Naisenhan pitää olla kaunis ja laiha ja edustava ja aina niin iloinen ja 110%:sti kokoaika loistotyyppi, joka on jatkuvasti liitämässä joka puolella, joka ottaa jokaisesta tilanteesta hetkessä miehen kiinni, jolta sujuu kaikki, eikä ole mitään ongelmia missään. Näin pitäisi ainakin kaikkien neuvojien mukaan saada mies.
Jos en laihduta ikuisesti tai jos laitan tuulipuvun tai villapaidan päälleni kun käyn kaupassa tai jos en ole aina iloinen, joskus jopa vihainen, tai vietän aikaani myös kotona, tai jos syön joskus hiilihydraatteja tai jopa rasvaa tai ravaa lenkillä joka päivä tai ole koko ajan niin positiivisella asenteella kuorrutettu, niin eikö sitä sitten tosissaan halua miestä, jos ei ala tuohon kaikkeen. Onko huono menestys tai ujous tai epäsosiaalisuus vain vastentahtoisuutta?
Ei ole motivaatiota alkaa vastentahtoisesti tuohon kaikkeen miellyttämisoperaatioon. Eikä sekään välttämättä auta mitään. Jos haluankin olla vain itsekseni, ja viihtyä omassa elämässäni, ja varmistan sen niin.
Ja kun kukaan ei huomaa omana itsenään, niin kaikki onkin hyvin. Käykö muilla naisilla koskaan mielessä tätä?
enköhän minä halua
2
866
Vastaukset
Öö, en minä ainakaan etsi naista joka miellyttää minua 110%. Ei kukaan ole sellainen. Luulenpa, että ainakin nettideittailussa kriteerit ovat vielä kovemmat kuin muuten. Olen itse ainakin tavannut mukavempia ihmisiä noin livenä. Netin kautta tavatut ovat jostain syystä ollet aika kylmiä. Sen pitäisi olla tärkeintä, että tietää sen yhden rakastavan. Eiköhän siinä tapahdu vaistomaista yhteen hakeutumista.. Siinä ei paljoa pukeutumiset sun muut paina. Vai ajattelenko väärin? Tietysti itsestä huolen pitäminen vaikuttaa jollain lailla meihin kaikkiin. Minusta omana itsenään olo pitäisi riittää, jos mitään ei tapahdu niin kemiat ei kohtaa. Luulisin ihmisten hakevan vähän itsensä kaltaisia.. tietysti voin olla taas väärässä.. Eikös ole ihanan sekavaa?
- tavannut
enkä halua edes tavata netin kautta ketään,jos tämä järki säilyy.....KIITOS IHMESET KUN KIRJOITATTE JA VIELLÄ IHAN OMIN SANOIN,Sen olen huomannut että ihmisten ajattelukyky sekä selkeä arkikieli säilyy kun vaivautuu oikeasti elävässä elämässä jutusteluun edes.Ja pitääkähän hyvää huolta ajattelukyvystä, tänää huomasin että monen päättelykyky on jossain kadoksissa,tämä tälläkertaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1803067SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän671931Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,3071916Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava1081891Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --241708Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.291559Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue291392Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1181263Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411142RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041072