uusi belle ei tunnu yhtään belleltä! tyhmää kun se vaihtu. jan, belle, ja shawnkin vaihtuu,eikös doughkin vaihtunu?
ärsyttävää kun kaikkien näyttelijät vaihtuu!
6
638
Vastaukset
- patsy
Jan on jo vaihtunut. Henk.koht. pidän tästä uudesta paljon enemmän.
Belle vaihtuu vielä uuteen näyttelijään, luojan kiitos. Shawnin näyttelijä vaihtuu n. 2,5 vuoden päästä.
Doug ei ole vaihtunut, mutta Mickeyn näyttelijä on vaihtunut.
Ite en ota niin paljon pulttia näyttelijöiden vaihtumisesta päivittäisissä saippuasarjoissa, koska se on kuulunut niihin alusta asti. Mä mieluummin pidän sarjalle tärkeät hahmot ruudussa, kun katson hahmojen kuolevan tai häipyvän kaupungista, kun näyttelijät haluavat koittaa siipiään saippuaoopperoiden ulkopuolella.- jasminA
musta nykyinen belle ei tunnu belleltä ollenkaan eikä se ees oo mitenkään niiin nätti kuin mitä entinen eli kirsten.ja mää oon kuullu että brady black vaihtuis jossain vaiheessa koska se menis näyttelemään kauniit ja rohkeissa.mutta musta martha on parempi kuin charity mutta kirsten on kaikkein paras belle!
- julluuu
jasminA kirjoitti:
musta nykyinen belle ei tunnu belleltä ollenkaan eikä se ees oo mitenkään niiin nätti kuin mitä entinen eli kirsten.ja mää oon kuullu että brady black vaihtuis jossain vaiheessa koska se menis näyttelemään kauniit ja rohkeissa.mutta musta martha on parempi kuin charity mutta kirsten on kaikkein paras belle!
no ainaski ton abbyn näyttelijä vaihtuu (blondiks)... sitte phillip, kai ja bradyn nykyinen näyttelijä lähtee ainaski en tiiä sit et lähteeks koko hahmo Jack ja Jennifer sit taas lähtevät sarjasta....=(
- patsy
julluuu kirjoitti:
no ainaski ton abbyn näyttelijä vaihtuu (blondiks)... sitte phillip, kai ja bradyn nykyinen näyttelijä lähtee ainaski en tiiä sit et lähteeks koko hahmo Jack ja Jennifer sit taas lähtevät sarjasta....=(
Abbyn rooliin tulee muistaakseni kesäleirin jälkeen vanhempi näyttelijä. Niinhän ne menee. Lapset menee aina kesäisin leireille, että sarjassa voidaan keskittyä aikuisten leikkeihin ilman lasten väliintuloa ja sitten ne tulee leiriltä takaisin teini-ikäsinä. Tosin hauskaa on, ettei sarjassa Abbyn kanssa suunnilleen saman ikäinen Will tulee takaisin saman ikäisenä kuin aikaisemmin.
Kun Bradyn näyttelijä lopetti sarjassa, Brady lähtee kaupungista, eikä ole ainakaan tällä hetkellä palannut takaisin. Bradyn näyttelijä Kyle Lowder on Kauniiden ja rohkeiden uusi Rick Forrester.
Jack, Jennifer, Rex, Patrick ja Chloe poistuvat kuvioista Bradyn lisäksi. Kuulemma myös Bonnie, Tek ja Lexie poistuvat sarjasta. - ++++++++
patsy kirjoitti:
Abbyn rooliin tulee muistaakseni kesäleirin jälkeen vanhempi näyttelijä. Niinhän ne menee. Lapset menee aina kesäisin leireille, että sarjassa voidaan keskittyä aikuisten leikkeihin ilman lasten väliintuloa ja sitten ne tulee leiriltä takaisin teini-ikäsinä. Tosin hauskaa on, ettei sarjassa Abbyn kanssa suunnilleen saman ikäinen Will tulee takaisin saman ikäisenä kuin aikaisemmin.
Kun Bradyn näyttelijä lopetti sarjassa, Brady lähtee kaupungista, eikä ole ainakaan tällä hetkellä palannut takaisin. Bradyn näyttelijä Kyle Lowder on Kauniiden ja rohkeiden uusi Rick Forrester.
Jack, Jennifer, Rex, Patrick ja Chloe poistuvat kuvioista Bradyn lisäksi. Kuulemma myös Bonnie, Tek ja Lexie poistuvat sarjasta.eihän päivien viemäässä oo kohta enää ketään!!!!!!!!!
- patsy
++++++++ kirjoitti:
eihän päivien viemäässä oo kohta enää ketään!!!!!!!!!
Amerikan tämänhetkinen näyttelijälista löytyy: http://members.aol.com/jason47b/currentcast.html
Vaikka näyttelijöitä lähtee, niin niitä tulee kuitenkin koko ajan takaisin, tai uusia. Ja sarjassa joudutaan tekemään budjettileikkauksia NBC:n vaatimuksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005378652Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5370824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102231Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1651237Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17876Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40784Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72744- 46725
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657