vain muutama pala kirjasta. Suurimmalta osalta se on aivan erityyppistä tekstiä ja vaikuttava sairaskertomus vakavasti loukkaantuneesta miehestä.
- Pentecostal*
onko sinulla kirjoitti:
kaikki kotona. Haloo!
...
käy lainaamassa "Liisan seikkailut ihmemaassa", säästyy rahaa jo takuulla saa enemmän sydämen sivistystä.
- Pentecostal*
tavalla, vaikka ei edes tiedä millainen se on.
Penten mainitsema kirja on kyllä samaa luokkaa kuin sinun mainitsemasi 'Liisa ihmemaassa'. Toinen on tehty mentaalitripissä, toinen oopiumin vaikutuksen alaisena. Kummassakaan ei ole sydämen sivistystä. Ei edes Lewis Carrollin kirjassa.
- utelias
olisi hyvä jos löytyisi jotain uskoon sisältyvää raamattuun pitäytyvää ei ilo ja hyvät fiilikset ole taivasta sitä löytyy jopa olympiastadionilla.
Etsi tarkkoja todisteita taivaasta.- Pentecostal*
Kannattaa lukea kirja ja kritisoida sitten. Se on vaikuttavimpia kitrjoja, mitä olen koskaan lukenut.
kirja, koska on ihmisiä, jotka ovat tulleet uskoon sen luettuuaan. Kuumaa kamaa,siis :)
- Pentecostal*
Laitoin aloituksen kirjasta juuri siksi, että joku saattaa hankkia kirjan ja tulla uskoon sen luettuaan.
Pentecostal* kirjoitti:
Laitoin aloituksen kirjasta juuri siksi, että joku saattaa hankkia kirjan ja tulla uskoon sen luettuaan.
tutkimaan myös Raamatun kirjoituksia. Itse koin kirjan lohduttavana isäni äkkikuoleman jälkeen. Paras lohdutus tulee aina Herralta. Hän voi käyttää jotain kirjaakin työnsä välineenä, vaikka pysymmekin Kristus kalliolla eli hänen sanassaan.
- siellä luvattuja
neitsyitä arabeille?
- Pentecostal*
muslimien paratiisi. Muslimit joutuvat kaikki helvettiin ja heidän kuvitelmasna ovat satua kaikki.
- *jukka.finland
Jumala luo kerran uudet taivaat ja uuden maan, jossa vanhurskaus asuu. Sinne arvolliseksi havaitut ovat ruumiillisessa olotilassa, mutta kuolleitten ylösnousemusta ei vielä ole tapahtunut ja siksi "heidän kasvonsa eivät voineet säteillä".
Nämä näyt ja käynnit taivaassa ovat sellaisia, joista Raamattu ei meille kerro. Paavali tosin temmattiin paratiisiin, mutta mitä hän siellä kuuli ja mahdollisesti näki, sitä ei hänen ollut lupa puhua. Taivaassa Paavali ei voinut käydä, koska sitä ei ole vielä valmistettu (eikä hän sanonutkaan käyneensä).
Ei yli sen, mitä ilmoitettu ja kirjoitettu on. Lukemasi kirja ei voi olla yksityiskohtainen kuvaus taivaasta sen enempää, kuin jotkut kirjat pyrkivät olemaan yksityiskohtainen kuvaus kadotuksesta.
Taivaasta ja kadotuksesta on ilmestystietoutta mm. Jesajassa ja Ilmestyskirjassa, mutta ne ovat todellisuutta vasta sitten, kun Jumala ne luo. Tänään kukaan ei ole kummassakaan.- Pentecostal*
voisi näyttää taivaan uskovalle? Hanki tuo aloituksessa mainitsemani kirja, niin silmäsi avautuvat. Se kirja on dynamiittia. Se on tälläkin hetkellä muyynnissä Kristillisessä kirjakaupassa...
Pentecostal* kirjoitti:
voisi näyttää taivaan uskovalle? Hanki tuo aloituksessa mainitsemani kirja, niin silmäsi avautuvat. Se kirja on dynamiittia. Se on tälläkin hetkellä muyynnissä Kristillisessä kirjakaupassa...
En hanki. Minulle riittää Kirjoitusten taivas.
- Pentecostal*
jukka.finland kirjoitti:
En hanki. Minulle riittää Kirjoitusten taivas.
mutta ei kai missään kielletä lukemasta Jumalan suurista teoista? Tee toki niinkuin haluat, eivätkä nämä asiat ole oleellisinta uskossamme.
Pentecostal* kirjoitti:
mutta ei kai missään kielletä lukemasta Jumalan suurista teoista? Tee toki niinkuin haluat, eivätkä nämä asiat ole oleellisinta uskossamme.
En sanonutkaan vastaväitettä siitä. Sanoin, että ei saa todistaa pidemmälle kuin Jumalan Sana ilmoittaa.
Meidän tulee pitäytyä Jumalan Sanan ilmoitukseen.- --Luulevainen--
jukka.finland kirjoitti:
En sanonutkaan vastaväitettä siitä. Sanoin, että ei saa todistaa pidemmälle kuin Jumalan Sana ilmoittaa.
Meidän tulee pitäytyä Jumalan Sanan ilmoitukseen.Taidat saada piiskaa itseltä j.f:ltä. Kestätkö?
- Pentecostal*
jukka.finland kirjoitti:
Meidän tulee pitäytyä Jumalan Sanan ilmoitukseen.viimeisinä aikoina... Mitäs siitä ajattelet?
Pentecostal* kirjoitti:
viimeisinä aikoina... Mitäs siitä ajattelet?
Tunnen Danielin kirjan. Pidetään kuitenkin kiinni siitä, mitä Raamatussa on kirjoitettu. Ihmiset eksyvät juuri siksi, että luopuvat Jumalan Sanasta.
Tapaamisemme päivä lähestyy. Herran Jeesuksen armo olkoon henkesi kanssa.
- tosissasi?
Jos olet, niin voi herran pieksut! Olet vielä naivimpi, mitä olen kuvitellut.
Mahtavaaaa, upeeeta. Vihdoin kuvaus taivaan iloista.
Taivaan olemassaolo on TODISTETTU.- Pentecostal*
lukenut kirjan. Suuntasin aloituksen ennen kaikkea uskovaisille, joille minun ei tarvitse todistella mitään. En siis ole todistelemassa mitään, ymmärrätkö?
Pentecostal* kirjoitti:
lukenut kirjan. Suuntasin aloituksen ennen kaikkea uskovaisille, joille minun ei tarvitse todistella mitään. En siis ole todistelemassa mitään, ymmärrätkö?
Maltti on valttia. Sanoiko Jeesus edes vihollisilleen: "Älä auo päätäsi!"
Pysytään nyt levollisesti ja rauhallisesti Raamatun Kirjoitukissa ja Pyhän Hengen opetuksessa. Tämä oli nuhde.- Pentecostal*
jukka.finland kirjoitti:
Pysytään nyt levollisesti ja rauhallisesti Raamatun Kirjoitukissa ja Pyhän Hengen opetuksessa. Tämä oli nuhde.suuttunut lihallisesti kenellekään. Inhimillinen olen, enkä mahda sille aina mitään...
- to...
jukka.finland kirjoitti:
Pysytään nyt levollisesti ja rauhallisesti Raamatun Kirjoitukissa ja Pyhän Hengen opetuksessa. Tämä oli nuhde.haukkunut vastustajiaan kyykäärmeen sikiöiksi tuominnut ikuiseen kadotukseen?
Pentecostal* kirjoitti:
suuttunut lihallisesti kenellekään. Inhimillinen olen, enkä mahda sille aina mitään...
Ole inhimillinen, mutta käyttäydy kunnolla. Tee neuvon mukaan ettei Isältä tule raippoja.
- referaatin
Pentecostal* kirjoitti:
siitä. Enempää ei tarvitse. Nauroin katketakseni.
Sitäpaitsi, edes uskonveljesi eivät usko sitä.
- todé
Rakkaamme ei voi odota meitä taivaan kirkkaudessa, kun sitä Uutta Taivasta ei vielä ole luotukaan, eikä mr. Piper ole siten siellä ollut ollenkaan.
- Pentecostal*
Mitä ihmettä höpsit? Mihin me menemme karitsan häihin? Kirja perustelee hyvin raamatullisesti kaiken. En ymmärrä näkemystäsi.
- todé
Pentecostal* kirjoitti:
Mitä ihmettä höpsit? Mihin me menemme karitsan häihin? Kirja perustelee hyvin raamatullisesti kaiken. En ymmärrä näkemystäsi.
uudessa Jerusalemissa, josta Johanneskin näki vain ilmestyksen. Ei hänkään sinne voinut mennä katsastelemaan paikkoja etukäteen.
Ilmestyskirja kertoo Uudesta taivaasta ja uudesta maasta, jotka ovat tehdyt "morsiamelle", seurakunnalle: uskoville kautta aikain, yli kirkkokuntarajojen, yli kansallisuusrajojen, niille, "jotka ovat valkaisseet vaattensa Karitsan veressä".
Pietarillekin oli annettu jotain valoa asiasta: "mutta nykyiset taivaat ja maat ovat tulelle tallennettuja, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään"..."Mutta Hänen lupauksensa mukaan me odotamme uusia taivaita ja uutta maata, jossa vanhurskaus asuu." 2. Piet. 3:7,13
Jos kyseinen mies oli jotain nähnyt, niin hän oli nähnyt näkyjä, ilmestyksiä tulevasta. Niihinkin pitää suhtautua hyvin, hyvin suu-rel-la va-rauk-sel-la. Katsos, kun bisnes IS bisnes.
Samaa sarjaa kuin tämän afrikkalaisen hra. Sifonin tai minkä N'difonin taivaskokemukset. Tai legendat aasialaisesta buddhalaismunkista, joka kävi taivaassa. Ei yli sen, mitä kirjoitettu on. Älä usko houruun. Jo kirjan kustantajan nimi ilmaisee, miten siihen pitää suhtautua... Tunnetko muuten samasta aihepiiristä vanhaa kirjaa nimeltä 'Kuin väkevä tuulispää'?
Veljeni skalpin alla liikkuu samanlaisia ajatuksia kuin omankin skalppini alla (sanontani johtuu siitä, että eräät nuorista kutsuvat minua Yön Kotkaksi ja jopa oikeus myöhästyessäni istunnosta oli kysellyt, missä se "Yön Kotka" viipyy).
Kirjoihin katsomatta menemme harhaan ellemme tunne Raamattua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.172454Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162061839Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021491Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu571417Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno491406Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1931248- 941160
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.1511045Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks14961Kaupunginjohtaja ja kehitysjohtaja erotettava !
Mokia tulee mokien perään. Nyt viimeksi tämä valtavaa mainehaittaa aiheuttanut päätös häätää Mikkeliläiset asukkaat pako134840