Mieheni ei kykene saamaan orgasmia jos käytämme kondomia. Orgasmi on hänelle muutenkin kovan työn takana. Mistä tämä voisi johtua? Olisiko jotain ns. tieteellistä selitystä? Rakkaani on loistava sängyssä, vika kenties minun taidoissani?
Kondomi vaikeuttaa yhdyntää?
10
5924
Vastaukset
- sinun..........
taidoissasi. Saako miehesi masturboidessa orgasmin miten helposti?
Kyllähän kondomi vie sitä herkkyyttä, onhan siinä kuitenkin "vieras" esine siinä limakalvokosketuksen välissä.
Käyttääkö hän jotain lääkitystä? Erittäin moni lääke vaikuttaa niin libidoon kuin orgasmin saantinkin, esim. SSRI-lääkkeet tekevät yleensä miehelle sitä, että erektio on ok, mutta vaikka yhdyntä kestää ja kestää, niin laukeamista ei millään meinaa tapahtua. - 40v mies
Minulla on sama ongelma. En laukea lainkaan kondomin kanssa. Siinä aina mielikuvitus koetuksella, miten saada touhu loppuun.
- vieraissa
Olet oikeilla jäljillä."orgasmi on hänelle kovan työ takana" lause kertoo kaiken.Mies on aktiivinen ja tekee kaiken "työn", sinä makaat todennäköisesti kuin kuollut LAHNA.
- jeannetta
semmonen homma että kultani ei joudu tekemään kaikkea työtä. orgasmi on myös minun osaltani kovan työn takana. itse runkkaillessaan hän saa helpommin.
- Kyukeros
Kyllä kondomi vie herkkyyttä. Jos olette vakisuhteessa, kannattaa suunnitella jotain muuta ehkäisytapaa.
- se on
Ei tuohon ole tieteellistä selitystä. Miehen pää vain on sellainen, että joidenkin asioiden kanssa seksi ei toimi. Jos miehesi ei ole tottunut kondomeiden käyttäjä, jo pelkästään sen päälle laittaminen kesken kaiken vie keskittymistä.
Harjoittelu auttaa, yleensä. Itsellänikin oli ongelmia pitkään joutuessani aloittamaan kondomien käytön oltuani kauan käyttämättä. Aluksi oli todella vaikeaa saada edes kondomi päälle ilman että erektio katosi. Sitten kun siihen tottui, homma alkoi sujua kuten ennenkin. Aikaa meni ehkä puoli vuotta ja käyttökertoja kymmeniä.
Onneksi kumppani oli ymmärtäväinen ja välillä auttoikin. - helppiä?
Ensiksi tuli mieleen että tupakoiko hän paljon, on tutkittu että runsas tupakointi vaikeuttaa orgasmin saamista ja heikentää erektiota. Jos ei niin hyvä :-) Psykologinen vaikutus tekee myös paljon, se että kun aloitetaan laittamaan kondomia päälle, niin "katkaisee" nautinnon ja saattaa häiritä erektiota. Oletko muuten kokeillut laittaa kondomia hänen penikseensä huulien avulla ;-) Kokeile; avaa kondomia vähän, laita se huuliesi väliin. "ime kondomia" kevyesti, niin että se pysyy huuliesi välissä. Älä liian kovaa tai se on sinun suussasi hubba bubban lailla ;-) Aseta kondomi hänen peniksensä kärkeen ja hiero kiveksiä ja välilihan aluetta samalla. Työnnä huulilla samalla kondomia pidemmälle, "varo hampaiden käyttämistä" silloin kodomin asettaminen on eroottista eikä välttämättä "katkaise" asiaa... Jos olette olleet pitkään parisuhteessa, kokeilkaa muuta ehkäisy keinoa kuin kondomi. Ongelmia kondomin kanssa voi tulla alitajuisesti. Ollaan pitkään suhteessa jo oltu. Mies voi huom. voi alitajuisesti ajatella että miksi käytetään kondomia, pelkääkö toinen tauteja vai tms... kaikki vaikuttaa. Orgasmin nopeutta voi säätää mielikuvituksen avulla. ajatelkoon hän kiihkeitä fantasioitaan. Koska jos ajattelee ruokakaupan ostoslistaa samalla kun rakastelee, niin tuskinpa siinä orgasmia helposti saa ;-)
- letku
Lopetin jo vuosia sitten saman asian takia sänkyhommat,tosin mulla ei tuu käytännössä ollenkaan .En tupakoi en juo ei lääkkeitä se vaan toppas 90 luvun alussa,syytä ei tiedetä,mullaki alko et kumin kanssa ei ikinä onnistunu.No ei se mua haittaa enää oon tottunu,ja sain vaimon lähteen kun sain sen tajuamaan et tää ei muuks muutu,et tällänen kokemus jkln pojalla.
- jeannetta
Miksi päänyli vedetty kondomi aiheuttaa hengenahdistusta? Mistä tämä voisi johtua? Olisiko j
- bcvfbhncbh
Miesystäväni ovat molemmin puolin 50-vuotiaita. Kummasti vain kondomin käyttö onnistuu, ja myöskin laukeavat. Itse olen 40 , ja en todellakaan mikään äärimmäisen aktiivinen, mutta siltikin miehet laukeavat. Vakkarini ei tykkää kondomista, mutta kummasti, jos kärsin hiivaoireista, niin hänkin pystyy käyttämään kondomia (joka muuten lentäisi kiukun kanssa käyttämättömänä seinään) ja hän laukeaa. Exäni ei tykännyt kortsusta, mutta kuinka ollakkaan eron jälkeen hän on viettänyt monipuolista seksielämää ja opetellut kortsun käytön. Olin myös kontaktissa yli 70 vee mieheen, joka hänkin olisi ollut valmis käyttämään kortsua (tosin karkasin pois tilanteesta).
Mitä tästä opimme? Suurin este kondomin käytölle on miehen aivot. Hankkikaa erityisen ohuita kondomeja. Kondomi on parempi ehkäisykeino kuin abortti. Kaikki eivät halua käyttää hormoneita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982