Sumuvalo nuijat

Tennis-sukka

Simo,miksi käytät sumuvaloja keskellä kirkasta päivää?miksi änkeät kolmion takaa eteen?miksi et käytä vilkkua poistuessa ympyrästä?MINKÄ TAKIA

8

752

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vain siksi, että se ärsyttää juuri sinua, jolla ei ole muuta tekemistä, kuin valittaa. Normaalit ihmiset eivät edes noteeraa jos jossain sattuu palamaan ylimääräinen lamppu taikka kaksi. Ketä muuta kiinnostaa vilkuttaminen tai sen puute?

      Sulje se xbox ja televisio ja lopeta valitus. Hanki elämä.


      Master Eq

      • The Rat

        Eipä taida MrEq kaupungissa juuri ajella.

        Vilkuttomuus kun kostautuu ruuhkina ja ne eivät ole kivoja - paitsi tietysti ulkopuolelta katseltuina. Jos ympyrästä poistuva ei käytä vilkkua, ei hänen jättämäänsä paikkaan voi tulla ympyrään sisään. Siinä sitten aivan turhaan odotellaan.

        Sama koskee muuten niitä jotka kääntyvät oikealle kolmiolla merkitylle tielle. Siellähän sitä itsekin usein odotan rakoa päästä liittymään valtaväylälle ja heiluttelen keskinakkia kusipäille joita ei yleinen liikenteen sujuvuus kiinnosta.


      • toope
        The Rat kirjoitti:

        Eipä taida MrEq kaupungissa juuri ajella.

        Vilkuttomuus kun kostautuu ruuhkina ja ne eivät ole kivoja - paitsi tietysti ulkopuolelta katseltuina. Jos ympyrästä poistuva ei käytä vilkkua, ei hänen jättämäänsä paikkaan voi tulla ympyrään sisään. Siinä sitten aivan turhaan odotellaan.

        Sama koskee muuten niitä jotka kääntyvät oikealle kolmiolla merkitylle tielle. Siellähän sitä itsekin usein odotan rakoa päästä liittymään valtaväylälle ja heiluttelen keskinakkia kusipäille joita ei yleinen liikenteen sujuvuus kiinnosta.

        Ajelen sujuvasti, en ole muiden tukkona, en nysvää, ei siinä ehdi aina vilkkua käyttää, odottakoot nysvärit.


      • Erkko!
        toope kirjoitti:

        Ajelen sujuvasti, en ole muiden tukkona, en nysvää, ei siinä ehdi aina vilkkua käyttää, odottakoot nysvärit.

        Olisi hyvä jos kaikki vilkkuakäyttämättömät laittaisivat rekisteri tunnuksensa johonkin näytille. Jos näkisi ko. auton jossain parkissa tai vastaavassa, voisi käydä lyömässä vasaralla vilkut rikki.. ettehän te niitä kuitenkaan käytä.

        Toisaalta tuo saattaisi aiheuttaa väärinkäytöksiä.. esmes antaisi naapurin rekkarin. =/


      • kuten ystäväni isä
        Erkko! kirjoitti:

        Olisi hyvä jos kaikki vilkkuakäyttämättömät laittaisivat rekisteri tunnuksensa johonkin näytille. Jos näkisi ko. auton jossain parkissa tai vastaavassa, voisi käydä lyömässä vasaralla vilkut rikki.. ettehän te niitä kuitenkaan käytä.

        Toisaalta tuo saattaisi aiheuttaa väärinkäytöksiä.. esmes antaisi naapurin rekkarin. =/

        voi pysäyttää tämmöisen vilkkua käyttämättä jättänen henkilön ja käydä katkaisemassa sen vilkkuviiksen autosta...lausuen samalla tälle henkilölle "et sä tätä tarvii kun et sitä käytäkään, soitetaanko poliisit paikalle?"...

        et usko että saatiin nauraa aikanaan kaverin kanssa kun ukko oli varmaan 20-30 kuskilta katkonut vilkunviikset ja samat polliisit oli käynyt jo neljä viisi kertaa ja moikkas ukolle...

        oli sillä rahaa mutta oli pokkaakin...ja vihasi niin maan perkeleesti vilkuttomia....


      • kuten ystäväni isä kirjoitti:

        voi pysäyttää tämmöisen vilkkua käyttämättä jättänen henkilön ja käydä katkaisemassa sen vilkkuviiksen autosta...lausuen samalla tälle henkilölle "et sä tätä tarvii kun et sitä käytäkään, soitetaanko poliisit paikalle?"...

        et usko että saatiin nauraa aikanaan kaverin kanssa kun ukko oli varmaan 20-30 kuskilta katkonut vilkunviikset ja samat polliisit oli käynyt jo neljä viisi kertaa ja moikkas ukolle...

        oli sillä rahaa mutta oli pokkaakin...ja vihasi niin maan perkeleesti vilkuttomia....

        Toisilla on kovin pieneksi kutistunut tämä maailma. Toisten vilkunkäyttö tunkee uniinkin ja sitte toisena on tämä bigbrother telkkarissa. Muuhun ei pysty eikä eväät riitä.

        Kerro sille ukolle, että soittaa poliisit ja ambulanssin sitten vähän ennen, kuin tarttuu minun omaisuuteeni. Nimittäin jälkeenpäin ei enää onnistu.


        Master Eq


    • ole Simo

      Käytän kuitenkin sumuvaloja, koska ajovaloni ovat rikki, siis puolikkaat, pitkät kyllä toimivat, enkä ole kerinnyt käydä niitä vaihdattamassa, sillä vaihtaminen vaatii puolen keulan purkua, puskuria pitää raottaa, jotta saa etusäleikön pois, sitten pitää umpiot irrottaa ja sitten saa lamput vaihdettua. Ja näin kerran vuodessa. on tää nykyautoilu helppoa ja halpaa. Ottavat 95€ lamppujen vaihdosta, korjaamolla, itse ei osaa, tai ei viitsi.

    • Lenita

      ne vastustivat aikoinaan lisäjarruvalojankin kun ne häikäisevät niin kauhiasti. Mutta mitens kävikään...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe