Miten mahtaa Eijan & Valtsun suhteen käydä?
Ja mitä piipariselle tapahtuu?
Juurikkala on hieman maistissa ja yrittää haastaa riitaa Kiisken kanssa. Musiikkipuolesta lavalla vastaavat Piiparisen lisäksi Paukku ja Hellä. Mutta miksi illan päätteeksi Piiparinen
katoaa ja miksi mopo ajelehtii veneessä yksikseen? - Lähde: Ohjelmaopas
Turvetta ja timantteja!? sis. juonipaljastuksia
7
1130
Vastaukset
- Viola
Vaikka Piiparinen on karkeasti liioiteltu hahmo muiden maalaiskomedian tyyppien rinnalla, nauroin eilen illalla katketakseni Piiparisen kahvinjuontiyrityksille. Ja vaikkei kukaan mies voi olla niin yksinkertainen, että luulisi vaimon puhuvan moposta, kun hän ilmoittaa poistaneensa kierukan, sekin nauratti.
Sarja on ikääntyessään vähän väljähtynyt, vaikka monen pikkukunnan päätöksenteko samanlaista juonimista onkin. Hupaisia tyyppejä Piiparisen lisäksi ovat poliisit ja Turpeinen, ja heidän vuokseen sarjaa jaksaa katsoa.- Piiparinen-rooli
on huonontunut, ja samalla parantunut.
Itse inhoan niitä ikuisia mopotollaijuja, mutta Piiparinepa on oppinut panemaan vastaan. Ei ole enää mikään joo-joo-mies.
Ihan hyviä tyyppejä kaikki. Jopa Valmasta löytyi sympaattinen puolensa. - pillipiiparinen
Piiparinen-rooli kirjoitti:
on huonontunut, ja samalla parantunut.
Itse inhoan niitä ikuisia mopotollaijuja, mutta Piiparinepa on oppinut panemaan vastaan. Ei ole enää mikään joo-joo-mies.
Ihan hyviä tyyppejä kaikki. Jopa Valmasta löytyi sympaattinen puolensa.Olen katsonut aiemmat sarjat maalaiskomedia-kokonaisuudesta pariinkin kertaan ja innolla odotin tämän uuden Turvetta ja timantteja -alkua. Petyin jossainmäärin vaikka osat katsonkin. Tuntuu jotenkin väkisin tehdyltä: kun kansa tykkää niin tehdään sitä lisää.. Piiparinen tutisee hassuna kanttorina, P.A. jatkaa hölmön hommia ja pappilan väki on vähän kuin pakosta mukana. Tykkäsin Peräkamaripojissa Latesta ja Paukusta, nyt ovat olleet esillä kovin vähän.
- Viola
pillipiiparinen kirjoitti:
Olen katsonut aiemmat sarjat maalaiskomedia-kokonaisuudesta pariinkin kertaan ja innolla odotin tämän uuden Turvetta ja timantteja -alkua. Petyin jossainmäärin vaikka osat katsonkin. Tuntuu jotenkin väkisin tehdyltä: kun kansa tykkää niin tehdään sitä lisää.. Piiparinen tutisee hassuna kanttorina, P.A. jatkaa hölmön hommia ja pappilan väki on vähän kuin pakosta mukana. Tykkäsin Peräkamaripojissa Latesta ja Paukusta, nyt ovat olleet esillä kovin vähän.
Kolme ekaa sarjaa oli niin älyttömän hyviä että varmasti monella on odotukset tosi korkealla. Nyt kun uutta sarjaa tulee jakso kerrallaan viikon välein niin varmaa tuntuu ettei tapahdu tarpeeksi nopeasti. Odottakaapa vaan kun sarja on ohi niin ikävä sitä taas jää!
Tottakai roolihenkilö on samanlaisiakuin ennenkin. Mitä oikein odotit? Henkistä kasvua?
Ei muutaman ekan osan perusteella voi koko sarjaa vielä mennä arvioimaan, katsotaan rauhassa miten tekijät Mäkinen ja Luoma sarjan ovat rakentaneet. - meitä riittää
Viola kirjoitti:
Kolme ekaa sarjaa oli niin älyttömän hyviä että varmasti monella on odotukset tosi korkealla. Nyt kun uutta sarjaa tulee jakso kerrallaan viikon välein niin varmaa tuntuu ettei tapahdu tarpeeksi nopeasti. Odottakaapa vaan kun sarja on ohi niin ikävä sitä taas jää!
Tottakai roolihenkilö on samanlaisiakuin ennenkin. Mitä oikein odotit? Henkistä kasvua?
Ei muutaman ekan osan perusteella voi koko sarjaa vielä mennä arvioimaan, katsotaan rauhassa miten tekijät Mäkinen ja Luoma sarjan ovat rakentaneet.Heitin äkkiä viestin perään jonkun nimimerkin enkä huomannut että joku oli jo käyttänyt violaa. Soriii!
- Viola1
meitä riittää kirjoitti:
Heitin äkkiä viestin perään jonkun nimimerkin enkä huomannut että joku oli jo käyttänyt violaa. Soriii!
Ilmeisesti rekisteröitymättömiä nimimerkkejä voi käyttää, rekisteröityjä ei. Yritin nimittäin ensin käyttää nimimerkkiä Valma, mutta se ei onnistunut.
(Valma ja Viola ovat Piiparisen ohella kaikkein karrikoiduimmat tyypit sarjassa, siksi nämä nimet tulivat ensimmäisenä mieleen). - peesissä
Viola kirjoitti:
Ei muutaman ekan osan perusteella voi koko sarjaa vielä mennä arvioimaan, katsotaan rauhassa miten tekijät Mäkinen ja Luoma sarjan ovat rakentaneet.olen samaa mieltä. Alussa tarinaa kannettiin vanhojen vitsien voimalla - en niihin tosin ole kyllästynyt koska sarja on alusta pitäen yksi tv-historian parhaita. Tämän kaltaisissa sarjoissa (osia n. 5) tapahtuu tavallisesti ensimmäisissä jaksoissa katsojan imu tarinaan ja jännitteen nostatus. Paras ja toiminnallisin jakso oli viime viikolla esitetty osa 5/6, jossa tanssilavalla tapahtui ja Kiiskikin loikkasi polliisiauton katon kautta pakoon..!! Lopussa ei meinannut kotikatsomon nauru loppua kun Piiparinen hämmästeli mikrofonia suurena pörriäispesänä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635608Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204237Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1552193
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1281760- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988