Ajattelin sijoittaa hyvään lumiharjaan & lasin raaputus yhdistelmään. Kaupoissa on myynnissä pelkästään muovista tehtyjä harjaksia, jotka kovettuvat kivikoviksi yleensä ensimmäisen talven jälkeen.....
Jos jollakulla olis vinkkiä mistä voisin pk-seudulta ostaa luonnonharjaksista tehdyn lumiharjan, olisin kiitollinen ?
Hyvä lumiharja
7
2836
Vastaukset
- eikä tuu
tee ite. onko niin huono maali et raappiintuu. vai oliskos ollut vain likainen auto, ei siinä harjaksen laatu paljon auta.
- Hyvä vinkki
Kun ostat uuden lumiharjan, riko harjasten päät ennen käyttönottoa hankaamalla harjaa muutamia kertoja vaikkapa kiveen tai muuhun karheaan ja kovaan materiaaliin. Kun harjasteen päät eivät ole enää teräviä, ei hiusnaarmujakaan tule niin herkästi. Tietysti sen harjan ja auton puhtaanapito on kaiken a ja o.
- kokeilemistani
Itse käytän sellaista ihan tavallista katuharjaa. Harjakset ovat kovia ja naarmuttavat maalipintaa, mutta minua se ei haittaa. Harja on kuitenkin pitkän vartensa takia helppokäyttöinen ja on muuten tehokaskin, lähtee liki puolimetrinen lumipeite muutamalla hutaisulla.
Jääkraappana on sitten sellainen muovinen tynkä jossa on metalliterä. Se ei kuitenkaan naarmuta tuulilasia jos sen pitää puhtaana, likainen lasi naarmuuntuu ihan millä vain kraapalla. - Anonyymi
kokeilemistani kirjoitti:
Itse käytän sellaista ihan tavallista katuharjaa. Harjakset ovat kovia ja naarmuttavat maalipintaa, mutta minua se ei haittaa. Harja on kuitenkin pitkän vartensa takia helppokäyttöinen ja on muuten tehokaskin, lähtee liki puolimetrinen lumipeite muutamalla hutaisulla.
Jääkraappana on sitten sellainen muovinen tynkä jossa on metalliterä. Se ei kuitenkaan naarmuta tuulilasia jos sen pitää puhtaana, likainen lasi naarmuuntuu ihan millä vain kraapalla.Joku roti sentään.
- Anonyymi
Hyvän lumiharjan löytäminen hankalaa, ketä on autoharjan mukaan myyty, mikä auto lähtee.
Myynti auto, lumiharja kenen puhelin myyntiä on.- Anonyymi
Vuoden 2007 harjajuttu ja sinä kirjoitat jotain mikä muistuttaa suomen kieltä, mutta mitään tolkkua ei siitä saa.
- Anonyymi
Itse suosin Bilteman lumiharjoja.
Pidemmällä versiolla (37-421) ulottuu hyvin esim. auton katon puhdistamiseksi lumesta, mutta yleiskäyttöön sopii paremmin se lyhyempi (37-437).
Vieläkin lyhempää mallia löytyy (37-435) mutta itse en ottaisi ihan noin lyhyttä !
Keinokuituharjakset on tosin kaikissa 3ssa mallissa.
Jos tuo "luonnonharjakset" on vaatimus, sitten joudut etsimään harjasi jostain muualta.
Tokmanni? Saiturinpörssi? Halpahalli? Puuilo? Motonet? Raja-Market?
Tuo Halpahalli tosin omaa myymälöitä aika vähän, esim PK -seudulla ei yhtään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.5224368Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek183481Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2842302Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4762179Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.861486- 1571373
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1021301Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel641281- 651204
- 841134