Katsonut kyseisiä autoja kolmihenkisen perheemme autoksi. Onko laadussa/kuluissa/toimintavarmuudessa suuria eroja autojen kesken? Entäs kulutus sillä hintaluokassa alle 14te näyttää olevan kaikki mallit V6 koneilla. Autolla tulee ajettua noin vajaa 20tkm vuodessa, joten dieseli ei vielä tulisi kyseeseen. Mielipiteitä autojen omistajilta kaivataan eli plussat ja miinukset esiin!
Audi A6 vs BMW E39 perheautoksi?
3
529
Vastaukset
Bemussa on rivikuutonen. Onko toi E39 se vanha 500-sarja? Ei ole kokemuksia mutta laadukkaan maineessa. Velimiehellä on E60-korinen 530d joka on varsin hieno peli, ehkä aavistuksen halkomainen verrattuna MB W211 -sarjaan.
Koskaan en ole Audin A6:sta pitänyt, en saa sellaista istuimen ja ratin asentojen yhdistelmää, että näkisin mittarit. En missään mallissa vielä toistaiseksi. Itsellä 190 cm/102 kg ja näillä mitoilla nopeusmittarin alue 40-220 on piilossa. Hiljainen auto ja vakaa menijä muuten, mutta ei "käteensopiva".
Master Eq- lordi1977
Joo itse olen myös 194cm pitkä, joka on myös osasyy ison auton hankintaan. Tällä hetkelle VW Golf III Variant tuntuu hieman pieneltä jos tulee pidempää ajoa. Olisin kyllä kiinnostunut ehkä hieman enemmän BMW:stä, mutta olisin kinnostunut kuulemaan myös Audista lisää. BMW:stä kiinnostaa mallit 523/528 ja Audista A6 2.4/2.8. Onko näiden mallien välillä käyttökustannuksissa paljon eroja eli huolloissa ja varaosien hinnoissa? Entä onko yleensäkään kummassakaan tapauksessa järkevää katsoa tehokkaampia malleja? Vastauksista jo etukäteen kiitollinen!
- aivoituksia
V kone syö käytännössä aina enemmän, kuin täydellisessä balanssissa toimivat suora kutoset.
Samaten usein huollot on hankalempia ja kalliimpia. Ei se tosin huono ole, mutta puhtaasti valmistaja valitsee V mallin pienemmän tilan vuoksi, vaikka se aavistuksen huonompi ratkaisu teknisesti onkin.
Uskoisin (en tiedä) että BMW on halvempi remontoida, tuon takia, ettei ole kaksia kansia. BMW on hiljaisempi ja urheilullisempi. Iäkkäämpi naapuri ehkä antaa rispektiä enemmän Audille. (Imagon merkitystä autovalinnassa ei ole syytä väheksyä. Kyllähän ihminen pukeutuukin yleensä siististi, vaikka ihan yhtä lämpimät ne 20 vuotta vanhat turavaatteetkin olisivat.)
Jos kaipaat sporttisempaa ajotuntumaa tiehen, ota BMW, muuten on varmasti enemmän merkitystä sillä, kumman parista löydät paremmin pidetyn yksilön, ja kumpi tarjoaa mukavemmat varustelut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175420
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2232787- 412405
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella432141Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332076Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731727Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme131480- 381330
- 1641292
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o651257