Vuorelan automyynti

Pentti---

Elkää ostako täältä mitään autoja! Huijareita koko perkeleen porukka. Ostin vähän aikaa sitten auton ja huomasin sen jälkeen kaiken näkösiä vikoja uudehkosta autosta. Huoltokirjaankin oli rustattu ihan omia juttuja. En osta ikinä enää sieltä käytettyä autoa ja kehotan kyllä muitakin välttämään tätä firmaa. Kertokaa jos muillakin kokemuksia kyseisestä firmasta.

75

16236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tilastotieteilijä

Nythän tämä asia on nytkähtänyt liikkeelle hyvin, joka päivä tulee kommentteja uusista "paskaliikkeistä", jotka kusettavat asiakkaitaan.

Kohtahan sitä uskaltaa ostaa auton liikkestä, kun he tietävät pääsevänsä kusettamalla näille palstoille.

• palstaa

lukee vain marginaalinen joukko työttömiä, koululaisia ja muita joutomiehiä. Tänne "joutumisella" ei ole mitään merkitystä.

• Eksynyt?
        palstaa kirjoitti:

lukee vain marginaalinen joukko työttömiä, koululaisia ja muita joutomiehiä. Tänne "joutumisella" ei ole mitään merkitystä.

Mihinkäs luokkaan itse kuulut, kun tänne eksyit?
        Ettet vaan olisi joku jobbarinpaska, joka on saanut tuta asiakkaan kiukun Esim. näillä palstoilla.

• nyt heti
        palstaa kirjoitti:

Jahas, Vuorelan automyynti meni nyt heti boikotiin. Kiitän vinkistä.

Kyllä se vain nykyään on niin että tieto lisää kuluttajan valtaa.
        Suosittelen että siellä hirsimökkijobbarikopeissa varaudutte siihen että renkaidepotkijapaskanjauhaja-sukupolven asiakkaanne kuolee sukupuuttoon. Onnenne on se, että olette katoavaa kansanperinnettä asiakkaidenne kanssa. Onnea vaan niiden 317tkm ajettujen Almera Sportdekkien myyntiin.

• täällä
        nyt heti kirjoitti:

Jahas, Vuorelan automyynti meni nyt heti boikotiin. Kiitän vinkistä.

Kyllä se vain nykyään on niin että tieto lisää kuluttajan valtaa.
        Suosittelen että siellä hirsimökkijobbarikopeissa varaudutte siihen että renkaidepotkijapaskanjauhaja-sukupolven asiakkaanne kuolee sukupuuttoon. Onnenne on se, että olette katoavaa kansanperinnettä asiakkaidenne kanssa. Onnea vaan niiden 317tkm ajettujen Almera Sportdekkien myyntiin.

Vuorelasta en osta mitään ikinä, en edes harkitse.

• nyt sentään

Saitkos fyrkat takaisin,alea tai jopa kaupan purettua jos kerran huoltokirjaa fixailtu ja sulle unohdettu mainita. Kävin siinä naapuripuodissa päivänä eräänä itseäni naurattamassa. Luulin että sellaisia kultaketjut ranteissa ja kaulassa olevia kauppureita on ainoastaan pilakuvissa,mutta väärässä olin, Vuorelasta löytyy tällainen ihan livenä.

• pentti--

Omana häpeenä joudun pitämään. Korjauksiin on jo palanut yli 1200e. Ilmastointi reistaa ja kone vuotaa. Korjaaja sanoi että koneella ajettu puolet yli siitä mitä on mittarissa. Olen muiltakin kuullut vähän samaa mitä minullekkin kävi. Sen uskon, että niiltä huijareilta en osta tasan mitään enää. Paikka on Kuopion lähellä vuorelassa. Minun ohje on, että elkää ostako käytettyä autoa niiltä huijari jätkiltä.
        Kertokaa onko muilla kokemusta kyseisestä lafkasta.

• autokuume
        pentti-- kirjoitti:

Omana häpeenä joudun pitämään. Korjauksiin on jo palanut yli 1200e. Ilmastointi reistaa ja kone vuotaa. Korjaaja sanoi että koneella ajettu puolet yli siitä mitä on mittarissa. Olen muiltakin kuullut vähän samaa mitä minullekkin kävi. Sen uskon, että niiltä huijareilta en osta tasan mitään enää. Paikka on Kuopion lähellä vuorelassa. Minun ohje on, että elkää ostako käytettyä autoa niiltä huijari jätkiltä.
        Kertokaa onko muilla kokemusta kyseisestä lafkasta.

Pakko sanoa et varmaan joku muu on kusettanut autoliikkeenpoikia tuomalla vaihtoon miljoonakilometriä ajetun nissanin =) Harvoin vikoja huomaa lyhessä ajassa vaan yleensä siihen menee päiviä ja autoliikkeillä ei ole mielenkiintoa 500 euron autoilla ajella testiajoja =).... Ja minusta jos rupeaa julkisesti mollaamaan ihmisiä kautta liikkeitä pitäis olla sen verran munaa ett ihan oikealla nimellä esiintyy sit täällä tai missä tahansa.
        PS. Ihan samallaisia ongelmia esiintyy kaikissa liikkeissä ja tota huoltokirjajuttua en USKO haloooo

• Anonyymi
        autokuume kirjoitti:

Pakko sanoa et varmaan joku muu on kusettanut autoliikkeenpoikia tuomalla vaihtoon miljoonakilometriä ajetun nissanin =) Harvoin vikoja huomaa lyhessä ajassa vaan yleensä siihen menee päiviä ja autoliikkeillä ei ole mielenkiintoa 500 euron autoilla ajella testiajoja =).... Ja minusta jos rupeaa julkisesti mollaamaan ihmisiä kautta liikkeitä pitäis olla sen verran munaa ett ihan oikealla nimellä esiintyy sit täällä tai missä tahansa.
        PS. Ihan samallaisia ongelmia esiintyy kaikissa liikkeissä ja tota huoltokirjajuttua en USKO haloooo

muut liikkeet hoitaa virheensä. (tämä liike huijaa)

• vuorelan uusi automyynti

Luin asiakkaan pyynnöstä tuon sinun kehumis viestin meidän autoliikkeen toiminnasta jos noin jurppii niin ihmettelen että miksi ei ole miestä/naista tulla keskustelemaan asiasta ja jos ne on jo käyty ihan mielen virkistämiseksi olisin kyllä mielellään kuullut mistä autosta on kyse? tosin nykyään ihmisillä on sellainen käsitys että autoilla on ikuinen takuu..katsomatta auton ikää ja ajomäärää..niistä sovitaan kyllä meillä ennen kaupantekoa! Eli turha tänne on tuota PASKAA kirjoitella..tosin kun täällä keskustelu palstoilla kirjottelee ei varmaan ole parempaa tekemistä..

• Anttu**

Ja itekin kirjoitit..? Ei ole sullakaan parempaa tekemistä sitten..?

• Anonyymi

Todellakin tuota 'paskaa' teistä saakin kirjoittaa!!!!!! Läpimätiä olette kaikki siellä puljussa!!!!

• Huijattu

Ei voi sanoa kun että kovia on pojat huijaamaan ja takuulla voi pyyhkiä per...tä jos Vuorelan automyynnistä ostat auton.

• KI

KJJ

• J&S
        KI kirjoitti:

KJJ

KYLLÄ ON TOTTA ETTÄ PALVELU / KIELENKÄYTTÖ ASIATONTA JA JOPA TÖRKEÄÄ KO.PAIKASSA.KÄVIMME VAIMONI KANSSA KATSELEMASSA AUTOA SIELLÄ JA MYYJÄN KÄYTÖS TOISTA ASIAKASTA KOHTAAN OLI
        TODELLA SIIVOTONTA,LÄHDIMME POIS JA PÄÄTIMME ETTEMME TÄMÄN LIIKKEEN PALVELUITA TARVITSE.

• Anonyymi
        J&S kirjoitti:

KYLLÄ ON TOTTA ETTÄ PALVELU / KIELENKÄYTTÖ ASIATONTA JA JOPA TÖRKEÄÄ KO.PAIKASSA.KÄVIMME VAIMONI KANSSA KATSELEMASSA AUTOA SIELLÄ JA MYYJÄN KÄYTÖS TOISTA ASIAKASTA KOHTAAN OLI
        TODELLA SIIVOTONTA,LÄHDIMME POIS JA PÄÄTIMME ETTEMME TÄMÄN LIIKKEEN PALVELUITA TARVITSE.

Se myyjä tunnetaan naistenhakkaajana 😕

• PetriMyös

Yhden auton sieltä hankkineena, korjaukset meni 50/50. Ihan ok auton kuntoon ja ikään nähden. Sittemmin kävin yhtä koeajamassa, joka oli kyllä ikävässä kunnossa myynnissä (sammuili koeajolla etc), vaikka oli reippaasti yli kympin hintaluokassa. Nyrkkipajahan se on. Nyt kun katsoo vaihdokkilistaa, on poikien autot kaikki miljardiajettuja ja takuuvarmasti ongelmia riittää (muutama uudempi bemari näyttää tosin olevan poikkeus)

• vuorelan kannattaja

kyllä se ei ehkä riipu niistä vuoreelan automyynnin myyjistä ne kilometrit ja auton kunto jos ne eivät vaikka jouva jokaista autoa kokeilla tarpeeksi kun tuntuu aika kiirettä niillä olovan perkele

• TH

Olen kanssa kerran hakenut auton sieltä pidemmän matkan päästä!

Pohjassa 7 reikää!!!

Sanottiin että huippuyksilö!

No kuluttajaasiamiehen kanssa hoidettin ja ei mitään vastausta tullut liikkeestä! Kun oikeuskutsua tuli niin sitten vasta lähti korvailee ja silloinkin vaan murto-osan!

• toinen kannattaja

voi vittu että työ ihmiset ootta tyhmiä ettekö työ älyä ettei se auton kunto ole siitä liikkeestä kiinni vaan sitä kuka sen aikaisemmin on omistanut saatana kyllä työ taijatte olla jottain hölömöjä vähäälysiä iliman maalaisjärkeä saatana

• Anonyymi

Opettele kirjoittamaan, kiitos! 😊

• Tietoinen.

Joo! Ei kannata ostaa tältä huijari firmalta mitään, huijaavat autokaupoissa ja muussakin!! Näillä samoilla, jotka omistavat vuorelan automyynnin on myös kiinteistöyhtymä, vuokraavat muutamaa asuntoa. Huijaavat niissäkin täysin ja ainakin kahdesta niiden asunnosta on löytynyt hometta. Vääristelevät sitten vuokralaisten puheita ja syyttävät niitä homeen aiheuttajaksi!

• Tietoinen.

Ja ihan tiedoksi, tässä firmassa on nimenomaan kyse firman omistajista eikä autoista. Kysyin käytettyä autoa vuorelan automyynniltä kun asuin myös niiden vuokraamassa asunnossa. Sanoi ihan suoraan, kun kysyin yhtä autoa, että sitä se ei rupea mulle myymään näin lähelle ja vielä vuokralaiselle. Eli mitähän sekin kertoo auton kunnosta.

• Ei suinkaan vaan
        Tietoinen. kirjoitti:

Ja ihan tiedoksi, tässä firmassa on nimenomaan kyse firman omistajista eikä autoista. Kysyin käytettyä autoa vuorelan automyynniltä kun asuin myös niiden vuokraamassa asunnossa. Sanoi ihan suoraan, kun kysyin yhtä autoa, että sitä se ei rupea mulle myymään näin lähelle ja vielä vuokralaiselle. Eli mitähän sekin kertoo auton kunnosta.

vuokranantajasi tiesi jo etukäteen vuokrahistoriasi perusteella ettei sinusta olisi kuitenkaan auton ostajaksi. Hän säästi itseään harmeilta ja vaivalta sinut ja tapasi tuntiessaan.

• pettynyt myös

paskalafka!!! oli viimenen auto jonka ostan sieltä!!!

• autoa etsivä

kerro lisää...mitä siulle sattu?

• Anonyymi

Minua kusetettiin myös...eka ja vika kerta!!!

• asiakas vuan

Itte hommasin sieltä auton ja täytyypi sanoa että hyvää palvelua sain ja hyvän autonkin vielä. Kaikki kerrottiin mitä autosta tiedettiin ja mitä olivat itse sille tehneet. Taidan olla vain onnekas vai kuinka.

• "ostelija"

Olen vuosien saatossa kiertäny aj "etsinyt" auton itselleni. Yllätyksekseni huomasin käydessäni päivänä muutamana kyseisessä yrityksessä, että siellä oli positiivinen ilmapiiri joka yllätti minut aika tavalla. Aina ei ole ollut näin...

Tiedä häntä koenko asian yksin???

• resupecc
        "ostelija" kirjoitti:

Olen vuosien saatossa kiertäny aj "etsinyt" auton itselleni. Yllätyksekseni huomasin käydessäni päivänä muutamana kyseisessä yrityksessä, että siellä oli positiivinen ilmapiiri joka yllätti minut aika tavalla. Aina ei ole ollut näin...

Tiedä häntä koenko asian yksin???

Eikös siellä ole tapahtunut henkilöstössä muutoksia? Semmonen kyllä vaikuttaa heti jos niikseen on.. Jospa ei tarviis katella kännistä/krapulaista myyjää enää? En kyllä tiedä, miten lie..

• karkki
        resupecc kirjoitti:

Eikös siellä ole tapahtunut henkilöstössä muutoksia? Semmonen kyllä vaikuttaa heti jos niikseen on.. Jospa ei tarviis katella kännistä/krapulaista myyjää enää? En kyllä tiedä, miten lie..

Onko siellä uusia immeisiä töissä?

• petetty6
        karkki kirjoitti:

Onko siellä uusia immeisiä töissä?

on kai,mutta minä ostin yhden auton ,mutta tulin huomatusi petetyksi,mitä kehuivat autoa,viikon päästä löytyi vikoja vaikka mitä,mutta tyhjä näille jobbareille on valittaa
        sanovat on niissä vanhoissa autoissa vikoja.täytyy pitää omana vahinkona,muttei enää mene siitä ostamaan,tästä lähin ostan oikeasta autoliikkeestä,.
        ps.remonttia tuli 780euron edestä.

• veikko20

Et ole asiakas,olet itse jobbari

• Sivusta seuraaja
        petetty6 kirjoitti:

on kai,mutta minä ostin yhden auton ,mutta tulin huomatusi petetyksi,mitä kehuivat autoa,viikon päästä löytyi vikoja vaikka mitä,mutta tyhjä näille jobbareille on valittaa
        sanovat on niissä vanhoissa autoissa vikoja.täytyy pitää omana vahinkona,muttei enää mene siitä ostamaan,tästä lähin ostan oikeasta autoliikkeestä,.
        ps.remonttia tuli 780euron edestä.

Ole reilu itseäsi ja muita kohtaan. Huomiothan kirjoittaessasi että et mainitse autosi ikää, kilometrejä, merkkiä/mallia.

Näin sivusta seuraajana näitä tapahtumia kuulostellessa ja lukiessani olen huomannut että monet kuvittelevat käytetyssä autossa olevan huomattavasti paremmat takuut kuin uudessa...

Toinen asia on se millaisen auton liike myy, no tietenkin sellaisen jonka esim. kaltaisesi auton omistaja on liikkeeseen vienyt vaihdossa...

Ja varmaankin asian lähestymistapa vaikuttaa myös asian hoitamiseen...

• hhu1

Elä! Et sie osta vai? Pärjäävät varmaan ilman sinuakin, vai mitä luulet?

• jobbari 458

Itse jobbarit vastaavat,luulen että pari vuotta sitten on konkassa.En kyllä ole ostanut yhtäkään autoa liikkeestä.

• sivusta seuraava
        jobbari 458 kirjoitti:

Itse jobbarit vastaavat,luulen että pari vuotta sitten on konkassa.En kyllä ole ostanut yhtäkään autoa liikkeestä.

Korjatkaa jos muistan tahi oletan väärin, mutta käsittääkseni yritys ollut voimissaan lähes kymmenkunta vuotta???

• Jobbari vs. kauppias

Jobbari on aina pimeää kauppaa tekevä yksityishenkilö. Koska jobbari ei maksa myyntivoitoistaan veroja, hän on veropetoksia tekevä rikollinen.

Jos väität laillista kauppaa tekevää kauppiasta rikolliseksi, syyllistyt itse kunnianloukkaukseen.

• vero jäävät maksamat

Niin sanottu kauppias jobbari,monet auton jotka ovat myytävänä ovat olevinaan,kaverin tai sukulaistensa nimissä,eli kiertävät veroja.

• Suomi-Jobbari-Suomi

Jobbari= pimeä kauppias, ei hoida veroja eikä muitakaan yhteiskunnallisia velvotteita
      Arvonlisäverovelvollinen yrittäjä= maksaa veron yms työnantajan velvollisuudet!

• Katekuja

Minne lie pasi lähtenyt,nyt petrin kaverina toine koejari,mut antakkee poekin tehhä kauppoo,onko se teeltä poekkeen...ja tuskinpa sitä virhevastuuta on niissä tonnin kahen katiskoissa,immeiset tulleet turhan vaativiks....järkee pitäs olla ostajallaki,eekä aena mietiä vaen takkuuta ja tankki täynnä bensoo...itselläni ei ole kavereista yhtään enempää huonoa sanottavaa kuin muistakin vastaavista,asiallisia,kertovat sen mitä tietää,he eivät kuitenkaa ole jokaisella autolla vuosia ajaneet,joten sitä myöten ajattelua.kiitos ja hyvää uutta vuotta,kun luitte.

• vuan tuo

Murre puol ei oikeen hallinnassa?.

• Kuhan kysyn...

Mistees moinen "koejari" tulukinta tulloo? Vae onkoon sen toesen nimi Jari?

• Toyota avensis d4d

Minulle myi kyllä hyvän auton jo kolmatta kertaa. Kerran jouduin reklamoimaan pienestä vaivasta, joka hoidettiin poikkeuksellisen nopeasti ja ilman rutinoita. Olen erittäin tyytyväinen ja hyvilläni, että tälläisiä kunnollisia kauppiaita on vielä olemassa.

• Sekundaa.

Kolariromusta tehty sekin.

• Donk

Nyt liikkuu semmosta huhua työntekijän vaihdokseen liittyen, että huh. No, ketku on ketku vaikka piällään seisos.
      Mutta onnee ja menestystä korhoselle, on oikeesti hyvä ja rehti mies!

• utelias savossa

Onkoon entinen vai nykynen työntekijä niitä ketkuja?

• Potkukelkka
        utelias savossa kirjoitti:

Onkoon entinen vai nykynen työntekijä niitä ketkuja?

Ketkupolkka. Mitähän pasille kuuluu?

• palvelua arvostava

Oma kokemukseni tästä liikkeestä:

En ole ostanut heiltä autoa, mutta kysellyt kylläkin. Todella töykeää sähköpostittelua sain sieltä kun vähän yritin tingata hintaa. Eli melko perus-jobbarimenoa..

• ...kin.

"Todella töykeää sähköpostittelua sain sieltä kun vähän yritin tingata hintaa. "

Siis mitä vttua!?!
        Miksi yritit hintaa tingata, kun et autoakaan ole käynyt katsomassa saati kokeilemassa?!?

Se on sitten enstex paviaanein kaupankäynnin aloitus jopa "mikä viimene hinta"-kysymystäkin tyhmemmän olmin tasoinen floppi! Ei mikään ihme, että tuossakin liikkeessä paviaanin kysymyksen esittäjä on saanut paviaanille kuuluvan vastauksenkin.

Ihan vinkiksi sinulle ja muillekin kaltaisillesi netissä tinkijöille:

Jos se ilmoitettu hinta ei miellytä, eikä sinulla riitä viitseliäisyyttä mennä liikkeeseen paikanpäälle autoon tutustumaan (ja vasta koeajon ja muun tutkimisen jälkeen mahdollisesti perustelluin perusteluin tinkimiseenkin) niin siirry suosiolla etsimään kukkarollesi sopivampi auto äläkä kysele turhia sinulle liian kalliista autosta.

Eihän se niin ole että autoliike ilmoittelee jonkun "hupi-hupi-hinnan" josta sitten "milläs myisit"- ja "tarjoon xxxx"-paviaanille pudotellaan hinnasta tonni tai kaksi ihan vaan huvikseen pois ja paikanpäällä vielä toinen mokoma tonni tai pari kun ei se tosiaankaan ihan uusi ja uudenveroinen ollutkaan.

Ehei, niin se ei mene ja muistakin liikkeistä voi saada "töykeän vastauksen" tuollaisiin kaupanaloituksiin.

• kusinen jobbari

Jees

Noi 2,000-10,000,- paskat ostetaan ihan tavallisten ihmisten jäljiltä jotka vaihtaa autonsa uudempaan, kun vanhassa alkaa olemaan niin paljon kaikkee "pientä"

Ne uuden auton myyjät joiden vaihtoauto hallissakaan ei ole yli 6 vuotta vanhoja eivät myy niitä enää yksityisille, kun niistä tulee niin paljon reklamaatioita ja sitä kautta tulee kuluja sekä maine menee, kun ei puolen vuoden jälkeen korjaa kaikkee mitä asiakas vaatii.

Meilläpäin on muutamat jobbarit joutuneet lisäämään myyntisopimukseen, että auto myydään korjattavaksi, kun ei 700,- euron katteestas enää pysty kauheasti remontteja kustantamaan.

• illitä

Kyllä varmaankin on raskasta olla käytetyn auton ostaja, kun kokoajan pitää odotell, että tänne pääsee paasaamaan.

• halvan auton käyttäj

Oiskoon niin että jonkun on vastattava kysyntään...ilmeisesti kaikilla ei ole vara ostaa sitä 10000-30000 autoa jossa sama riski kun halvemassakin autossa...ja ei ne taida noi merkkiliikkeetkään hirveemmin omaan piikkiinsä korjailla!?!?

En minä ainakaan pysty ostelemaan kalliita autoja, on ajettava halvemmalla ja korjattava sitä samallalailla kun sitä kalliimpaakin ajoneuvoa!

• Taidan tietää

Tuota tuota myydään korjattavaksi ei kyllä vapauta myyjä-liikettä kuluttajasuoja vastuusta, mikäli auton muuten iältään ja ajokilometreiltään siihen kuuluisi. Vain niiltä osin kun on kirjattu mitä pitää korjata tämä lauseke toimii, kaikki muu on ulkopuolella. Käytetyssä autossa useimmiten ei myyjän vastuu vioista ole sataa prosenttia, vaan jotain 0% ja sadan% väliltä riippuen ajosuoritteesta ja iästä sekä vian luonteesta, jos kuluva osa niin 0%. Näissä vanhoissa autoissa kovin harvoin on enää virhevastuuta, vaikkakin kuluttajat niin luulevat on yleensä vain tuoreissa vähänajetuissa vaihtoautoissa sekä uusissa.

• juankoski

Itse ostin, tai (vaihdoin) ajoneuvon vuorelan uudesta automyynnistä 15.09.2006. Tulin hakemaan edullista pikku-pakua ja sellaisen löysin. Ottivat vanhan ajokini vaihdossa ja käsittääkseni oltiin kummatkin tyytyväisiä kauppaan. Kertoi myyjä rehellisesti ostettavan auto puutteet ja itse kerroin omani. Mielestäni oli reilun kaupan meininki sekä ihan asiallinen käytös puolin ja toisin. Oliskohan niin että tyytymättömät asiakkaat ovat kanssaihmisilleenkin tyytymättömiä? terv: Taisto Aaltonen.

• hereicomejuan
        juankoski kirjoitti:

Itse ostin, tai (vaihdoin) ajoneuvon vuorelan uudesta automyynnistä 15.09.2006. Tulin hakemaan edullista pikku-pakua ja sellaisen löysin. Ottivat vanhan ajokini vaihdossa ja käsittääkseni oltiin kummatkin tyytyväisiä kauppaan. Kertoi myyjä rehellisesti ostettavan auto puutteet ja itse kerroin omani. Mielestäni oli reilun kaupan meininki sekä ihan asiallinen käytös puolin ja toisin. Oliskohan niin että tyytymättömät asiakkaat ovat kanssaihmisilleenkin tyytymättömiä? terv: Taisto Aaltonen.

No niinpäs Taisto Aaltonen ostitkin! Ja oikein "haissin", eli Hiacen! Onneksi olkoon!
        http://www.nettiauto.com/toyota/hiace/8302283

Afrikkakuormaako ajattelit toimittaa vai ihanko oikeesti vielä omaan käyttöön?

• köyhienkuoro
        hereicomejuan kirjoitti:

No niinpäs Taisto Aaltonen ostitkin! Ja oikein "haissin", eli Hiacen! Onneksi olkoon!
        http://www.nettiauto.com/toyota/hiace/8302283

Afrikkakuormaako ajattelit toimittaa vai ihanko oikeesti vielä omaan käyttöön?

Hauska lueskella köyhien paskiaisten ulinaa, tässäkin ketjussa ensimmäinen perseaukinen ulisija (toivottavasti jo tapettu) avasi ulisevan arkkunsa jo lähes 10v sitten ja vuorelassa on automyynti edelleen. Koittakaa köyhät ulisijat jo tajuta, ettei suoli24 palstalle ulinat mitään auta, tehkää duunia, jos apua perseaukisuuteenne haluatte. Onhan joukossa näköjään ainakin yksi täysipäinenkin, T. Aaltonen. hereicomejuanille, sen veraan, että mistään mitään tietämättömän paskiaisen kannattais pitää tippukiviluolansa kiinni, lyhyt hiace ei mene afrikkaan, valitettavasti ne joutuu myymään alihintaan perseaukisille takuu-uskovaisille suomalaisurpoille, afrikan reilut rahamiesostajat ostavat pitkät hiacet pois.

• hereicomejuan
        köyhienkuoro kirjoitti:

Hauska lueskella köyhien paskiaisten ulinaa, tässäkin ketjussa ensimmäinen perseaukinen ulisija (toivottavasti jo tapettu) avasi ulisevan arkkunsa jo lähes 10v sitten ja vuorelassa on automyynti edelleen. Koittakaa köyhät ulisijat jo tajuta, ettei suoli24 palstalle ulinat mitään auta, tehkää duunia, jos apua perseaukisuuteenne haluatte. Onhan joukossa näköjään ainakin yksi täysipäinenkin, T. Aaltonen. hereicomejuanille, sen veraan, että mistään mitään tietämättömän paskiaisen kannattais pitää tippukiviluolansa kiinni, lyhyt hiace ei mene afrikkaan, valitettavasti ne joutuu myymään alihintaan perseaukisille takuu-uskovaisille suomalaisurpoille, afrikan reilut rahamiesostajat ostavat pitkät hiacet pois.

Noooh... tiedossahan tuo toki on, ettei pätkähaissi kelpaa EDES Afrikkaan. Kunhan vinoilin, kun sattui helposti tuo "yksilö" löytymään. By the way... taisi Aaltonen viedä vaihdossa vm.2000 Boran? Muutaman satasen tai yhden tuhannen välillä vaihteli?
        Vuorela siinä tapauksessa kiittää.

• Sivustaseurannu

Ei tainnu Aaltonen Boralla vaihtoo! Ei pie immeisiä haukkua ja moittia jos ei asioista mittään tiijjä!

• Anonyymi
        köyhienkuoro kirjoitti:

Itse myyjähän se siellä! 😆

• ennenkinlusittu

Minua ette kuseta,haukkukaa vaan asiakkaita niin tulee noutaja

• vinkuu

kultainenko ?

• SuihkunKautta
        vinkuu kirjoitti:

kultainenko ?

Heh!
        Eikö goldenshover riittänytkään?

• kerranhuijattu

Jos haluatte tulla takuuvarmasti huijatuksi ruvetkaa kaupoille Vuorelan mustalaishuijarin kanssa,toivotan onnea,on kokemusta...

• Äkäinen

Empä osta ennää viikon kesti ajella sitten loppu ajut kun hajos.

• Anonyymi

Vittu miten paska pulju! Ihan tärisyttää...

• Anonyymi

Tervetuloa vaan tärisemään paikanpäälle äkäiset ja anonyymit yleensä täällä valittajat on niitä jotka ostaessaan jotain haluaa kaiken melkein ilmaiseksi ja legentaarisesti vannotaan että perään ei kuulu jos myyt nyt mulle halvalla ..Ja sitten kun ei ole uusi itketään täällä joten kannattaa miettiä mitä ostaa ja millaisilla ehdoilla..vastuu kannetaan kyllä siitä mistä pitää..kaikkea hyvää ja kiitos teille kaikille hienoille ja mukaville asiakkaille

t.kauppias

• Anonyymi

Savolainen liike, kuka sinne muka eksyy?
      Menkää sinne Kuopio -palstalle itkemään, älkääkä (onko tuo edes sana?) Tänne tulko keskustelemaan.

Juntit!

• Anonyymi

Yleinen kannanotto.

Autokauppa ja nimenomaan vaihtoautokauppa perustuu siihen, että molemmat tahot luottavat toisiinsa - ei ne autot sinne itsestään tule myyntiin. Minua oksettavat ne ihmiset, jotka tietoisesti ja toistuvasti antavat liikkeeseen vaihdossa viallisen ajoneuvon, olipa kyseessä sitten pieni tai iso vika.

Se on huijaamista = varastamista.

Se ihminen, jolla on varaa tulla tänne huutelemaan ja haukkumaan toisen harjoittamaa liiketoimintaa ja elinkeinoa... olet hyvin alhainen.

• Anonyymi

sähkömopon hain. myivät isommilla akuilla, pääsi 6mk. eivät vastaa puheluihin eikä sähköpostiin.

• Ostin autoin kanssa heiltä, asia menee poliisille tutkintaan. / kuluttaja suojaan

• Anonyymi

Myyvät pelkkää paskaa

• Anonyymi

Nyt näkyy olevan myös verottajan kourissa,maksamatonta jonkun verran kertoo taloussanomat.

• Anonyymi

Kunnon koijari tämä Pasi. Älkää ostako täältä mitään,myy romuja.

• Anonyymi

Ei oo tainnu Pasi nimistä henkilöö olla talossa kymmeneen vuoteen…?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      29
      5534
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4114
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3217
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      51
      2860
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      287
      1372
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1318
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      60
      1229
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1149
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      397
      1136
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      219
      1134
    Aihe