Miten tavallisen näköinen nainen saisi

kiinnostusta osakseen ?

Tässä olisi siis ongelma. Eli mitenkäs tällainen tavallisemman näköinen nainen, jonka kasvot ja vartalo eivät ole aivan täydellisiä, voisi saada jonkun miehen kiinnostumaan itsestään?

Kaitpa se on pääteltävä, että ulkonäössäni on jotain todella kammottavaa; minun kanssani kukaan mies ei esimerkiksi yritä edes flirttailla saati sitten, että koittaisi tulla tutustumaan.

Ja mitä omien alotteiden tekemiseen tulee, niin olen aivan varma siitä, että jos koittaisin aloitteen tehdä, niin mies joko pakenisi kauhun vallassa taikka pahempana vaihtoehtona nolaisi minut julkisesti.

Joskus oikein ihmettelen, että millainen nainen miehille oikein kelpaa. Kaunista naista ei uskalleta lähestyä, rumaa ei haluta, ja tavallisen näköistä ei edes huomata.

30

9719

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syönyt

" minun kanssani kukaan mies ei esimerkiksi yritä edes flirttailla saati sitten, että koittaisi tulla tutustumaan."

Johtuu pelkästään siitä,että et hymyile.

• tavallisen.tavallinen.mies

Eli se on se noidankehä kun pään sisällä pyörii, että musta ei ole mihinkään niin se sitten näkyy naamasta ja hapan naama tekee tosiksi ne huonon itsetunnon sanelemat ennakkokäsitykset.

Lakkaa tuijottamasta omaan napaasi ja lakkaa etsimästä miestä. Sen sijaan keskity miettimään asioita, joista voit elämässäsi iloita ja nauttia. Antaudu niille täydellä sydämellä. Voipa käydä niin, että iloinen ja pirteä naamasi vetää jonkun uroksen puoleensa.

• ap.

Mutta kieltämättä on myönnettävä, että en hymyile kovin paljoa. Minun hymyni kun valitettavasti näyttää turhan helposti lähinnä typerältä virneeltä, ei mitenkään kauniilta ja hienostuneelta ilmeeltä.

• Kainokauko
        ap. kirjoitti:

Mutta kieltämättä on myönnettävä, että en hymyile kovin paljoa. Minun hymyni kun valitettavasti näyttää turhan helposti lähinnä typerältä virneeltä, ei mitenkään kauniilta ja hienostuneelta ilmeeltä.

voit ihan hyvin " opetella" hymyilemistä kotona peilin edessä, monenlaista ihminen voi opetella, jos ei kaikki suju luonnostaan, samaten vartalon liikkeitä ja kokeilla erillaisia asuja, mitkä sopisi yhteen ja saisi kivan kokonaisuuden. Löytämällä ja harjoittelemalla saat ihmeitä aikaan, usko vaan.

• eräs mies
        ap. kirjoitti:

Jokaisen luonnollinen hymy on kaunis. Typerä virne...Höpö höpö! Sillä hetkellä kun Tunnet vastaasi kävelevän miehen säteilevän mielestäsi jotenkin positiivisesti, kasvoillesi leviää niin kaunis luonnollinen hymy, että tuo vastaantulijakin sen huomaa.

Itsekin tunnen, etten edes osaa hymyillä. Vaikka kaikki elämän perusasiat ovatkin kunnossa jopa mielenkiintoista harrastusta myöten. Asunto, työ, terveys. On. Muutama ihminen vuosien mittaan on sitten saanut minuun sellaisen virran päälle, että olen ollut kuin uudelleen syntynyt. Sitä positiivista värinää kaipaan minäkin.

Pitäisiköhän meidän kahden kokeilla kävellä toisiamme vastaan...

• Nimetön

"Ja mitä omien alotteiden tekemiseen tulee, niin olen aivan varma siitä, että jos koittaisin aloitteen tehdä, niin mies joko pakenisi kauhun vallassa taikka pahempana vaihtoehtona nolaisi minut julkisesti."

Ja sinäkö et?

Yritäppä päästä niiden muidenkin saappaisiin. Jos itse pystyt ajattelemaan noin, niin voit olla satavarma, että samalla asenteella sinuakin töllötetään. Vai oletatko heti, että se iskijä olisi sinulle mieleinen? Mitä tekisit, jos hän ei olisi?

Kyllä se on niin, että odottaessa saakin odottaa pitkään ja pelätessä ei saavuta mitään.

• ap.

Uskallan kyllä väittää, että tarvittaessa pystyn pääsemään eroon ei-toivotusta seuraanpyrkijästä huomattavasti kohteliaammilla ja fiksuimmillakin tavoilla.

Kyllä minä nyt sentään jotain käytöstapoja hallitsen.

• Nimetön.
        ap. kirjoitti:

Uskallan kyllä väittää, että tarvittaessa pystyn pääsemään eroon ei-toivotusta seuraanpyrkijästä huomattavasti kohteliaammilla ja fiksuimmillakin tavoilla.

Kyllä minä nyt sentään jotain käytöstapoja hallitsen.

Mutta miehet eivät hallitse mitään käytöstapoja? :D

Eiköhän se syy siinä sitten ponkaissut pintaan. Tuolla asenteella kun jatkat, niin voit olla varma, etteivät miehet välitä kyynisen ja ihmisvihaisen piipittäjän seurasta. :p

Juu, tämä keskustelunavaus voidaankin laskea kaikessa hiljaisuudessa provokastiin ja jättää sinne lepäämään. :)

• ap.
        Nimetön. kirjoitti:

Mutta miehet eivät hallitse mitään käytöstapoja? :D

Eiköhän se syy siinä sitten ponkaissut pintaan. Tuolla asenteella kun jatkat, niin voit olla varma, etteivät miehet välitä kyynisen ja ihmisvihaisen piipittäjän seurasta. :p

Juu, tämä keskustelunavaus voidaankin laskea kaikessa hiljaisuudessa provokastiin ja jättää sinne lepäämään. :)

Missä kohdassa viestiäni tarkalleen ottaen väitin, etteivät miehet osaisi käyttäytyä ?

Vastasin vain edeltävään viestiin, jossa mielestäni vihjailtiin, että minä käyttäytyisin inhottavasti muita ihmisiä kohtaan

• Nimetön..
        ap. kirjoitti:

Missä kohdassa viestiäni tarkalleen ottaen väitin, etteivät miehet osaisi käyttäytyä ?

Vastasin vain edeltävään viestiin, jossa mielestäni vihjailtiin, että minä käyttäytyisin inhottavasti muita ihmisiä kohtaan

"Uskallan kyllä väittää, että tarvittaessa pystyn pääsemään eroon ei-toivotusta seuraanpyrkijästä huomattavasti kohteliaammilla ja fiksuimmillakin tavoilla.

Kyllä minä nyt sentään jotain käytöstapoja hallitsen."

Kai sinä komparatiivin tunnistat, kun sitä käytätkin? Sanoppa sitten suoraan, mihin edes yrität vertailla omaa käytöstäsi? Ei, ethän sentään jo aiemmin osoittamiisi kuvitelmiin miesten käytöksestä? Vai onko jotain muuta vertailukohtaa edes annettu? :)

Ei millään pahalla, mutta kyllä minusta tuossa jo alkaa paistaa läpi piiloasenteesi. Oletat miesten käyttäytyvän sinua kohtaan tylysti, mutta olisihan sinulla sentään käytöstapoja, joten miksi he eivät tule sinulle keskustelemaan... ;p

• ja muutenkni
        Nimetön.. kirjoitti:

"Uskallan kyllä väittää, että tarvittaessa pystyn pääsemään eroon ei-toivotusta seuraanpyrkijästä huomattavasti kohteliaammilla ja fiksuimmillakin tavoilla.

Kyllä minä nyt sentään jotain käytöstapoja hallitsen."

Kai sinä komparatiivin tunnistat, kun sitä käytätkin? Sanoppa sitten suoraan, mihin edes yrität vertailla omaa käytöstäsi? Ei, ethän sentään jo aiemmin osoittamiisi kuvitelmiin miesten käytöksestä? Vai onko jotain muuta vertailukohtaa edes annettu? :)

Ei millään pahalla, mutta kyllä minusta tuossa jo alkaa paistaa läpi piiloasenteesi. Oletat miesten käyttäytyvän sinua kohtaan tylysti, mutta olisihan sinulla sentään käytöstapoja, joten miksi he eivät tule sinulle keskustelemaan... ;p

komparatiivin käyttö verrattuna siihen tilanteeseen, missä sitä verrattiin. Vihjailtiin, että aloittaja on epäkohtelias, jolloin hän vastasi, ja vertasi tämän vihjauksen perusteella.

Musta näissä vastauksissa on ollut tosi inhottava sävy.

• Nimetön...
        ja muutenkni kirjoitti:

komparatiivin käyttö verrattuna siihen tilanteeseen, missä sitä verrattiin. Vihjailtiin, että aloittaja on epäkohtelias, jolloin hän vastasi, ja vertasi tämän vihjauksen perusteella.

Musta näissä vastauksissa on ollut tosi inhottava sävy.

Mitäpä jos osoittaisit tuon minun vihjaukseni, että aloittaja on epäkohtelias. Jos sinusta vihjaus on se, että tiedustelen toimiiko aloittaja, kuten olettaa toisten käyttäytyvän, niin eikö hän nimenomaan ole silloin itse jo väittänyt muiden käyttäytyvän huonosti, jotta pääsisitte tuohon tulkintaan? Missä on tämä minun aloittama vihjailuni kysyn vain?

Eikö ajatusmallini siis pelaa myös jatkon kannalta? Aloittaja pitää omaa toimintaansa parempana kuin niiden, joista itse puhuu. Missä kohtaa olen siis tehnyt oletuksia muun kuin ap:n tarjoamien mielipiteiden pohjalta? Kannattaisi ajatella, mistä nuo ajatusriihesi lähtevät liikkeelle, tai olisi kiva nähdä edes eriävää tulkintaa pelkän mutuilun sijaan.

Inhottava sävy? Huh huijaa, se ei ole ollut sen inhottavampi, kuin millä kukin voi ap:n viestit tulkita. Henk.kohtaisesti tämä edelleen vaikuttaa puhtoiselta provolta, enkä ihmettelisi, jos aloittajalle tuli tarve päästä vähän huilimaan uusien nimimerkkien taaksen. ;)

• jokuuuu
        Nimetön... kirjoitti:

Mitäpä jos osoittaisit tuon minun vihjaukseni, että aloittaja on epäkohtelias. Jos sinusta vihjaus on se, että tiedustelen toimiiko aloittaja, kuten olettaa toisten käyttäytyvän, niin eikö hän nimenomaan ole silloin itse jo väittänyt muiden käyttäytyvän huonosti, jotta pääsisitte tuohon tulkintaan? Missä on tämä minun aloittama vihjailuni kysyn vain?

Eikö ajatusmallini siis pelaa myös jatkon kannalta? Aloittaja pitää omaa toimintaansa parempana kuin niiden, joista itse puhuu. Missä kohtaa olen siis tehnyt oletuksia muun kuin ap:n tarjoamien mielipiteiden pohjalta? Kannattaisi ajatella, mistä nuo ajatusriihesi lähtevät liikkeelle, tai olisi kiva nähdä edes eriävää tulkintaa pelkän mutuilun sijaan.

Inhottava sävy? Huh huijaa, se ei ole ollut sen inhottavampi, kuin millä kukin voi ap:n viestit tulkita. Henk.kohtaisesti tämä edelleen vaikuttaa puhtoiselta provolta, enkä ihmettelisi, jos aloittajalle tuli tarve päästä vähän huilimaan uusien nimimerkkien taaksen. ;)

Olet oikeassa, olet älykäs, olet menestyvä ja 'ja muutenkni' on hakoteillä vastauksissaan ja elämässään.

• kokeillut

harrastaa vaikka 2-3 kk:n ajan peri kertaa viikossa tehokasta liikuntaa. Paitsi että kroppasi muuttuu kivemmaksi, niin myuös itsetuntosi nousee ja sisältä lähtevä hyvä olo ja positiivisuus vetää aina flirttaajia puoleensa.

• ed.

Et vastannut tähän, joten haluan vielä vähän tarkentaa. En ehdottanut liikuntaa siksi, että epäilisin sinua epäviehättäväksi tai että mielestäni muulla ei olisi väliä, vaan siksi, että olen itse kokenut nuo positiiviset vaikutukset pälle kolmikymppisenä aloittaessani. Ja yllätyin että minäkin tosiaan pystyn siihen ja että se tekee niin hyvää sekä fyysisesti että henkisesti.

Ei kannata jäädä junnaamaan siihen ajatukseen, että enhän minä kuitenkaan saa itsestäni ihannevartaloista, tai että sehän olisi vain keinotekoista pinnalla kikkailua. Koska asiahan on oikeasti niin, että ne pienetkin saavutukset vaikuttavat ennen kaikkea juuri siihen, miten viihdyt oman kehosi kanssa ja antavat sinulle itseluottamusta ja uskallusta kohdata vastakkainen sukupuoli.

• sulo_vilen
        ed. kirjoitti:

Et vastannut tähän, joten haluan vielä vähän tarkentaa. En ehdottanut liikuntaa siksi, että epäilisin sinua epäviehättäväksi tai että mielestäni muulla ei olisi väliä, vaan siksi, että olen itse kokenut nuo positiiviset vaikutukset pälle kolmikymppisenä aloittaessani. Ja yllätyin että minäkin tosiaan pystyn siihen ja että se tekee niin hyvää sekä fyysisesti että henkisesti.

Ei kannata jäädä junnaamaan siihen ajatukseen, että enhän minä kuitenkaan saa itsestäni ihannevartaloista, tai että sehän olisi vain keinotekoista pinnalla kikkailua. Koska asiahan on oikeasti niin, että ne pienetkin saavutukset vaikuttavat ennen kaikkea juuri siihen, miten viihdyt oman kehosi kanssa ja antavat sinulle itseluottamusta ja uskallusta kohdata vastakkainen sukupuoli.

ethän sä usko tohon soopaan itsekkään...

• ed.
        sulo_vilen kirjoitti:

ethän sä usko tohon soopaan itsekkään...

Juuri sain kutsuttua treffeille sen verran tasokkaan vastakkaisen sukupuolen edustajan, että aiemmin olisi taatusti jäänyt kutsumatta.

• asiasta vakuuttunut
        ed. kirjoitti:

Juuri sain kutsuttua treffeille sen verran tasokkaan vastakkaisen sukupuolen edustajan, että aiemmin olisi taatusti jäänyt kutsumatta.

Kyllä ed. puhuu asiaa. Oman olemuksensa parantaminen tuo itsetuntoa lisää mikä heijastuu tietynlaisena varmuutena vaan ei kuitenkaan ylimielisyytenä. Sitä paitsi itsestään välittäminen on useimmiten myönteinen viesti vastakkaiselle sukupuolelle.

• yks äijä

Kyllä Sinun kasvot ja vartalo ovat sitten hyvin kaukana tavallisesta, jos miehet kauhun vallassa pakenisivat Sinun aloitteen jälkeen! Säälin ennen kaikkea miehiä, jotka Sinut ovat nolanneet, itsetuntosi muuttaneet itseinhoksi?

Nuoret katsovat naamaa ja kurveja kuin naisessa muuta ei olisi. Todellista ihmissuhdetta etsivä pitää keskeisenä ihmisen sisintä, ja sitä juuri on hirveän vaikea esille tuoda, sitä on miehen mahdoton luodata. Jokin ärsyke puhekontaktiin on siis saatava - tai kirjekontaktiin - muuten Sinä jäät nykytilaan, ei kukaan huomaa miten fiksu olet ja miten terveitä, avaria ajatuksia Sinulla on.

• Ifix

Jos uskottelet itsellesi, että olet vain tavis ja kukaan mies ei halua sinun kanssasi oikeasti flirttailla, voit olla varma, ettei miehiä satele kuin sieniä syksysäässä.
      Oli ihminen millainen tahansa, vahva ote elämästä ja hyvä itsetunto näkyy myös ulospäin ja saa ihmiset pitämään sinua viehättävänä.
      En usko, että vetäisit sen enempää puoleesi mihiä, vaikka olisitkin sitten paremman näköinen ulkoisesti.
      Kannattaisiko sinunkin kehittää itseäsi nyt henkisesti, tunnut kuitenkin hyväksyneen ulkonäkösi sellaisena kuin se on, muutoin olisit jo muuttamassa sitä.:)
      Ja jos luulet, että jossakin baareissa ym. vastaavissa paikoissa miehet tulee flirttailemaan kun istut paikoillasi nurkassa, niin harvemmin tapahtuu. Tod.näk. se mies, joka tulee jututtamaan seinäruusua, haluaa ehkä jotakin pikkuseuraa ja koluaa kaikki baarin emännät läpi.

Minä uskoin vakaasti pitkään, että en osaa flirttailla joten ajattelin, että olen sitten se nainen, jolla on kenties muuta tarjottavaa. En kai minä mukavan miehen kanssa olisi sitten yhteen päätynyt, jos minussa ei jotakin olisi ollut:)

• helposti...

seuraa jos vain antaa ymmärtää eikä näytä ihan jokinorsulta ilmiasultaan

• okse

Mä ottaisin mieluummin "tavallisen" näköisen naisen, joka on hyväsydäminen, kuin narsisti huippumallin.

• kyllästyny valitukseen

Taas joku tavallisennäköinen nainen, jolla ei olisi mitään vaikeuksia löytää miestä itselleen, mutta kun on vaan pakko yrittää niitä itseään komeampia miehiä. Mun oli ihan turha vastata tähän ketjuun, kun et sinä kumminkaan halua kuulla totuutta, että vika on ihan itsessäsi.

• ap.

Niin mitä rimaa pitäisi laskea ? Kylla ne miehet joista minä olen ollut kiinnostunut olivat minun mielestäni ihan tavallisia ihmisiä, eivät mitään ihmeellisyyksiä.

• kyllästynyt valitukseen
        ap. kirjoitti:

Niin mitä rimaa pitäisi laskea ? Kylla ne miehet joista minä olen ollut kiinnostunut olivat minun mielestäni ihan tavallisia ihmisiä, eivät mitään ihmeellisyyksiä.

on tavallisen näköinen. Esim. joku nainen sanoi täällä palstoilla Peter Nymania tavallisen näköiseksi. Itseään taas naiset pitävät kaunottarina, vaikka selvästi suurin osa naisista kuuluu keskiverron näköisten enemmistöön. Miehistä ne upeimmat yksilöt löytyy, mut ku naiset haluaa elää näissä prinsessakuvitelmissaan. Ja en ole homo. :)

• ap.
        kyllästynyt valitukseen kirjoitti:

on tavallisen näköinen. Esim. joku nainen sanoi täällä palstoilla Peter Nymania tavallisen näköiseksi. Itseään taas naiset pitävät kaunottarina, vaikka selvästi suurin osa naisista kuuluu keskiverron näköisten enemmistöön. Miehistä ne upeimmat yksilöt löytyy, mut ku naiset haluaa elää näissä prinsessakuvitelmissaan. Ja en ole homo. :)

Mitä oikein tarkoitat? Tuohan kuulostaa ihan siltä, että mielestäsi naisen pitäisi kelpuuttaa kuka mies tahansa, vaikka roskiksessa asuva pultsari puolisokseen, kun taas miehen vaatimukset naisen suhteen, ovatkin sitten jostain syystä aivan oikeutettuja.

Ja missä oikein niin ihmeellisen upeannäköisiä miehiä esiintyy, että he ovat kaikkia naisia kauniimpia. Ei ole ainakaan minua vastaan tullut moisia tapauksia.

• Jumala
        ap. kirjoitti:

Mitä oikein tarkoitat? Tuohan kuulostaa ihan siltä, että mielestäsi naisen pitäisi kelpuuttaa kuka mies tahansa, vaikka roskiksessa asuva pultsari puolisokseen, kun taas miehen vaatimukset naisen suhteen, ovatkin sitten jostain syystä aivan oikeutettuja.

Ja missä oikein niin ihmeellisen upeannäköisiä miehiä esiintyy, että he ovat kaikkia naisia kauniimpia. Ei ole ainakaan minua vastaan tullut moisia tapauksia.

Ihmisellä ei ole mitään velvollisuutta olla toisen kanssa, vaikka hän edustaisi 10 desimaalin tarkkuudella samantasoista ulkonäköä - vähennettynä molemmille ominaisilla muilla vikatekijöillä, jotka laskevat markkina-arvoa sekä lisättynä molemmille ominaisilla plustekijöillä.

Jos ihminen ei VIIHDY toisen seurassa, ei ulkonäön samanarvoisuus tilannetta pelasta. Edelleen suosittelen teidän etsivän ihmistä, jonka seurassa viihdytte kerta toisensa jälkeen. Juttu on vain siinä, että kun huomaatte viihtyvänne jonkun seurassa kerta toisensa jälkeen, ette tarvitse mäkättäjien neuvoja ja muistutuksia huomataksenne tämän asian.

• Kyllä se taitaa toimia toisinkin päin..

• minä itte

Kaikkihan lähtee siittä, että hyväksyy itsensä ja rakastaa itseään. Jos et rakasta itseäsi niin kukaan muukaan ei sinua rakasta. Iloisuus, positiivisuus, tarttuu.....mutta myös vastakkainen ominaisuus.....
      olen kokeillut ja tiedän mistä puhun/kirjoitan.
      Ihminen omalla olemuksellaan levittää samanlaista energiaa ympärilleen, kuin miltä sillä hetkellä tuntuu.............

• sp 86

En voi uskoa tätä! Provo...tai mitä helvettiä? Tavallisen näköinen nainen saa helposti komeankin miehen! Sen sijaan tavallisen näköinen mies ei kyllä saa sitä kaunista, saati sitten tavallisen näköistä naista.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      76
      6056
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      27
      5647
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      21
      3158
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      183
      2684
    5. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      274
      2614
    6. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      22
      2276
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      104
      1629
    8. Elokapinan mielenosoitussarja alkaa

Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,
      Maailman menoa
      386
      1519
    9. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      75
      1374
    10. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1246
    Aihe