Särkylääkkeet aiheuttavat päänsärkyä.

Onpahan korni juttu.
4305
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

kyllähän ne vaan aiheuttaa jos liikaa vetää.

Äänestä
  • Aiheesta oli tänään Hesarissa. Noin 1 % väestöstä kärsii särkylääkepäänsärystä, yleensä taustalla migreeni.

    Äänestä

En puhu nyt migreenistä vaan ns. perus päänsärystä. Itse en ikinä ota päänsärkyyn esim. buranaa, sillä ajattelen sillä tavalla, että niiden ottaminen lisää päänsärkyjä. Kuuntelin radiosta ohjelma jossa mies kertoi särkylääkkeiden olevan hänen pelastuksensa, sillä hänellä on todella ussein kuume, flunnsa ja päänsärky. V mikä dorka. Elimistöön ei kehity immuniteettia, jos aina torjuu kivun lääkkeellä.

Äänestä
  • kuulen, että kivulle voi tulla immuniteetti. Mielenkiintoista. Kertoisitko ehkä lisää?

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


Reino kirjoitti:

Onpahan korni juttu.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu