Lautasenkokoiset

käytän mielialalääkettä ja epäilen lääkkeen aiheuttavan mustuaisten suuren koon, varsinkin ollessani kiihtynyt. Onko muilla samoja havaintoja? Vai johtuisiko jostain muusta?
4579
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

ole huomannut tätä silmän pupillien isoa kokoa? Käytän sitalopraamia.

Äänestä
  • oo sama roppi kyseessä, mul on escitaloprami, ja pupillit on ku nuppineulan päät!

    Äänestä

  • karbidi kirjoitti:

    oo sama roppi kyseessä, mul on escitaloprami, ja pupillit on ku nuppineulan päät!

    myynnissä oleva lääke jossa vaikuttava aine on essitaloprami, eli on eri lääke kuin mistä ed.kirjoittaa, tosin eroaa hyvin minimaalisesti.
    Maallikoiden keskuudessa puhutaan, että Cipralex on puhdistetumpi versio Cipramilista/Sepramista ja niiden gen.sub.

    Äänestä

  • karbidi kirjoitti:

    oo sama roppi kyseessä, mul on escitaloprami, ja pupillit on ku nuppineulan päät!

    käytön aikana huomasin ensimmäistä kertaa tuon pupillien suuruuden.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


mustuaiset kirjoitti:

käytän mielialalääkettä ja epäilen lääkkeen aiheuttavan mustuaisten suuren koon, varsinkin ollessani kiihtynyt. Onko muilla samoja havaintoja? Vai johtuisiko jostain muusta?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu