tietääkö kukaan tästä mittään?
On kai Doctor Whon spin off- sarja. Onko sitä esitetty suomessa, jos on niin millä kanavalla?
Törmäsin surffaillessani tähän sarjaan ja kiinnostus heräsi.
Torchwood
4
586
Vastaukset
- Pöhkis1
Joo, kyseessä on Jack Harknessille suunnattu spin offi joka ilmeisesti valoittaa myös Torchwoodin kuvioitu (en mene asiasta takuuseen). Sarjaa ei ole Suomessa näkynyt ja tuskin tulee näkymään :( ainahan sitä voisi yleltä mankua :)
- Nimetön
youtubetappas torchwood niin löydät sieltä sarjan jaksoja.. eka jakso nimeltään everything changes.. muita en nyt nimeltä muista, mutta jos järkässä haluaa katsoa (mitä suosittelen) mene torchwoodin BBC:n siville, siellä näkyy missä järkässä ne tuli.. ja kyllä pääosassa seikkailee rakas ystävämme captain Jack Harkness..
aikas jäynää kamaa, ei voi muuta sanoa..
raaempi ja verisempi kuin doctori, mutta jos doctorista tykkää, niin tykkää tästäkin!! - EmptyC
Nimetön kirjoitti:
youtubetappas torchwood niin löydät sieltä sarjan jaksoja.. eka jakso nimeltään everything changes.. muita en nyt nimeltä muista, mutta jos järkässä haluaa katsoa (mitä suosittelen) mene torchwoodin BBC:n siville, siellä näkyy missä järkässä ne tuli.. ja kyllä pääosassa seikkailee rakas ystävämme captain Jack Harkness..
aikas jäynää kamaa, ei voi muuta sanoa..
raaempi ja verisempi kuin doctori, mutta jos doctorista tykkää, niin tykkää tästäkin!!Jees.. ihan loisto sarja... oon jääny ihan koukkuun. http://www.tv-links.co.uk/Torchwood_links.html tuolta oon ite kattellu...
- Nimetön
EmptyC kirjoitti:
Jees.. ihan loisto sarja... oon jääny ihan koukkuun. http://www.tv-links.co.uk/Torchwood_links.html tuolta oon ite kattellu...
emptyn linkki on kuitenkin "huono", miun koneella lataa ainakin tuhottoman hitaasti, youtube nopeampi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau363759Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433110Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343016Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4582685Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1831976Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431876Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat281488- 381365
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51261- 781202