jos olisin miljönääri

juhni2

Jos voittaisin jostain rahaa ostaisin uuden auton,ostaisin uuden talon ja lähtisin Thaimaahan.

21

1765

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miljoonan

      Ostaisin ensimmäiseksi naapurille uuden mersun, jotta loppuis kadehtiminen. Tietenkin tankki täynnä.

      • FordNainen

        Niin kyllä sitä omakotitalo isolla tontilla tarvii hankkii sekä uus Ford Maverick (5-ovinen - XLT - 3.0 V6 203hv - Automaatti). =)


      • niin...
        FordNainen kirjoitti:

        Niin kyllä sitä omakotitalo isolla tontilla tarvii hankkii sekä uus Ford Maverick (5-ovinen - XLT - 3.0 V6 203hv - Automaatti). =)

        maksaisin asuntolainan pois, ostasin just niin ökyn nelivedon paremmalle puoliskolle ku voisin ja perustaisin oman yrityksen - olis elämä aika mallillaan :)


      • mumetsu
        niin... kirjoitti:

        maksaisin asuntolainan pois, ostasin just niin ökyn nelivedon paremmalle puoliskolle ku voisin ja perustaisin oman yrityksen - olis elämä aika mallillaan :)

        mieki muuten tekisin....tai voishan siihen jotaki hömppää vähä lisäillä....tai emmie yksityiseks alakas mutta kaikkia muuta mukavata.


      • MEIKÄMANNE
        mumetsu kirjoitti:

        mieki muuten tekisin....tai voishan siihen jotaki hömppää vähä lisäillä....tai emmie yksityiseks alakas mutta kaikkia muuta mukavata.

        MEIKÄMANNE PELAISI LÄTKÄÄ III-DIVISIOONASSA.JA PELIPAIKKANA OIKEA LAITAHYÖKKÄÄJÄ.OIKEA PUOLUSTAJA JA TEKISI PISTEET 5 5-10 TEHOPISTETTÄ YHDESSÄ PELISSÄ < JOKA PÄÄTTYISI 7-5
        0-1 KORTELAINEN < NOPONEN
        1-1 LEHTO < YV < HÄNNINEN
        1-2 LEHTO YV < HÄNNINEN
        1-3 LEHTO YV < NIEMINEN
        1-4 LEHTO YV < EI SYÖTTÄJÄÄ
        1-5 NOPONEN < LEHTO
        2-5 KORTELAINEN
        3-5 LEHTO
        4-5 LEHTO
        2 ERÄ
        5-5 NOPONEN
        3 ERÄ MAALITON
        JATKOAIKA MAALITON
        JATKOERÄ 1 6-5 LEHTO YV
        JATKOERÄ 2 7-5 LEHTO YV


    • Make!

      jos olisin miljonääri ryyppäisin kaikki rahat!!!

      • ....

        jos oisin miljonääri ostaisisin kunnon airsoft-tarvikkeet


      • -------
        .... kirjoitti:

        jos oisin miljonääri ostaisisin kunnon airsoft-tarvikkeet

        KUN TOISET DISKOILISIVAT ITSE OLISIN TAAS JOSSAIN AIVAN MUUALLA < TALVISIN PELAISIN JÄÄKIEKKOA III-DIVISIOONASSA.JA KESÄISIN JALKAPALLOA JA SITTEN
        VIELÄ KORIPALLOA JA TALVISIN JÄÄPALLOA JA SALIBANDYA.SITTEN KESÄISIN JALKAPALLOA MM III-DIVISIOONASSA PUOLUSTAJANA JA ITSE TOIMISIN 27.5
        MILLILLÄ VALMENTAJANA < JA SITTEN MANAGERINA JA JOUKKUEENJOHTAJANA FC PALLOTAITURIT JOUKKUEESSA
        JA SITTEN VIELÄ HUOLTAJANAKIN..JA PELAISIN FUTISTA VIELÄ KUUTOSESSA JA NELOSESSAKIN.JA KUN OLISIN MILJÖNÄÄRI REISSAISIN PALJON JA KAVERIPORUKALLA SAAKKA KÄVISIMME AINA KUUBAA JA BRASILIAA MYÖTEN JA SITTEN ANTAISIN RAHAA HYVÄNTEKEVÄISYYTEEN


      • -------
        ------- kirjoitti:

        KUN TOISET DISKOILISIVAT ITSE OLISIN TAAS JOSSAIN AIVAN MUUALLA < TALVISIN PELAISIN JÄÄKIEKKOA III-DIVISIOONASSA.JA KESÄISIN JALKAPALLOA JA SITTEN
        VIELÄ KORIPALLOA JA TALVISIN JÄÄPALLOA JA SALIBANDYA.SITTEN KESÄISIN JALKAPALLOA MM III-DIVISIOONASSA PUOLUSTAJANA JA ITSE TOIMISIN 27.5
        MILLILLÄ VALMENTAJANA < JA SITTEN MANAGERINA JA JOUKKUEENJOHTAJANA FC PALLOTAITURIT JOUKKUEESSA
        JA SITTEN VIELÄ HUOLTAJANAKIN..JA PELAISIN FUTISTA VIELÄ KUUTOSESSA JA NELOSESSAKIN.JA KUN OLISIN MILJÖNÄÄRI REISSAISIN PALJON JA KAVERIPORUKALLA SAAKKA KÄVISIMME AINA KUUBAA JA BRASILIAA MYÖTEN JA SITTEN ANTAISIN RAHAA HYVÄNTEKEVÄISYYTEEN

        3 KESÄMÖKKIÄ
        3 ASUNTOA
        JA SITTEN ISO PUNATIILINEN TALO JOSSA OLISI AITAUKSIA JA PIHALLA KOIRIA JA VAIMONI.TYTTÖYSTÄVÄNI.AVOVAIMONI.KEITTIÖSSÄ JA MINÄ PEUHAAMASSA PIHALLA KOIRIENI KANSSA JA SITTEN OLISI 2 SAKSANPAIMENKOIRAA < AMANDA JA RITA KAVEREINA
        JA SITTEN TYTTÖYSTÄVÄNI.AVOVAIMONI.VAIMONI MARIANNE.ANNE.HANNA.HANNELE.MARIKA NIMELTÄÄN TAI SITTEN TERTTU JA SITTEN PIHALLA OLISI USEITA KOIRIA JA SITTEN NAAPURISSA TAAS VIIDEN METRIN PÄÄSSÄ KENNEL JA SITTEN VIELÄ MULLA OLISI VALKOTIILINEN OMAKOTITALO JA PIHALLA USEITA ERI ROTUISIA KOIRIA MM BERNHARDILAISIA JA NÖFFEJÄ SEKÄ TANSKANDOGGEJA JA SAKSANPAIMENKOIRIA.ROTTWEILEREITA JA KULTAISIA NOUTAJIA JA KERROSTALOASUNTOAIKOINA OLISI MYÖS KOIRIA < ERI ROTUISIA KOIRIA JA MM NÖFFIPOIKA HELMERI JA SITTEN 6 NÖFFIÄ JOTKA SITTEN TELMISIVÄT TUOLLA OMAKOTITALON PIHALLA JA VAIMONI OLISI KESÄISIN BIKINIT PÄÄLLÄ JA TALVISIN PIHALLA MINKKITURKKI PÄÄLLÄ.RITA SEURANA JA SYYSKESÄISIN SHORTSEISSA JA T-PAIDASSA JA SITTEN AMANDA JA RITA OLISIVAT PIHAVAHTEINA JA ANTON < BIS PALKITTU BERNHARDILAINEN JA KAUKAASI


      • <<<<<
        ------- kirjoitti:

        3 KESÄMÖKKIÄ
        3 ASUNTOA
        JA SITTEN ISO PUNATIILINEN TALO JOSSA OLISI AITAUKSIA JA PIHALLA KOIRIA JA VAIMONI.TYTTÖYSTÄVÄNI.AVOVAIMONI.KEITTIÖSSÄ JA MINÄ PEUHAAMASSA PIHALLA KOIRIENI KANSSA JA SITTEN OLISI 2 SAKSANPAIMENKOIRAA < AMANDA JA RITA KAVEREINA
        JA SITTEN TYTTÖYSTÄVÄNI.AVOVAIMONI.VAIMONI MARIANNE.ANNE.HANNA.HANNELE.MARIKA NIMELTÄÄN TAI SITTEN TERTTU JA SITTEN PIHALLA OLISI USEITA KOIRIA JA SITTEN NAAPURISSA TAAS VIIDEN METRIN PÄÄSSÄ KENNEL JA SITTEN VIELÄ MULLA OLISI VALKOTIILINEN OMAKOTITALO JA PIHALLA USEITA ERI ROTUISIA KOIRIA MM BERNHARDILAISIA JA NÖFFEJÄ SEKÄ TANSKANDOGGEJA JA SAKSANPAIMENKOIRIA.ROTTWEILEREITA JA KULTAISIA NOUTAJIA JA KERROSTALOASUNTOAIKOINA OLISI MYÖS KOIRIA < ERI ROTUISIA KOIRIA JA MM NÖFFIPOIKA HELMERI JA SITTEN 6 NÖFFIÄ JOTKA SITTEN TELMISIVÄT TUOLLA OMAKOTITALON PIHALLA JA VAIMONI OLISI KESÄISIN BIKINIT PÄÄLLÄ JA TALVISIN PIHALLA MINKKITURKKI PÄÄLLÄ.RITA SEURANA JA SYYSKESÄISIN SHORTSEISSA JA T-PAIDASSA JA SITTEN AMANDA JA RITA OLISIVAT PIHAVAHTEINA JA ANTON < BIS PALKITTU BERNHARDILAINEN JA KAUKAASI

        MENISIN AUTOKOULUUN AJAISIN AJOKORTIN < ABCDE-AJOKORTIN JA YHDISTELMÄAJOKORTIN C CE JA SITTEN AJAISIN MP-AJOKORTIN JA SITTEN AJAISIN REKKAKORTIN C < KOSKA AJAISIN SITTEN KUORKKEJAKIN VOLVOSTA SCANIAAN JA SISUSTA MERSUUN JA YHDISTELMÄREKKOJA < MERSUSTA VOLVOON JA AURAMAAN REKKOJA JA SITTEN AJAISIN KIPPIAUTOJA < SISUSTA VOLVOON JA VOLVOSTA MERSUUN JA SITTEN AJAISIN D-AJOKORTIN KOSKA AJAISIN BUSSIAKIN


      • Damaskox
        <<<<< kirjoitti:

        MENISIN AUTOKOULUUN AJAISIN AJOKORTIN < ABCDE-AJOKORTIN JA YHDISTELMÄAJOKORTIN C CE JA SITTEN AJAISIN MP-AJOKORTIN JA SITTEN AJAISIN REKKAKORTIN C < KOSKA AJAISIN SITTEN KUORKKEJAKIN VOLVOSTA SCANIAAN JA SISUSTA MERSUUN JA YHDISTELMÄREKKOJA < MERSUSTA VOLVOON JA AURAMAAN REKKOJA JA SITTEN AJAISIN KIPPIAUTOJA < SISUSTA VOLVOON JA VOLVOSTA MERSUUN JA SITTEN AJAISIN D-AJOKORTIN KOSKA AJAISIN BUSSIAKIN

        Mä oon vähän yksinkertaisempi.

        Hommaisin huippuhyvän koneen ja vähän lisäherkkuja siihen (mm. pelejä, kaiuttimet jne), ajaisin ehkä skootteri-tai kevarikortin, ostaisin oman omakotitalon, sinne vois hommaa palvelijan taikka siivoojan ja alkaisin syömään kaikkea hyvää joka on tähän mennessä ollut turhan kallista.


    • 21

      JOS OLISIN MILJÖNÄÄRI NIIN MENISIN AUTOKOULUUN.SITTEN AJAISIN AJOKORTIN JA SITTEN AJAISIN MP-KORTINKIN

      • männynoksa

        en ainakaan asuisi missään vitun pääkaupunkiseudulla, vaan maalla. ja mulla oisi uusi auto, rottwailer ja monta kissaa. lapsille ostasin molemille kolmiot haluamistaan kaupungeista, ja pojalle hommaisin hienon musiikkistudion.
        Äidille hommaisin palvelijan ja isälle hoitajan, sekä nille tietty rivitalokolmion vaikka pieksämäeltä.
        Ystäviä muistaisin pienellä summalla.
        Mulla voisi olla oma hevonen, jonka kansaa tekisin pitkiä maastolenkkejä, ja mieskaverini kanssa kävisin metsällä.... senkin talovelan maksaisin pois

        laittaisin hälyttimet ympärille, jos somaleita lähestyy. Rottis tulis ja puris niitä perseeseen.

        totuus on kuiteski se, että tänäänkin änkeän sinne pikku kaksiooni, vantaalle, bussimatkaseuranani muutama kaakattava somali, nukun olohuoneessa sotkan halpissängyllä, annan pienistä rahoistani loputkin lapsílleni ( heheh)ja odotan mielenkiinnolla kuka rynkyttävä yläkerran asukki taas tulee mun elämääni kiusaamaan...jo seitsemäs tuttavuus neljänvuoden aikana!!
        Onneksi mulla on se mieskaveri maalla, jonka kanssa menen metsälle =)) ja kaksi kissaa!!


      • 16poika pohjosesta
        männynoksa kirjoitti:

        en ainakaan asuisi missään vitun pääkaupunkiseudulla, vaan maalla. ja mulla oisi uusi auto, rottwailer ja monta kissaa. lapsille ostasin molemille kolmiot haluamistaan kaupungeista, ja pojalle hommaisin hienon musiikkistudion.
        Äidille hommaisin palvelijan ja isälle hoitajan, sekä nille tietty rivitalokolmion vaikka pieksämäeltä.
        Ystäviä muistaisin pienellä summalla.
        Mulla voisi olla oma hevonen, jonka kansaa tekisin pitkiä maastolenkkejä, ja mieskaverini kanssa kävisin metsällä.... senkin talovelan maksaisin pois

        laittaisin hälyttimet ympärille, jos somaleita lähestyy. Rottis tulis ja puris niitä perseeseen.

        totuus on kuiteski se, että tänäänkin änkeän sinne pikku kaksiooni, vantaalle, bussimatkaseuranani muutama kaakattava somali, nukun olohuoneessa sotkan halpissängyllä, annan pienistä rahoistani loputkin lapsílleni ( heheh)ja odotan mielenkiinnolla kuka rynkyttävä yläkerran asukki taas tulee mun elämääni kiusaamaan...jo seitsemäs tuttavuus neljänvuoden aikana!!
        Onneksi mulla on se mieskaveri maalla, jonka kanssa menen metsälle =)) ja kaksi kissaa!!

        ottasin 50 tonnia 5 euron seteleinä ja toisin salkussa kotia törsäilisin niitä sitten:) loput säästöön.


    • tattadaa

      Silinteripytty ja kävelykeppi, jossa timantti.
      Ja lambo.fefe ja jotain muuta hauskaa.
      talo myös

    • Roope Ankka

      Jos voittaisin Lotossa vaikka 12 miljoonaa euroa niin sijoittaisin osakkeisiin 10 miljoonaa, 1 miljoonalla osataisin ison asunnon ja 1 miljoonaa jättäisin käyttörahaksi.

    • A.J.Tanninen_VTM

      Jos olisin miljonääri, soluttautuisin uusine pukuineni salakavalasti keinojakaihtamatta raharikkaiden joukkoon ja sitä kautta onkisin lisää tietoa salaliittoja tehtailevista tahoista, etenkin ILLUMINATISTA. Tunkeutuisin heidän verkostoonsa sekä salaiseen päämajaan, jossa yksinkertaisesti tekisin heidän suunnitelmansa tyhjiksi Antifotoniskannerilla sekä radiaanimagneettisten säteiden replikoijalla. HAH!!!!
      He eivät ikinä saisi tietää, mikä heihin iski!!!! Enempää en rohkene suunnitelmastani paljastaa, koska tulevaisuus on yhä avoin. Kiire tosin tulee, sillä NWO:n H-hetkihän koittaa kahden vuoden päästä.

      Lisäksi hankkisin:

      - tietysti tarvittavan antifotoniskannerin (sellainen pitäisi erikoislinssien vuoksi tietysti rakennuttaa erikseen) sekä radiaanimagneettisten säteiden replikoijan
      - Pyramidin muotoisen talon ja keskittäisin kaiken universumin energian työhuoneeseeni
      - foliota
      - uuden kesärenkaat uskolliseen sotaratsuuni

      Lisäksi matkustaisin tapaamaan hyvää tuttavaani ja skeptikkoveljeäni James "the amazing" Randia.

    • postipate215

      Minä ostaisin kunnon kitaran ja rupeisin soittelemaan ;)

    • -L

      Antaisin hyälle kaverille osan rahoista, ja lähtisin sen kanssa kiertään maailmaa : )

      mutsillekkin rahaa, jos suostuu viimeinkin eroamaan idioottimiehestään..

      oma talo, mutsille talo

      hyvää jakamaan maailmalle

    • Lukihäiriöinen.

      Auttas tuttuja rahallisesti siis jos olis paljon,En ajelisi kalliilla autoilla,Kirjoittelis asuntojen hinnat palstalle todella säännöllisesti että en osta asuntoa näillä hinnoilla vasta kun hinnat laskee sopivasti.Pitäisin tietokonetta yötäpäivää päällä.En ostaisi mitään muuta kuin sähköä ,en vaatteita kun en ole ostanut vuosiin enään muutenkaan.Antaisin siis tuttaville ja niitä tarvitseville joita todella voisi auttaa,missään en matkailisi olisin omilla kylillä niin kuin nykyisinkin,ostaisin kaiken halvalla niin kuin nytkin.Saatoipa kuulostaa oudolta mutta kun en tarvitse mitään.Käytännössä kukaan ei huomaisi mitään omalta kohdaltani.

    • ,.,

      Jos minä voittaisin lotossa päävoiton tulisin tänne lesoilemaan siitä. Nyt on massii niin ettei enään paskalle taivu ja on pakko paskoo housuun.

      Aika monella tuntuu olevan typeriä sioituksia jos lotossa voittais ja väittäisin että elämä ei monellakaan muuttuis mikskään ja vuoden päästä ei näy rahat missään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe