Jos voittaisin lotossa, niin laittaisin puolet viinaan ja naisiin, ja toisen puolen turhuuteen.
Jos lotossa 7 oikein
3
598
Vastaukset
- antaisin veemäisten
ja ns."parempien työkavereiden" kuulla kunniansa. Loppuisi minulle isottelu ja pomottelu näillä pikkukihoilla. En kuitenkaan kertoisi kenellekään että olen voittanut. Kun saisin työpaikasta potkut nauraisin niille päin naamaa.
Mutta, mutta, toivossa on hyvä elää ja siis elän toivossa ja unelmissa ja köyhänä.- sä oikein
nöyristelet joillekin pikku pomoille.Niile pitää vittuilla kahta kauheammin takaisin!Niin mä ainakin teen, ja eipä isottele pikkupamput.
- lotto
Lotto on huijausta, ei ole pelkoa että tulee täys osuma pallot on sympooliset, nykyaikana voidaan ehtiä semmonen rivi kun herrat haluaa,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem302602- 111272
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3331012- 45912
- 45864
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20839Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61754- 44730
- 44726
- 46656