Mikä ihmeen aura?

Amos7

Pikkuputiikissa sen myyjä, 65 nainen, tuli luokseni ja sanoi; anna kun hän katsoo minun auran. Ei, sanoin. Kysyin uskotko Jeesukseen? Uskon, oli vastaus. Jatkoin; tunnustatko Jeesuksen Herraksi, lihaan tulleeksi Jumalaksi? Ei tunnustanut. Oli joku henkimaailman nainen.

Mikä ihme on aura ja miksi sitä kysytään?

34

1617

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RitariOlevainen

Kun Hän yritettiin tappaa, työntämällä kallion jyrkäänteeltä, niin Raamattu sanoo,"ja Hän kulki heidän keskitsensä"! eikä kukaan tohtinut käydä Häneen käsiksi!

Olisiko se "aura" vähän samaa, kun ilmassa on "auer"? :)

• Angde81

Voihan sen noinkin ajatella, mutta aura on parapsykologinen käsite, jollaista ei ole kiva liittää Jeesuksen, eikä kenenkään uskovan yhteyteen.

Jeesuksen aika ei ollut kuolla tuolloin ja eikä tuolla tavalla, siksi hän väistyi tilanteesta.

• RitariOlevainen
        Angde81 kirjoitti:

Voihan sen noinkin ajatella, mutta aura on parapsykologinen käsite, jollaista ei ole kiva liittää Jeesuksen, eikä kenenkään uskovan yhteyteen.

Jeesuksen aika ei ollut kuolla tuolloin ja eikä tuolla tavalla, siksi hän väistyi tilanteesta.

Eihän se väkivaltainen kansa edes nähnyt, kun vaan aivat todeta Hänen poistuneen paikalta.

Tarkoitin, että Jeesuksen "aura" oli ja on taivaallinen voima.

Täällä on paras kirjoittaa aina tosissaan oikeilla nimillä , koska ei viatonkaan pikku huumori mene läpi, anteeksi jos tuo loukkasi sinua, tarkoitus ei missään nimessä ollut aiheuttaa mielipahaa sinulle eikä kenelekkään.

• "henkiruumis",eli

henki minä,josta voi nähdä ihmisen kulloisen henkisen ja ruumiillisenkin tilan.Sairaudet ym.näkyy ihmisen aurassa.Se ei ole "huuhaata",kuten saattaisi olettaa,vaan jo kolme,neljäkymmentä vuotta sitten se pystytttiin kuvaamaan,niinsanotulla girlittan menetelmällä,joka kehitettiin venäjällä.

Se muodostaa ihmisen ympärille puolesta metristä metriin sähköisen mangneettikentän.

Siitä ihmeellistä,että jos sinulta on vaikka jalka ambutoitu,näkyy se täysin ehjänä siinä "henkiminässä",siis jokaista niveltä myöten.

Tästä tuleekin mieleen se Jeesuksen sanonta,että älkää peljätkö niitä jotka voivat tappaa ruumiin,mutta hengelle he eivät voi mitään.

• karismaa?
        "henkiruumis",eli kirjoitti:

henki minä,josta voi nähdä ihmisen kulloisen henkisen ja ruumiillisenkin tilan.Sairaudet ym.näkyy ihmisen aurassa.Se ei ole "huuhaata",kuten saattaisi olettaa,vaan jo kolme,neljäkymmentä vuotta sitten se pystytttiin kuvaamaan,niinsanotulla girlittan menetelmällä,joka kehitettiin venäjällä.

Se muodostaa ihmisen ympärille puolesta metristä metriin sähköisen mangneettikentän.

Siitä ihmeellistä,että jos sinulta on vaikka jalka ambutoitu,näkyy se täysin ehjänä siinä "henkiminässä",siis jokaista niveltä myöten.

Tästä tuleekin mieleen se Jeesuksen sanonta,että älkää peljätkö niitä jotka voivat tappaa ruumiin,mutta hengelle he eivät voi mitään.

:::::

• tuolle iäkkäälle naiselle?

Aura tarkoittaa oikeastaan bioenergiakenttää, joka säteilee erittäin vahvasti ja voimakkaasti ihmisestä, jolla on tyyneys ja mielenrauha ja levollisuus itsensä ja ympäristönsä kanssa. Toisilla ei säteile ollenkaan, toisilla taas senkin edestä. Jeesuksen, kuten muidenkin pyhien ihmisten aurat olivat voimakkaat. Ne tekevät ihmeitä ja tervehdyttävät. Mm. Jumaläidin ikoni säteilee valtavaa energiakenttää ympärilleen. Moni on kokenut parantumisen ihmeen sen läheisyydessä.

• 1. Joki Turussa. 2. Vanhanaikainen kyntöväline. 3. CMX-yhtyeen levyn nimi. 4. Säteily. Auralla ymmärretään new age-piireissä näkymätöntä säteilyä, joka lähtee ihmisestä. Vain meediot tai muut yliluonnollisissa asioissa sisällä olevat voivat nähdä sen. Auran eri väreistä voi kuulemma tunnistaa ihmisen mielentilan ja sairaudet. Aurasta käytetään myös nimiä henkiruumis, astraalikeho tai jopa sielu. Sana on muistaakseni napattu sanskritinkielestä.

• Aura'

Aura

(engl. aura). Auralla viitataan oletettuun kasveja, eläimiä tai ihmisiä ympäröivään energiakenttään, joka ”värähtelee eri taajuuksilla”. Aura ilmenee ”lahjakkaille” psyykikoille jonkinlaisena monivärisenä harsona. Kyky havaita auroja heikkenee ilmeisesti iän myötä, sillä lasten väitetään pystyvän näkemään niitä ilman erityislahjoja.

Aura koostuu seitsemästä rengasmaisesta kentästä, jotka ilmentävät organismin tilaa. Aurojen värikoostumus, tarkkuus ja muoto vaihtelevat eri yksilöstä ja ajankohdasta toiseen. Muutokset johtuvat chakrojen eli kehon energiakeskusten toimintakyvyn vaihteluista. Auroista — erityisesti niiden väreistä-voidaankin väitetysti arvioida persoonallisuutta sekä terveydentilaa. Selvänäkijoiden mukaan sairaudet voidaan havaita kuukausia tai vuosiakin aikaisemmin aurassa kuin fyysisessä kehossa. Chakrojen toimintaan yritetään vaikuttaa esimerkiksi väriterapian tai joogan avulla.

Ihmisen iholta voidaan mitata sähköistä toimintaa (kuten EKG, EMG ja EEG), mutta se on aivan liian pientä aiheuttaakseen mitään auroihin viittaavaan. Pätevimpänä, ”tieteellisenä” todisteena aurojen olemassaolosta on pidetty niin sanottuja Kirlian-kuvia, joita kuitenkin saadaan aikaan tunnettujen fysikaalisten tekijöiden avulla. On myös olemassa aurakuvausta.

http://www.skepsis.fi/ihmeellinen/aura.html

• olet säpsähtänyt

tuota kysymystä ja naista, kuin he olisivat olleet vähintään spitaalisia. Tiedoksi vaan, että ei sen katsominen olisi sinua vahingoittanut millään tavoin! Ei kai uskosi voi olla noin heppoisissa kantimissa, että pelkäät moista?

• Amos7

En antanut katsoa koska aavistelinkin jotain tuommoista ja nainen sanoi olevansa teosofi ja meedio. Luvan antaminen olisi suosinut tuota huuhaata.(?)

• älykkyys ja tilannetaju
        Amos7 kirjoitti:

En antanut katsoa koska aavistelinkin jotain tuommoista ja nainen sanoi olevansa teosofi ja meedio. Luvan antaminen olisi suosinut tuota huuhaata.(?)

on ihan suositeltavaa. Ei nainen varmasti aikonut sinua vahingoittaa mitenkään. Kyllä mies tuollaisen säikähtämättä kestää!

• ......
        älykkyys ja tilannetaju kirjoitti:

on ihan suositeltavaa. Ei nainen varmasti aikonut sinua vahingoittaa mitenkään. Kyllä mies tuollaisen säikähtämättä kestää!

mutta ei kaikkea tarvitse ja pidä ottaa vastaan, etenkin kun kyseessä on henkimaailman asioita. Eikä sen pitäisi myöskään "auralukua" antavaa henkilöä loukata. Ei kaikkeen tarvitse suostua vain miellyttääkseen toista, etenkin jos ei itse pidä siitä. Kun itsellä on selkärankaa ja maalaisjärkeä, pääsee pitkälle elämässä.

• Amos7
        ...... kirjoitti:

mutta ei kaikkea tarvitse ja pidä ottaa vastaan, etenkin kun kyseessä on henkimaailman asioita. Eikä sen pitäisi myöskään "auralukua" antavaa henkilöä loukata. Ei kaikkeen tarvitse suostua vain miellyttääkseen toista, etenkin jos ei itse pidä siitä. Kun itsellä on selkärankaa ja maalaisjärkeä, pääsee pitkälle elämässä.

Kuka se on ollut epäkohtelias?

Tuo kaupan nainen sanoi pois lähtiessä vaimolle ja minulle; te ootte sopiva pari.

• sitten niin "kauhea"
        Amos7 kirjoitti:

Tuo kaupan nainen sanoi pois lähtiessä vaimolle ja minulle; te ootte sopiva pari.

ollutkaan? Ihmisellä voi siitä huolimatta olla hyvä tahto ja tarkoitusperät toisia ihmisiä kohtaan, vaikkei mikään hellari olekaan.

• ......
        Amos7 kirjoitti:

En varmaan tuonut asiaani julki parhaalla mahdollisella tavalla. En uskonutkaan että se nainen olisi loukkaantunut tai ollut epäkohtelias. Tarkoitin yleisesti ottaen, ettei kekenkään lukemista (siis tällaisia käsistä lukijoita yms) pidä loukkaantua siitä jos joku ei suostu ottamaan heidän lukemisia vastaan. Ja tämä nainen ei ilmeisestikään loukkaantunut. Hyvä.

• Amos7
        sitten niin "kauhea" kirjoitti:

ollutkaan? Ihmisellä voi siitä huolimatta olla hyvä tahto ja tarkoitusperät toisia ihmisiä kohtaan, vaikkei mikään hellari olekaan.

Eihän sillä naisella todennäköisesti ollutkaan pahat mielessä. Olihan siinä vaimoni mutta kun minä olen siunattu evankelistaksi, eihän sitä tiennyt, niin jos hänen voimansa ilmaisi(?) asian. Tai sitten persoonani.

Woi woi, olen 10 vuoden rikoskierteessä istunut vaikka minkälaisten tekojen tekijöitten kanssa vankilan saunassa tai sellissä kahvilla eikä pelota.
        Nytkin täällä vapaudessa kerron linnanmiehille sanomaa Jeesuksesta.

• kovia jätkiä, ettei
        Amos7 kirjoitti:

Eihän sillä naisella todennäköisesti ollutkaan pahat mielessä. Olihan siinä vaimoni mutta kun minä olen siunattu evankelistaksi, eihän sitä tiennyt, niin jos hänen voimansa ilmaisi(?) asian. Tai sitten persoonani.

Woi woi, olen 10 vuoden rikoskierteessä istunut vaikka minkälaisten tekojen tekijöitten kanssa vankilan saunassa tai sellissä kahvilla eikä pelota.
        Nytkin täällä vapaudessa kerron linnanmiehille sanomaa Jeesuksesta.

niitä pelota mikään, eikä niitä hätkähdytä mikään. Liekö sitten totta joka kohdassa. Legendaa tuo.

Sinua taisi kuitenkin jollain tavoin kiinnostaa tuo ja koskettaakin, koska otit sen täällä palstalla esille. On hyvä muistaa, ettei ihmisten hyvätahtoisuus, vaikkakin tuossa muodossa, ole aina saatanasta lähtöisin. Maalaisjärki on hyvä olla olemassa. Kyllähän sitä muuten voisi varsin helpostikin lukea jokaisen asian suureksikin synniksi.

Olisit ottanut sen vain lähinnä uutena mielenkiintoisena kokemuksena kokemuksien joukossa, ei sen enempää. Jos oman uskon voiman väheneminen tuossa kohtaa pelottaa, voisi ajatella niinkin, että varmimmin se pysyy täydessä voimassaan, jos on vain kotona neljän seinän sisäpuolella, ettei vain kukaan, eikä mikään aseta omaa uskoa koetukselle.

• Uskovainen mies
        kovia jätkiä, ettei kirjoitti:

niitä pelota mikään, eikä niitä hätkähdytä mikään. Liekö sitten totta joka kohdassa. Legendaa tuo.

Sinua taisi kuitenkin jollain tavoin kiinnostaa tuo ja koskettaakin, koska otit sen täällä palstalla esille. On hyvä muistaa, ettei ihmisten hyvätahtoisuus, vaikkakin tuossa muodossa, ole aina saatanasta lähtöisin. Maalaisjärki on hyvä olla olemassa. Kyllähän sitä muuten voisi varsin helpostikin lukea jokaisen asian suureksikin synniksi.

Olisit ottanut sen vain lähinnä uutena mielenkiintoisena kokemuksena kokemuksien joukossa, ei sen enempää. Jos oman uskon voiman väheneminen tuossa kohtaa pelottaa, voisi ajatella niinkin, että varmimmin se pysyy täydessä voimassaan, jos on vain kotona neljän seinän sisäpuolella, ettei vain kukaan, eikä mikään aseta omaa uskoa koetukselle.

Et ole pelastuksessa niin et käsitä mitä on olla pelastuksessa.

• frihet
        Uskovainen mies kirjoitti:

Et ole pelastuksessa niin et käsitä mitä on olla pelastuksessa.

Olimme uuremmalla porukalla sellaisilla kesämyyjäisillä, joissa kaduille oli myynti koijia laiteltu ja erään pöydän takana oli nainen kortteinensa povaamassa.

Olin ihmismassan mukana ja ainakin viisi metriä pöydästä, kun tuo povari minulle ilmoitti, ettei ole minua varten mitään, että älä tule tänne, ei hän koskaan ollut minua tavannut, mutta koki hengessä tuon Pyhän Hengen "vaaran", minäkin vähän säpsähdin, kun olin uskon alku-askelissa, että mitä tarkoitat.

No nyt olen saanut vastaavia nähdä muutamia, erikoisesti sairaalassa vieraillessani, kun psykiatrisen osaston potilaat ovat toisen hengen johtamina tunnistaneet hengen jossa hedän vieras henki vastustavana ilmestyy.

On tosi, että meidän ei tule minkään tietäjähenkien neuvoja kuunnella, eikä heidän yhteyteensä kaivata, kuten Saul teki.

• Amos7

Kiitos jokaisesta vastauksesta!

• ....

Ei siinä aurassa mitään ihmeellistä ole, jos joku sitä haluaa tulkita ja uskoo sen näkevänsä niin käytä tilaisuus hyväksi. Tietysti kyse on sellaisesta asiasta jota ei tieteellisesti ole pystytty todistamaan.

On kehitetty myös erikoisia kameroita joilla aura voidaan kuvata ihmisistä, eläimistä ja kasveista. Tälläisiä laitteita ovat aurakamerat ja kirliankuvaus laite. Skeptikot väittävät ettei niiden tulos ole luotettava ja että ne näyttävät "jotain muuta" kuin auran.
        Minulta itseltäni otettiin kerran auravalokuva. Kuvassa olin täysin likaisenpunaisen valon ympäröimänä. Tulkitsijan mukaan se kertoo väsymyksestä, stressistä ja hermostuneisuudesta.
        Kun tuo kuva otettiin olin todella stressaantunut ja söin monia mielialalääkkeitä. Eli jotain perää siinä kuitenkin oli.
        Olen itse nuorena nähnyt auroja muutaman kerran. Kerran näin erään papin päänpäällä suuren violetin valopallon.Se näkyi vähänaikaa selvästi ja sitten pikkuhiljaa en enää eroittanut sitä. Etsin aurojen väreistä kertovan kirjan ja katsoin viletin merkityksen. Tämä väri yhdistetään hengellisyyteen ja uskovaisuuteen, joten tässäkin oli "jotain perää". Oikeastaan nämä kokemukset saivat minut miettimään näitä asioita.
        Myös sairauksien sanotaan vaikutavan auraan. Ne ilmenevät (niitä näkevälle tai kuvassa) esim. repeäminä ja kohtina joissa säteily on heikkoa.
        Kaikissa asioissa on hyvä olla tarveellä tavalla kriittinen, mutta itse en suoralta kädeltä hylkäisi näitä asioita. Nehän todistavat "hengestä" ja siitä että olemme myös muuta kuin pelkkiä lihallisia olentoja, kuten ei uskovat ja ateistit väittävät.
        Auroja voi myös harjoitella näkemään. Suomeksi aiheesta löytyy jo todella monia kirjoja.

• .... kirjoitti:

Ei siinä aurassa mitään ihmeellistä ole, jos joku sitä haluaa tulkita ja uskoo sen näkevänsä niin käytä tilaisuus hyväksi. Tietysti kyse on sellaisesta asiasta jota ei tieteellisesti ole pystytty todistamaan.

On kehitetty myös erikoisia kameroita joilla aura voidaan kuvata ihmisistä, eläimistä ja kasveista. Tälläisiä laitteita ovat aurakamerat ja kirliankuvaus laite. Skeptikot väittävät ettei niiden tulos ole luotettava ja että ne näyttävät "jotain muuta" kuin auran.
        Minulta itseltäni otettiin kerran auravalokuva. Kuvassa olin täysin likaisenpunaisen valon ympäröimänä. Tulkitsijan mukaan se kertoo väsymyksestä, stressistä ja hermostuneisuudesta.
        Kun tuo kuva otettiin olin todella stressaantunut ja söin monia mielialalääkkeitä. Eli jotain perää siinä kuitenkin oli.
        Olen itse nuorena nähnyt auroja muutaman kerran. Kerran näin erään papin päänpäällä suuren violetin valopallon.Se näkyi vähänaikaa selvästi ja sitten pikkuhiljaa en enää eroittanut sitä. Etsin aurojen väreistä kertovan kirjan ja katsoin viletin merkityksen. Tämä väri yhdistetään hengellisyyteen ja uskovaisuuteen, joten tässäkin oli "jotain perää". Oikeastaan nämä kokemukset saivat minut miettimään näitä asioita.
        Myös sairauksien sanotaan vaikutavan auraan. Ne ilmenevät (niitä näkevälle tai kuvassa) esim. repeäminä ja kohtina joissa säteily on heikkoa.
        Kaikissa asioissa on hyvä olla tarveellä tavalla kriittinen, mutta itse en suoralta kädeltä hylkäisi näitä asioita. Nehän todistavat "hengestä" ja siitä että olemme myös muuta kuin pelkkiä lihallisia olentoja, kuten ei uskovat ja ateistit väittävät.
        Auroja voi myös harjoitella näkemään. Suomeksi aiheesta löytyy jo todella monia kirjoja.

Saatana on jo saanut otteen susta ja ainoa mahdolisuus on sanoa itsesi irti aurasta, noidista ja meediosta,, Jeesuxsen Nimessä ja Veressä!

Me eletään lopunaika ja sen takia näitä lisäntyy valtavasti! : ( Jeesuxsen Veri voi suojata sinua ! Pakene Jeesuxsen veren alle !!!

Sua rakas siunaa savis !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• eräs ajattelija

-sen kämmenen viivoista ja siitä ennustajat tulkitsevat,ihmisen elämää jne...liekkö hänessä mitään perää eli ei,mutta he uskovat ihmisen elämän olevan piirretyn hänen kämmeneensä,näiden elämän,viivojen kautta jne...

• eräs ajattelija

-Auran aallot hiljaisesti laskee,niin monivaiheisena merehen,siel istuu poika yksin vankilassa,alta kahdenkymmenen...Tapio Rautavaara on esittäjä,-löydät varmaan netistä...siinä sitä on Auraa,kerrakseen....

• Iha turhaa sie
        savonarola kirjoitti:

Saatana on jo saanut otteen susta ja ainoa mahdolisuus on sanoa itsesi irti aurasta, noidista ja meediosta,, Jeesuxsen Nimessä ja Veressä!

Me eletään lopunaika ja sen takia näitä lisäntyy valtavasti! : ( Jeesuxsen Veri voi suojata sinua ! Pakene Jeesuxsen veren alle !!!

tollasii reepostelet.

• ensi Jeesuksen
        savonarola kirjoitti:

nimi oikei, ennenku tuut tänne tommosii lätisee.
        Ei Jeesuxsen, vaa Jeesuksen.

• ja.
        eräs ajattelija kirjoitti:

-sen kämmenen viivoista ja siitä ennustajat tulkitsevat,ihmisen elämää jne...liekkö hänessä mitään perää eli ei,mutta he uskovat ihmisen elämän olevan piirretyn hänen kämmeneensä,näiden elämän,viivojen kautta jne...

kädestäkatsomisella ei ole keskenään mitään yhteyttä. Kädestä katsojat uskovat että ihmisen luonne ym heijastuvat käden viivoista, muodoista ym. Tulkinta tehdään pelkästään käden fyysisistä ominaisuuksista, siihen ei tarvita energiakenttää.

• nimenomaan
        .... kirjoitti:

stressaantumiseen ei tarvita aurauslaitteita tunnistaakseen sen.

• Amos7
        savonarola kirjoitti:

Savonarola kommentoi ja se on harvinaista herkkua. Luulin jo veljeä suolattomaksi.

• Herran työmies
        savonarola kirjoitti:

Ei uskovan tule tuntea saatanan syvyyksiä vaan Jeesuksen Kristuksen armo ja Rakkaus.

Aurasta emme tiedä mikä se on ja onko sitä mutta tiedämme että aurojen katselijat ja mietiskelijät yleensä toimivat sellaisten asioiden parissa jotka eivät ole Herrasta Jeesuksesta. Pysykäämme niissä armolahjoissa joita Pyhä Henki meille antaa ja unohtakaamme kaikkinaiset taikuudet ja aurat ym.

Siunausta

• ......
        nimenomaan kirjoitti:

stressaantumiseen ei tarvita aurauslaitteita tunnistaakseen sen.

Ei tarvita mutta kyse olikin siitä että stressi näkyi "aurauslaitteessa". Jos ihmisellä todella on energiakenttä joka voidaan kuvata sen tulee vastata sitä mitä ihminen on.

• tutkittiin

juuri noista auroista.Eikös se ollut niin että tutkijat olivat senaikuisesta Neuostoliitosta jossa kyseinen kuvauslaite kehitettiin.
      Niilohan kertoo avoimesti eräällä kasetilla miten häntä siis käsiään tutkittiin.
      Myöskin lehdistössä oli juttua noista tutkimuksista ja kuviakin.
      Aurat on myöskin kasveillakin.Jos vaikka kasvin lehdestä repäset palan,kuvaus näyttää silti koko lehden.
      Jos ihmiseltä on amputoitu vaikka jalka kuvaus näyttää sen amputoidun jalan.
      Aurat ei ole mitään syntiä eikä niiden tutkiminen.

• Niilo otti

huvimielessä ja huuhaana koko jutun. Miten amputoijun jalan näkee jostain, en usko.

• tekemistä tuolla?

Onko karismalla ja auralla mitään yhteistä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      98
      7673
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      105
      5532
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      266
      4738
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4693
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      69
      3425
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2778
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2457
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2418
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2382
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2254
    Aihe