Alkoholi ja nopea pulssi

Onko muilla samanlaista?

Kun juon alkoholia niin sykkeeni nousee jopa 100:n levossa. Krapulassa aamulla sama juttu.
Selvinpäin minulla on levossa 60.
Onko muilla samanlaista ja onko tämä normaalia?

10

3371

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei normaalia!

kertoo kyllä jostakin epätasapainosta. Krapulassa pulssi voi kyllä kohota jonkin verran normaalistikin.

• juttu!!!

Mä olen ajatellut että mitähän se oikein on ja tuumannut että normaalia varmaan... ei tarvitse edes montaa juoda kun aamulla on se kamala krapula ja tykytys!! Mitähän lie...

• ...

rytmihäiriöitä terveeseenkin sydämeen!

• miemiemami
        ... kirjoitti:

rytmihäiriöitä terveeseenkin sydämeen!

mä oon miettiny ihan samaa mut en oo koskaa muistanu kysellä mistää.. mul ei lyö sillon lujaa ku juon parhaillaan mut aamulla.. ihan kauhee pulssi.. se tykytys kestää koko päivän.. oon joskus kattonu mittarilla ni joku 120 lyöntii minuutissa.. ihanaa etten oo ainoo.. eikai se oo vaarallist.. joillekki vaa tulee :D

• joku123321

mun ei tarvi juoda ku pari kaljaa ni pulssi voi olla jopa 128 lyöntii minuutis.. :D mut tuskin se nyt ihan terveellistäkää on.

• V oi vinetto!!

Kaikkein typerin vastaus aloittajan kysymykseen on se että älä juo. Vaikuttaa siltä, että yksi viisas kysyy ja kymmenen hullua veisaa virttä.
      Pieni alkoholimäärä päivässä on terveellistä.

• näin on

Kunto kohoaa kun sydän saa reeniä. Nykänen ja Myllyläkin sen tietää!

• Anonyymi

Mulla tulee ykkösoluesta pulssiksi jo 167, normaalisti 34

• Anonyymi

Alkoholi kohottaa sykettä, nostaa verenpainetta ja voi laukaista rytmihäiriöitä. Lyhyellä aikavälillä tämä voi ilmetä tykytyksenä ja "muljahtelun" tunteena, kun taas pitkäaikainen käyttö lisää vakavampien sydänongelmien, kuten sydämen vajaatoiminnan, sydänkohtausten ja aivohalvausten riskiä. Myös krapula voi nostaa sykettä ja pahentaa rytmihäiriöitä.

• Anonyymi

Ei se varmaan mitään epänormaalia oo ja kannattaakin ottaa heti krapula-aamuna muuttavat terävät niin eiköhän se siitä tasaannu ja jos ei rauhoitu niin sitä ei tuu pienessä kännissä niin funtsattuakaan, vaik jo vetelis viimeisiään, iloisin mielin siis vain hautaan, saappaat jalassa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      156
      10146
    2. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      173
      6381
    3. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      185
      6307
    4. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      34
      5871
    5. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      61
      4792
    6. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      8
      4565
    7. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      5
      3830
    8. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      89
      3559
    9. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      78
      3519
    10. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      10
      3061
    Aihe