vanha pervis

..hähää pääsin vapaax..tiiättekö että täällä värvätään naisia pornoleffaa????!.. meinaako huuhaqa tytöt heittää vaatteet narikkaa ja ottaa mahdollisuudesta kii..??..täällä vanha pervis jää kuolailee..kuuloilee ja tee vastailee..

17

776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eilen vähän masensi kun luin että, pornoleffaan haetaan Saamelaisia naisia ja minä kun olen etelän tyttöjä niin....Mahikseni meni!

      Vaan nyt, ilmottaudun...Tosin vain sivuosan näyttelijäksi, jos edes siihen hommaan kelpaan! :(

      • ..se tuo tirehtööri värvää..mut profiiliikaan ei näy..
        voithan sää yrittää..mua kiinnosti tietää alkaako huuhaanaiset vapaamielisex skun tuollainen tirehtööri etsii näyttelijöitä..HUUHAALTA..


      • pervokki kirjoitti:

        ..se tuo tirehtööri värvää..mut profiiliikaan ei näy..
        voithan sää yrittää..mua kiinnosti tietää alkaako huuhaanaiset vapaamielisex skun tuollainen tirehtööri etsii näyttelijöitä..HUUHAALTA..

        En pääosaan halua on se että, kyseinen filmi ei tuottaisi tuota mania mania. Sillä minulla on niin herkät silmät että ne alkaisivat vuotaa kyyneliä kun kirkkaat kohdevalot häikäisisivät silmiäni!

        Joten....

        Kuka sellaisen filmin ostais jossa nainen parkuu kun mies työn...Kysyn vaan? :)


      • Silipa-Tuuli kirjoitti:

        En pääosaan halua on se että, kyseinen filmi ei tuottaisi tuota mania mania. Sillä minulla on niin herkät silmät että ne alkaisivat vuotaa kyyneliä kun kirkkaat kohdevalot häikäisisivät silmiäni!

        Joten....

        Kuka sellaisen filmin ostais jossa nainen parkuu kun mies työn...Kysyn vaan? :)

        ..kukaan paitsi mieleltään sairas yksilö perhäps.. tarkoittaakko tämä sitä että näyttelit missä tahansa kohdevalot herkistävät silmäsi? et voi olla parrasvaloissa..


      • pervokki kirjoitti:

        ..kukaan paitsi mieleltään sairas yksilö perhäps.. tarkoittaakko tämä sitä että näyttelit missä tahansa kohdevalot herkistävät silmäsi? et voi olla parrasvaloissa..

        Asian oikein tulkitsit!

        Jos toisin olisi, niin minuahan ei pidättelisi mikään. Tiedä vaikka olisin ollut lähes....Ansa Ikosen veroinen näyttelijä! :)


      • Silipa-Tuuli kirjoitti:

        Asian oikein tulkitsit!

        Jos toisin olisi, niin minuahan ei pidättelisi mikään. Tiedä vaikka olisin ollut lähes....Ansa Ikosen veroinen näyttelijä! :)

        ..on toisinaan kurjaa.. jotkin asiat voivat estää menestymisen.. eikä välttämättä parannusta löydy silmäongelmaasi..ooon pahoillani..


    • MuisQuu

      Porno on syvältä....Erottisuus...rules:o)

      Eli...ei pornoleffalle...sanoo Quu:o)

      • ..sellanen juonellinen erroottinen..pätkä jees mut yleensä niitäki sanotaan pornox.. tiesitkö sitä että naiset ovat yleensä aika monissa yhtiöissä puikoissa ja orjuuttavat miehiä huonolla palkalla leffoissa kun itse tienaavat kahisevaa.. että se yltiöfeministien yleistyksestä että pornoleffoissa alistetaan naista.. ehei mitäs me miehet?..nii kuka ajattelee meitä miehiä vaiko ainako sikoja?? sori tuli tällanen vuodatus..


      • MuisQuu
        pervokki kirjoitti:

        ..sellanen juonellinen erroottinen..pätkä jees mut yleensä niitäki sanotaan pornox.. tiesitkö sitä että naiset ovat yleensä aika monissa yhtiöissä puikoissa ja orjuuttavat miehiä huonolla palkalla leffoissa kun itse tienaavat kahisevaa.. että se yltiöfeministien yleistyksestä että pornoleffoissa alistetaan naista.. ehei mitäs me miehet?..nii kuka ajattelee meitä miehiä vaiko ainako sikoja?? sori tuli tällanen vuodatus..

        Eroottisuus valitettavasti sotketaan pornoon..tai pehmopornoon...Kyseessä kuitenkin aivan eriasia...Harmillista et termit sotketaan...Kaikesta kauniista tehdään rumaa...:o/....

        Hmm..ahaa..No moni nainen on aikas opssu siinä missä moni mieskin...Mä ajatelen TEITÄ miehiä...ajattelen kaikkia..hmm...sorrettuja;o)))....

        Vuodattele vain...


      • a-v itte
        pervokki kirjoitti:

        ..sellanen juonellinen erroottinen..pätkä jees mut yleensä niitäki sanotaan pornox.. tiesitkö sitä että naiset ovat yleensä aika monissa yhtiöissä puikoissa ja orjuuttavat miehiä huonolla palkalla leffoissa kun itse tienaavat kahisevaa.. että se yltiöfeministien yleistyksestä että pornoleffoissa alistetaan naista.. ehei mitäs me miehet?..nii kuka ajattelee meitä miehiä vaiko ainako sikoja?? sori tuli tällanen vuodatus..

        tottapa me oikein porukalla ilmottaudutaan potentiaalisiksi filmitähdiksi... saas sitte näkee, kuka valitaan;)))


      • MuisQuu kirjoitti:

        Eroottisuus valitettavasti sotketaan pornoon..tai pehmopornoon...Kyseessä kuitenkin aivan eriasia...Harmillista et termit sotketaan...Kaikesta kauniista tehdään rumaa...:o/....

        Hmm..ahaa..No moni nainen on aikas opssu siinä missä moni mieskin...Mä ajatelen TEITÄ miehiä...ajattelen kaikkia..hmm...sorrettuja;o)))....

        Vuodattele vain...

        ..hienoa että joku LULU aattelee meitä miehiä..sorrettuja asiassa tai toisessa mutta sorrettuja kuitenkii..


      • kiinnostaa,
        a-v itte kirjoitti:

        tottapa me oikein porukalla ilmottaudutaan potentiaalisiksi filmitähdiksi... saas sitte näkee, kuka valitaan;)))

        Etsitään halukkaita 18-45v naisia/naista nude/glamour malliksi kameraseuran kurssille.

        Mikäli olet kiinostunut niin ota ystävällisesti yhteyttä sähköpostitse jolloin saat tarkemmat tiedot asiasta.

        [email protected]


      • a-v itte kirjoitti:

        tottapa me oikein porukalla ilmottaudutaan potentiaalisiksi filmitähdiksi... saas sitte näkee, kuka valitaan;)))

        ..mielenkiinnosta oottelen leffan valmistumista ja varmaankin ostan kyseisen pläjäyksen vaikkapa sincitystä..


      • MuisQuu
        pervokki kirjoitti:

        ..hienoa että joku LULU aattelee meitä miehiä..sorrettuja asiassa tai toisessa mutta sorrettuja kuitenkii..

        aina sen LULUN...Okei..hyvä niin...;o)))

        Tiedätkö...Itseasiassa ihminen on sorrettu niin kauan kuin antaa sen tapahtua....:o)


      • MuisQuu kirjoitti:

        aina sen LULUN...Okei..hyvä niin...;o)))

        Tiedätkö...Itseasiassa ihminen on sorrettu niin kauan kuin antaa sen tapahtua....:o)

        ..tai jotain unohtumaton LULU..

        niin se kai on.. pitäs oikein kunnolla tehdä jotain että sorto loppuis..mulla on muutama idea hihassa..

        mä alan nyt valmistautuu ostoksille..stokkan lahjakortti nääss.. ja sit meen kyläilee hmm vaikkapa punaviinin kera.. ennen kun sit illalla radalle.. tämmönen perjantai-systeemi mulla..


    • StarAngel

      Sääliks käy sua, kun et saanut pääosaa, vaan sen sai vanha amerikkalainen pukki...Pervo jää nuolemaan muni..eiku muruja...;))
      Kukahan nainen kehtaa niin vanhan ukkelin kanssa mennä samaan kuvaan? Tiiä vaikka sillä on aidsi kaikki hyppykupat sun muut.;))

      • ..mä en oo pyrkimässä mihkään.. kiinnosti vaan tietää ku tuo tirehtööri värväilee täällä.. sitä paitsi mulla ei oo hinkuu eikä joustoniskaa nuollakseni ..hui hyi yöööökkk..muniani..en oo koira..


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      292
      739
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      80
      661
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe