mulla on ylhäällä vasemmalla puhjennut hammas..on antibioottti muttei näytä auttavan..pahenee vaan.ja lisäksi hirveä siis todella HIRVEÄ hammaslääkäri kammo!olen kysellyt nukutusta ja kuulemma onnistuukin.Kauanko hampaan poistaminen kestää jos uskaltaisinkin menemään poistaan sen ilman nukutusta?
viisaudenhammas
2
397
Vastaukset
- Poistattanut
Jos viisurin saa irti vain puuduttamalla ja vetämällä ettei tarvi leikellä ym,puudutusaine rupeaa vaikuttamaan "välittömästi" n 10min on hammas irti.
- kokemusta on
Hei,
mun vasen alaviisuri joka ei päässyt puhkeamaan tulehtui jo ties monennenko kerran ja yhden antibiottikuurin siihen söin, mutta märkää aukko pukkaa silti. Sen seurauksena jo pelkään imusolmukesyöpää kun samoihin aikoihoin samalla puolella kaulaa imusolmuke turpos. Eipä auttanut muu kun hammaslääkärikammoisena mennä hammaslääkäriin ja pelko jäi sinne, oli aivan ihana mieshammaslääkäri Vantaan Tikkurilassa. Rauhallisin mielin odottelen viisaudenhampaan leikkausta parin viikon päästä eikä pelota enää yhtään. Rohkeutta peliin ei siinä poistossa henki lähde mutta hoitamattomana saattaa lähteäkin. Sitäpaitsi mun edellisestä hammaslääkärikäynnistä oli aikaa 12 vuotta ja pelkäsin että reikiä löytyy useampiakin mutta eipä ollutkaan yhtään reikää. Hammaskivenkin poisti ultralla ja kiilloitti hampaat päälle, Nyt on kiva hymyillä kun tummentumatkin lähti samalla kerralla etuhampaista ja suu on raikas. Yksityisellä koko hoidon hinnaksi tulee röntgenkuvineen 280 € omavastuuosuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645160Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662347- 2622342
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362339Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191574Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191438Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491028- 89996
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12929- 66927