raskaaksi ilman kunnon yhdyntää?

tyttö87_

Eli pelkään olevani raskaana...
Ilta meni niin että ei ollu tarkotus mennä pidemmälle eli alushousut pysy molemmilla kyllä jalassa mutta tunnelma oli kuitenki aika kosteeta, eli onko mahdollista että olisin tullu raskaaks ns. stringien ja boxerien läpi? Tiiän et kuulostaa tyhmält mut kuitenki pakko kysyy ku ei oo kokemusta...entä onko mahdollista siinä tapauksessa että poika masturboi ensin jonka jälkeen sormittaa tyttöä?
Mentiin sitte kyl pidemmällekki mut kortsun kanssa kylläki. Otin jälkiehkäsyn kuitenki kaiken varalta noin 30 tunnin päästä ja nyt noin 5 päivän päästä alko tulla vähän vuotoo...menkkojen pitäis kuitenki tulla vasta parin viikon päästä, onko kyseessä nyt ne valemenkat?
Kiitos vastauksista kaikille jo etukäteen!

14

7412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen tyttö

      Olen miettinyt itse lähse samaa asiaa.

      Eli voiko siitä tulla raskaaksi, että spermaa tulee reidelle? Silloin ei siis harrastettu seksiä, vaan hyväiltiin toisiamme ja mies tuli reidelleni.

      • pohjolansonni

        RASKAANA! ihmisen reisikin voi hedelmöittyä spermasta!


    • neitsyt Maria

      ainoa henkilö, joka on sikinyt pyhästä hengestä, on neitsyt Maria ja siten syntyi Jesus-lapsi. Siittäminen on mahdollista myös siten, että sperma joutuu sormien viemänä naiseen. Näin tehdään mm. keinohedelmöityspoliklinikoilla, jossa jonkun miehen sperma annetaan naiselle jollain välineellä, ilman että penis käy naisessa.

      • pohjolansonni

        ei itsestään tullu raskaaksi. kyllä se jooseppi sitä höyläs, ja niitten esikoisesta tulikin sitten tää flegmaattinen tyhjä tasku, joka ei elämänsä aikana saanu mitään aikaseksi.


    • tyttö87_

      eli voiko jälkiehkäsy pilleri vaikuttaa menkkojen tuloon?...nyt kohta viikon myöhäs nimittäin....taitaa olla kohta testin tekemisen paikka...
      ja todella toivon etten ole vainoharhainen..

      • ensikertalainen.

        Kaipaisin pikaisesti vastausta! Eli normaalisti kuukautisvälini ovat erittäin epäsäännölliset esim 23-30 päivää. Viime lauantaina olin yhdessä pojan kanssa, ei oltu yhdynnässä, mutta suihin otin ja muutenkin oltiin intiimisti kontaktissa. Sukuelimemme eivät mielestäni kohdanneet. Olen neitsyt, tuo oli siis ensimmäinen kerta kun olin mitenkään lähemmässä kontaktissa pojan kanssa! Ajattelin että eihän tuossa mitään, vaikka ei suojauduttu, mutta en pitänyt tärkeänä kun ei oltu yhdynnässä (siis hän sisälläni). Valkovuoto on ollut aika runsasta sitten lauantain ja tänään alkoi sitten "menkat". Mutta menkkoja en ollut odottanut ennenkuin ehkä aikaisintaan 6 päivä.
        Voiko tämä siis liittyä jotenkin tuohon lauantaihin??
        En kai voi olla raskaana, vai voinko?? Olen kuitenkin edelleen neitsyt.
        Ovatko nämä kuitenkin vain normit menkat jotka tulivat liian aikaisin vai onko tällä jotain tekemistä lauantain kanssa?
        Eihän nämä "menkat" voi olla mitenkään merkki raskaudesta (joka muutenkin jo kuulostaa erittäin epätodennäköiseltä)??

        Olisin todella kiitollinen pikaisista neuvoista.


      • äly-hoi!!!
        ensikertalainen. kirjoitti:

        Kaipaisin pikaisesti vastausta! Eli normaalisti kuukautisvälini ovat erittäin epäsäännölliset esim 23-30 päivää. Viime lauantaina olin yhdessä pojan kanssa, ei oltu yhdynnässä, mutta suihin otin ja muutenkin oltiin intiimisti kontaktissa. Sukuelimemme eivät mielestäni kohdanneet. Olen neitsyt, tuo oli siis ensimmäinen kerta kun olin mitenkään lähemmässä kontaktissa pojan kanssa! Ajattelin että eihän tuossa mitään, vaikka ei suojauduttu, mutta en pitänyt tärkeänä kun ei oltu yhdynnässä (siis hän sisälläni). Valkovuoto on ollut aika runsasta sitten lauantain ja tänään alkoi sitten "menkat". Mutta menkkoja en ollut odottanut ennenkuin ehkä aikaisintaan 6 päivä.
        Voiko tämä siis liittyä jotenkin tuohon lauantaihin??
        En kai voi olla raskaana, vai voinko?? Olen kuitenkin edelleen neitsyt.
        Ovatko nämä kuitenkin vain normit menkat jotka tulivat liian aikaisin vai onko tällä jotain tekemistä lauantain kanssa?
        Eihän nämä "menkat" voi olla mitenkään merkki raskaudesta (joka muutenkin jo kuulostaa erittäin epätodennäköiseltä)??

        Olisin todella kiitollinen pikaisista neuvoista.

        Jos teillä ei ole mitään käsitystä siitä, miten raskaaksi tullaan, niin kannattaisikohan se oheistoimintakin jättää suosista väliin?????


    • Mistäs sitä tietää?

    • Anonyymi

      Kaikki karanteeniin pysykää kotona yksin, ovet lukkoon, se vähentää huomattavasti raskaaksi tulon mahdollisuutta.

    • Anonyymi

      Olisi mukava kuulla saiko aloittaja lapsen. Siitähän on jo 13 vuotta. Lapsi on kohta teini-iässä.

    • Anonyymi

      Lakatkaa rupeloimasta noin vastuuttomasti.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      134
      2114
    2. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      201
      1929
    3. Seiska: Suhdekohussa rypenyt Anssi Heikkilä paljastaa - Pernilla Böckermanin kanssa tällaiset välit

      Anssi Heikkilä ja Pernilla Böckerman tanssivat yhdessä TTK:ssa ja heidän ympärillään spekuloitiin suhteesta. Nyt Heikkil
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1526
    4. Ilouutinen: Sohvaperunat Soile ja Jorma taas TV:ssä - Sohvikset jo 18 kautta - Onnea!

      Onnea Sohvikset 18 kautta! Ja ihana Soile (ja Jorma!) taas mukana! Lue lisää ja katso Soilen hauska kuva tästä: https:
      Sohvaperunat
      9
      1065
    5. Piupali Paupali

      Kun en mä tunne teitä... Hyvät huomenet ja mukavat päivät ja hyvät viikonloput, arvoisat naiset ja herrat. 😊🎩🎪🤹🏼‍♂️
      Ikävä
      164
      954
    6. Elokapinan kielto aloite kerää nimikirjoituksia kovaa vauhtia !

      Nyt klo 14 mennessä nimiä on jo liki 17000 allekirjoitusta. Nyt niitä nimiä vaan lisää meille riittää no
      Maailman menoa
      278
      948
    7. Mitä muuttaisit kaivattusi

      Ulkonäössä tai persoonassa
      Ikävä
      75
      868
    8. Elokapinan lakkautusaloite 50 000 nimeä

      Ja lisää tulee, kohta on Ylenkin uutisoitavaa aloitteesta. https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143
      Maailman menoa
      260
      854
    9. Hei, mies, kirjoita jotain minusta

      Plus jokin tunnistemerkki/kirjain nimessäni. En todellakaan ymmärrä, pidätkö minusta vai toisesta naisesta. Et ole koska
      Ikävä
      39
      799
    10. Näyttääkö kaivattusi

      Iloiselta vai surulliselta?
      Ikävä
      56
      796
    Aihe