raskaaksi ilman kunnon yhdyntää?

tyttö87_

Eli pelkään olevani raskaana...
Ilta meni niin että ei ollu tarkotus mennä pidemmälle eli alushousut pysy molemmilla kyllä jalassa mutta tunnelma oli kuitenki aika kosteeta, eli onko mahdollista että olisin tullu raskaaks ns. stringien ja boxerien läpi? Tiiän et kuulostaa tyhmält mut kuitenki pakko kysyy ku ei oo kokemusta...entä onko mahdollista siinä tapauksessa että poika masturboi ensin jonka jälkeen sormittaa tyttöä?
Mentiin sitte kyl pidemmällekki mut kortsun kanssa kylläki. Otin jälkiehkäsyn kuitenki kaiken varalta noin 30 tunnin päästä ja nyt noin 5 päivän päästä alko tulla vähän vuotoo...menkkojen pitäis kuitenki tulla vasta parin viikon päästä, onko kyseessä nyt ne valemenkat?
Kiitos vastauksista kaikille jo etukäteen!

14

7450

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen tyttö

Olen miettinyt itse lähse samaa asiaa.

Eli voiko siitä tulla raskaaksi, että spermaa tulee reidelle? Silloin ei siis harrastettu seksiä, vaan hyväiltiin toisiamme ja mies tuli reidelleni.

• pohjolansonni

RASKAANA! ihmisen reisikin voi hedelmöittyä spermasta!

• neitsyt Maria

ainoa henkilö, joka on sikinyt pyhästä hengestä, on neitsyt Maria ja siten syntyi Jesus-lapsi. Siittäminen on mahdollista myös siten, että sperma joutuu sormien viemänä naiseen. Näin tehdään mm. keinohedelmöityspoliklinikoilla, jossa jonkun miehen sperma annetaan naiselle jollain välineellä, ilman että penis käy naisessa.

• pohjolansonni

ei itsestään tullu raskaaksi. kyllä se jooseppi sitä höyläs, ja niitten esikoisesta tulikin sitten tää flegmaattinen tyhjä tasku, joka ei elämänsä aikana saanu mitään aikaseksi.

• tyttö87_

eli voiko jälkiehkäsy pilleri vaikuttaa menkkojen tuloon?...nyt kohta viikon myöhäs nimittäin....taitaa olla kohta testin tekemisen paikka...
      ja todella toivon etten ole vainoharhainen..

• ensikertalainen.

Kaipaisin pikaisesti vastausta! Eli normaalisti kuukautisvälini ovat erittäin epäsäännölliset esim 23-30 päivää. Viime lauantaina olin yhdessä pojan kanssa, ei oltu yhdynnässä, mutta suihin otin ja muutenkin oltiin intiimisti kontaktissa. Sukuelimemme eivät mielestäni kohdanneet. Olen neitsyt, tuo oli siis ensimmäinen kerta kun olin mitenkään lähemmässä kontaktissa pojan kanssa! Ajattelin että eihän tuossa mitään, vaikka ei suojauduttu, mutta en pitänyt tärkeänä kun ei oltu yhdynnässä (siis hän sisälläni). Valkovuoto on ollut aika runsasta sitten lauantain ja tänään alkoi sitten "menkat". Mutta menkkoja en ollut odottanut ennenkuin ehkä aikaisintaan 6 päivä.
        Voiko tämä siis liittyä jotenkin tuohon lauantaihin??
        En kai voi olla raskaana, vai voinko?? Olen kuitenkin edelleen neitsyt.
        Ovatko nämä kuitenkin vain normit menkat jotka tulivat liian aikaisin vai onko tällä jotain tekemistä lauantain kanssa?
        Eihän nämä "menkat" voi olla mitenkään merkki raskaudesta (joka muutenkin jo kuulostaa erittäin epätodennäköiseltä)??

Olisin todella kiitollinen pikaisista neuvoista.

• äly-hoi!!!
        ensikertalainen. kirjoitti:

Kaipaisin pikaisesti vastausta! Eli normaalisti kuukautisvälini ovat erittäin epäsäännölliset esim 23-30 päivää. Viime lauantaina olin yhdessä pojan kanssa, ei oltu yhdynnässä, mutta suihin otin ja muutenkin oltiin intiimisti kontaktissa. Sukuelimemme eivät mielestäni kohdanneet. Olen neitsyt, tuo oli siis ensimmäinen kerta kun olin mitenkään lähemmässä kontaktissa pojan kanssa! Ajattelin että eihän tuossa mitään, vaikka ei suojauduttu, mutta en pitänyt tärkeänä kun ei oltu yhdynnässä (siis hän sisälläni). Valkovuoto on ollut aika runsasta sitten lauantain ja tänään alkoi sitten "menkat". Mutta menkkoja en ollut odottanut ennenkuin ehkä aikaisintaan 6 päivä.
        Voiko tämä siis liittyä jotenkin tuohon lauantaihin??
        En kai voi olla raskaana, vai voinko?? Olen kuitenkin edelleen neitsyt.
        Ovatko nämä kuitenkin vain normit menkat jotka tulivat liian aikaisin vai onko tällä jotain tekemistä lauantain kanssa?
        Eihän nämä "menkat" voi olla mitenkään merkki raskaudesta (joka muutenkin jo kuulostaa erittäin epätodennäköiseltä)??

Olisin todella kiitollinen pikaisista neuvoista.

Jos teillä ei ole mitään käsitystä siitä, miten raskaaksi tullaan, niin kannattaisikohan se oheistoimintakin jättää suosista väliin?????

• Mistäs sitä tietää?

• Anonyymi

Kaikki karanteeniin pysykää kotona yksin, ovet lukkoon, se vähentää huomattavasti raskaaksi tulon mahdollisuutta.

• Anonyymi

Olisi mukava kuulla saiko aloittaja lapsen. Siitähän on jo 13 vuotta. Lapsi on kohta teini-iässä.

• Anonyymi

Lakatkaa rupeloimasta noin vastuuttomasti.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe