Kun juon alkoholia niin sykkeeni nousee jopa 100:n levossa. Krapulassa aamulla sama juttu.
Selvinpäin minulla on levossa 60.
Onko muilla samanlaista ja onko tämä normaalia?
Alkoholi ja nopea pulssi
10
3288
Vastaukset
- ei normaalia!
kertoo kyllä jostakin epätasapainosta. Krapulassa pulssi voi kyllä kohota jonkin verran normaalistikin.
- juttu!!!
Mä olen ajatellut että mitähän se oikein on ja tuumannut että normaalia varmaan... ei tarvitse edes montaa juoda kun aamulla on se kamala krapula ja tykytys!! Mitähän lie...
- ...
rytmihäiriöitä terveeseenkin sydämeen!
- miemiemami
... kirjoitti:
rytmihäiriöitä terveeseenkin sydämeen!
mä oon miettiny ihan samaa mut en oo koskaa muistanu kysellä mistää.. mul ei lyö sillon lujaa ku juon parhaillaan mut aamulla.. ihan kauhee pulssi.. se tykytys kestää koko päivän.. oon joskus kattonu mittarilla ni joku 120 lyöntii minuutissa.. ihanaa etten oo ainoo.. eikai se oo vaarallist.. joillekki vaa tulee :D
- joku123321
mun ei tarvi juoda ku pari kaljaa ni pulssi voi olla jopa 128 lyöntii minuutis.. :D mut tuskin se nyt ihan terveellistäkää on.
- V oi vinetto!!
Kaikkein typerin vastaus aloittajan kysymykseen on se että älä juo. Vaikuttaa siltä, että yksi viisas kysyy ja kymmenen hullua veisaa virttä.
Pieni alkoholimäärä päivässä on terveellistä. - näin on
Kunto kohoaa kun sydän saa reeniä. Nykänen ja Myllyläkin sen tietää!
- Anonyymi
Mulla tulee ykkösoluesta pulssiksi jo 167, normaalisti 34
- Anonyymi
Alkoholi kohottaa sykettä, nostaa verenpainetta ja voi laukaista rytmihäiriöitä. Lyhyellä aikavälillä tämä voi ilmetä tykytyksenä ja "muljahtelun" tunteena, kun taas pitkäaikainen käyttö lisää vakavampien sydänongelmien, kuten sydämen vajaatoiminnan, sydänkohtausten ja aivohalvausten riskiä. Myös krapula voi nostaa sykettä ja pahentaa rytmihäiriöitä.
- Anonyymi
Ei se varmaan mitään epänormaalia oo ja kannattaakin ottaa heti krapula-aamuna muuttavat terävät niin eiköhän se siitä tasaannu ja jos ei rauhoitu niin sitä ei tuu pienessä kännissä niin funtsattuakaan, vaik jo vetelis viimeisiään, iloisin mielin siis vain hautaan, saappaat jalassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden1324365Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi
Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja403291Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12443KÄVELYTREFFIT ?
Mikä on tuo konsepti. Ei kävely ole mitkään treffit. Se on hengailua, ilman mitään panostamista toiseen, go with the flo2281584Ei me olla sielunkumppaneita
jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v231543Mies pelkää mahdollista raskautta
Millaisia ajatuksia seuraava herättää teissä? Olemme tunteneet miehen kanssa vuosikausia, seurustelleetkin jo pitkään j2171145- 711083
Kiikkustuoli
Sunnuntai aamun hiljaisuutta ja rauhaisaa oloa. Aloitan taas uuden alustan, jospa edellisessä asiat tulee pohdittu ja sa1581079Hevosmies kylän kunnioitettu herra
Hei, eikö olis aika pistää "nuoriso" kuriin? Tiedämme miten teidän "yhteisö" toimii sekä kylän vanhin herra, olet poruka231063En elä täällä vaan oikeassa elämässä
Jos ihmissuhde kaatuu siihen, mitä täällä palstalla kuvitellaan ja väännetään, silloin ongelma ei ole minussa vaan luott127812